13 Aralık 2009 Pazar

noel ağacımız

Bu yıl noel ağacımızı ben süsledim...
Annem, ağacımızı ve süslerimizi kutudan çıkarınca sevinç çığlıkları attım önce. Sonra annem, süsleri ağaca nasıl takacağımı gösterdi. Ben de sepetin içindeki süsleri teker teker alıp ağacımıza taktım.

Babam da rengarenk ışıklar taktı. Fişe takılınca rengarenk oluyor ağacımız. Ama elektrik varken ağaca dokunulmaz. Asla...

Annem dedi ki bu şimdiye kadar gördüğü en güzel noel ağacıymış. Çünkü ben süsledim. Siz de beğendiniz mi?

Ağaç süsleme işi pek yordu beni. Efeciğim de yorulmuştu. Biz de sarıldık birbirimize, güzel güzel uyuduk...

14 yorum:

sinem dedi ki...

ah Efeyle sarılıp uyuması yok mu bittim ben :)

Batıkan dedi ki...

Ayy çok heyecanlanıyorum ben böyle gördükçe yavv bakalım biz ne yapıcaz..
Ne güzel olmuş ellerinize sağlık şekerler...

Özden Levent dedi ki...

Hiiiii Adacım bu benim hayatımda gördüğüm en güzel yılbaşı ağacı,ellerine sağlık miniğim çok güzel olmuş. Keşke yakınlarımızda olsanız da Can'a da yardım etsen...Anneciğini öp benim için...

Emine dedi ki...

Ellerine sağlık Adacığım çok güzel olmuş.Son resim çok şeker ya...

Demet dedi ki...

Adacığım çok güzel süslemişsin ağacın altına annen hediyeler koyunca ne yapacaksın bakalım :)

kirazsevdasi dedi ki...

begenmez miyiiizzz
bayildik

Belkıs dedi ki...

Ada kızz senin ağaç süsleyen ellerini yerim ben ama biliyomusuunn

füsfüs dedi ki...

ağacınız bir harika, adacığım da tabi, ne güzel de sarılmış efeye, öpüyorum onu ben

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Çok güzel süslemişsin adacığım,harika olmuş..Son resim süper bu arada:))

Burcu dedi ki...

Adacığımın eli değdiyse zaten harika olmuştur... Ellerine sağlık becerikli kızımızın ;)

GüCüBe dedi ki...

Ağacınız çok güzelmiş, bak şimdi bizim ağaç gözüme küçük geldi, çok da güzel olmuş ellerine sağlık.

AYÇA dedi ki...

Yılbaşı susleyenlere özeniyorum valla.bizim evde 1 Sn durmaz o ağaç gecen Demir'i kuaföre götüreyim dedim yanımda. ordaki ağaca musallat olunca fikrim degisti.ellerinize saglık sizinkilerle yetinirim bende :)

Başak dedi ki...

Ada,ağaç ve efe...Üçü de süperler.

esra dedi ki...

eline sağlık zilli ada.. yok mu başka fotog. efe ile beraber.. bol bol efe ile fot. çektir bizimle paylaş..