30 Aralık 2009 Çarşamba

teşekkür

İçinde yaşadığım bu güzel dünya için

Başımı kaldırdığımda beni kucaklayan sonsuz gökyüzü için,
Bir işim
Ve bir evim olduğu için,
Masamdaki ekmek
Ve kitaplarım için,
Kendimi bulma yolunda karşıma çıkan bilge insanlar için,
Her zaman arkamda olan, beni destekleyen, beni ben yapan annemle babam için

Hayatımdaki en büyük zenginlikler olan kardeşlerim için

Olmayan erkek kardeşimin yerini dolduran bu yakışıklı için

Bu melek için
Bana sevmeyi, ait olmanın ayrıcalığını öğreten ailem için

Beni olduğum gibi kabul eden, düşlerimi paylaşan eşim içinResim Ekle
Bana köpek gibi sevmenin ne demek olduğunu öğreten oğlum için
Kısmetim, zeytin gözlü kızım için

Ve en çok da bu mucize için

Tanrım sana binlerce kez şükürler olsun...
Ben çok zengin bir insanım. Biten yılın ardından hesap kitapların, yeni yıl içinse plan ve programların yapıldığı şu günlerde benim tek isteğim, sevdiklerimin sağlıklı ve mutlu olması.
Başka hiç birşey istemem...

22 yorum:

Pelin dedi ki...

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
Deneyin eminim çok güzel olacaktır cheesecake. Umarım tatlı Ada da sever.
Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili ablacığım bende sizler gibi iki tane birbirinden bilge,yardımsever,beni asla yarı yolda bırakmayan,derdimi derdi bilen,bazen deli dolu ama her zaman anne yarım ablalarım olduğu için Tanrı'ya şükrediyorum.Yeni yıl bizi birbirimize daha da kenetlesin.Sizi çok seviyorum...Arzu

ada dedi ki...

Sizi okumak gerçekten büyük bir zevk. Bağımlılık yapıyor yazılarınız. Özellikle de adaşıma yazdığınız mektupları. Keşke daha sık yazsanız. Mutlu yıllar diliyorum size ve adaşıma.
Sevgiyle
Ada

Demet dedi ki...

Umurcum düşündüklerimi sen yazıya dökmüşsün birsürü şey hayal ediyorum sonra da sevdiklerim sağlıklı olsun yeter diyorum hep istediklerimden utanıp..
iyi yıllar öpüyorum seni ve üzüm gözlü miniği..

yapıncak dedi ki...

Of... bir ağlamak geldi ki, durmuyor. Ne güzel yazmışsın. Sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu yıllar Umur.

şule-bilge dedi ki...

umurcum cok hossun,duygulandırdın beni.amin canım.Allah seni onlardan ayırmasın

esra dedi ki...

süper yazmışsın.. tüm duaların kabul olsun.. sevdiklerin hep yanında olsun.. iyi yıllar

Eya dedi ki...

Sevgili Umur...o kadar güzel ifade etmissin ki, o isik, o duygu o kadar güzel fotograflara yansimis ki...cok duygulandim.o gülen yüzleriniz hic solmasin...saglik ve bereketli günler sizin olsun, sevgilerimle

zehra

Başak dedi ki...

off umur ağlattın beni gece gece. yaa.çok güzel ve sahici bir yazı.Bu arada senden haber bekliyorum.Adoşumu ve seni kocamaaan öpüyorum.Mutlu yıllar.

meldi dedi ki...

Umurcum sevdiklerin hep yanında hep mutlu olurlar umarım. Tüm dileklerine içten bir aminn diyorum.

Burcu dedi ki...

Günlük koşuşturmaların, hırsların ardından aslından en önemli şeyin sağlık ve mutluluk olduğunu unutuyoruz çoğu zaman.. Evet evet tüm sevdiklerimiz, biz sağlıklı olalım, huzurlu olalım yeter...

füsfüs dedi ki...

umurcum ya yaptın gene yapacağını, zor okudum hyazının sonlarını, gözlerim doldu göremedim:)
ben de senin kadar tatlı, naif, sevecen bir insan tanıdığım için çok mutluyum

Sermin dedi ki...

sahip oldukalrının kıymetini bilmek ne güzel. Allah daha çok mutluluk daha çok zenginlik versin canımcım

gezicini dedi ki...

nice nice sağlıklı, mutlu huzurlu yıllar dilerim!
sevgiler
gorki

ZeyNes dedi ki...

Canım benim ne güzel yazmışsın yine...Gerçekten eğer kıymetlerini bilebilirsek o kadar büyük hazinelere sahibiz ki..Opuyorum ikinizi de hasretle:)

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

şükretmek her şeyin başı...okumadıysanız aykut oğut evrenden torpilim var kitabını bu anlamda tavsşye ederim.. iyi seneler..

Mlke-Btkn dedi ki...

canımmm döktürmüşsün :)))
mutlu seneler bütün seni sevenlerle beraber ;)

Crebro dedi ki...

Güzel bir yıl geçirmeni diliyorum...

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Bloguma bıraktığınız zarif mesaj için teşekkür ederim. Bu mesaj sayesinde tanışmış olduk. Tanıştığımıza çok sevindim.Bu arada nasıl güzel yazmışsınız.. Ben hala ağlıyorum. Sevdiklerinizle birlikte nice güzel yıllar geçirmenizi dilerim. Sevgiler..

Özden dedi ki...

Umurcum biliyormusun sen her ne kadar bu yazıları Ada'ya yazsanda ben de seni okumaktan çok keyif alıyorum...Gözümde ne canlanıyor biliyormusun, Ada büyümüş sen aynı yaştasın:))) beraberce oturmuş senin kızına yazdıklarını okuyorsunuz.Allah sana bu günleri de göstersin.
Sevgilerimle,
Özden

AYÇA dedi ki...

Umur kitaplık geldi mı? Geldiyse güzel mı aynısı gibi olmuş mü?

Doğa dedi ki...

Ne guzel yazmıssın..uzerıne soyleyecek soz yok..