27 Ocak 2010 Çarşamba

ankara'ya kar yağıyor

Nasıl nasıl mutluyum bilemezsiniz... Ankara'ya kar yağıyor. Hem de lapa lapa...
Ne zamandır bekliyordum. Sabahları kalkıp ilk iş, kar yağmış mı diye kontrol ediyordum.
Ben, kış insanıyım. Ama şu kartpostallardaki kışlardan. Karla kaplı...
Kar-kış demek, ev demek, sıcak bir kase çorba ya da bir fincan sıcacık çay demek, pencere önü sohbetleri demek, masal demek....
Ben çocukken öyle çok kar yağardı ki...
Dizlerimize kadar...
Belki de ben kısaydım, onun için çok görünürdü gözüme. Bilmiyorum...
Sonra ben, Hacettepe'nin Beytepe kampüsünde okudum. Hani dağın başı dediklerinden... Kar yağınca (ki gerçekten yağardı) otobüsler, nizamiyeden yukarı çıkamazdı. Sınav var diye onca yolu kara bata çıka tırmandığımızı, sınavın ertelendiğini ama bir hafta hasta yattığımızı hatırlarım.
Ve gurbette de en çok kar mutlu etmişti beni.
Ah bir de şimdi çalışmak yerine evde olmak vardı. Ada'ya sarılıp bak kar yağıyor diye göstermek, hatta sarıp sarmalayıp dışarı çıkarmak, kar tanelerini yakalamaca oynamak vardı.
Neyse yarın sabaha...
Yarın kardan adam yapmamız lazım, kar topu oynamamız lazım, mutlu olmamız lazım...
Kızıma karı göstermem lazım...

15 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

Heeehh Ankaraya da yağdı kar ohh sefanız olsun :(:(

Bir biz kaldık buralarda karsız karsız :)
Bari bizim içinde bir kar tpu yağın yuvarlanın yavv he birde foto lütfen :(

sevgilerimizle canımcımm...

öpüyoruz çokk...

Limonlu Turta dedi ki...

Valla ben aslında yaz insanıyım. Öyle çok soğuğa gelemem. Ama kışın da kar yağsın, ortalık temizlenip aydınlansın, hava yumuşasın isterim. Yarın bizim de ilk işimiz sarınıp sarmalanıp kar topu oynamaya, kardan adam yapmaya çıkmak. Bilhassa böyle zamanlarda keşke yakın yakın oturuyor olsaydık diyorum:)
ç.

sinem dedi ki...

İlk yorum benim olsun dedşm baktım herkes yazmış .Mutlu olmana çok sevindik. Umarım yarınınız harika geçer:)

AYÇA dedi ki...

Çok mutluyum bende. umarım sabaha kadar yağar...
İlk isim benimde Demir ile kartopu oynamak olacak :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Tüm Ankara'lı blogcularımızın gözü aydın o zaman :))
Merakla kar maceralı fotolarınızı bekliyoruz..
Sevgiler..

kirazsevdasi dedi ki...

degil mi, herkes sikayetciydi, bu kadar soguk olmasindan, ama kar yagmamasindan.
eh hadi gozunuz aydin ozaman.
kar guzelde, arkadan gelen camur olmasa...

Demet dedi ki...

Umurcum ne güzel Ada'yla neşeli bir kar keyfi yaşayın bizim için de..sevgiler,

banu dedi ki...

ben kısayım ya ondan gözüme çok gelirdi lafına çok güldüm... ben de aynı örneği veririm de :)

GüCüBe dedi ki...

Hadi gözünaydın :)
Bende İstanbulda o güzel kar'da çalışıyordum malesef :(

meldi dedi ki...

Umurcum istanbulda yıllardır özlediği karına kavuştu. bende senin gibi yavru kuşla keyfini çıkartmak istedim ama sonuç husran. karı sevmedi. ayağım kirlendi gözüme toz geldi şikayetleri arasında eve geri döndük...Umarım ada karı sevip tadını çıkarabilir.

Burcu dedi ki...

Bahar insanıyım, yaz insanıyım ben.. Sadeec uzaktan, pencerelerin ardından izlemeyi severim o beyazlığı, ama hep ileriyi düşünürüm yaa o beyazlığın vıcık vıcık olacağını kararıp pisleneceğini düşündükçe de istemem kar yağmasını.. Bu akşam Arda sevecek mi bakalım karı, göreceğiz..

şule dedi ki...

ben de uzaktan severim o kışı.Allahtan 15 tatile denk geldi de kar-buz.fazla uzun sürmez umarım.kışın yoksulları düşünür üzülürüm.bahar gelsin bir an önce :D
size iyi eğlenceler,ankaralılar :D

Zeynep dedi ki...

Gözünüz aydın :) Karlı günleriniz çok eğlenceli geçer umarım. Ada tatlısının karda fotolarını bekliyoruz :)

Özden dedi ki...

Umurcum ne büyük keyif dimi o karların içinde yavrularımızla yuvarlanmak...Güzel oyunlar dilerim size...

Adsız dedi ki...

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.