28 Ocak 2010 Perşembe

karlar yağar...

Efendim sabah bir heyecan kalktı bu anne kişisi. Nedir kızına karı gösterecek, birlikte kardan adam yapıp kartopu oynayacak. Gel gör ki kendisi kadar heyecanlı olmayan kızı, "eee kar yağmış da ne olmuş yani" der gibi bakıp gerine gerine yatak keyfi yaptı önce. Sonra neredeyse bir saat süren bir kahvaltı keyfi. İçi içine sığmayan anne kişisi, iyi bari ben gidip tek başıma karlarda yuvarlanayım diye duygu sömürüsü yapınca ev ahalisi soluğu dışarıda aldı... Tabii yaklaşık yarım saat süren giyinme faslının ardından.

Önce ana-kız karı keşfe çıktık. Ada, sanki karı ilk kez görmüyormuş da bütün hayatını iglolarda geçirmiş gibi pek bir sakin, pek bir cool karların üzerinde dolaştı. Hımm gırç gırç ses çıkıyor diye yorumda bulundu. Bahçeden memnun kalmadı, sokağa döndü. Oradakilerle muhabbet etti. Sonra benim performansımdan hoşlanmamış olacak Efe nerde diye sordu. Eve dönüp Efe'nin de paltosunu giydirdik. Bu kez üçümüz çıktık dışarı...

Meğer Efesiz içine sinmemiş Ada'nın... Sadece birkaç kare daha çekebildim. Sonrasında üçümüz çılgın bir kartopu savaşı yaptık. Hep birlikte karların içinde yuvarlandık....

Efeciğim, oraya buraya tırmanan Ada düşmesin diye arkasında nöbet bekledi. Arada havlayıp kendisini uyardı. Ada da bir yandan tırmanıp bir yandan Efe'ye laf yetiştirdi. Üçümüz evin arkasındaki bahçeyle yetinmeyip çocuk parkına kadar yürüdük. Orada kardanadam yapan çocuklara katıldık. Kocaman bir kardanadam yaptık.

Sonra iki minik ayıcıkla ben, düşe kalka, bata çıka evimize döndük. Kıkır kıkır gülüştük. Çok ama çok eğlendik. Geri dönüp kedilere süt, kuşlara ekmek götürdük. Böylece kızım da karı en az benim kadar sevdi. Bunca özlemle beklediğimiz kar, bizi çok mutlu etti....

24 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

İşte budur yaavvv, birde birileri karın içinde yuvarlanmış halde resimler çekse pek bir memnun olucam ama :):):)
İlk foto hepsine bedell yerim ben o cool kızı :)
Maşallah yaa Ada pek bir büyümüş ve ifadesi değişmiş sankii ayy ben senide görmek istiyorum ama yaa :(

Çok konuştumm tamam gidiyorumm..

öpücükler...

Eko Anne dedi ki...

Evet Umur;
Biz de bugun aynen sizin gibi bir gun gecirdik. Biz cok ozlemisiz karı ve cok sukurki cocuklar bu sene bizimle oynayacak kıvama gelmişler dimi. Yasasın kar.

banu dedi ki...

Adacım tam bir karlar prensesi görüntüsü sergiliyor :)
Biz akşamı kusarak geçirince bugun kar falan göremedik. Neyse ki geçen hafta uzaklarda doymuştu kara...

Deniz dedi ki...

Aman bu ne güzellik, maşallah :) izleyiciniz oldum efeem

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Yerim ben onu. Güzeller güzeli... Çınar hasta olmasaydı Kar görecekti ama kısmet değilmiş. Hoş anası ondan daha heycanlıydı kar görecek Ankara'da diye ama çaktırma.. İzmir de kara hasretiz...

ada dedi ki...

Adaşıma bak karlar perisi olmuş. Allahım bu nasıl bir güzellik. Gamzeler de ortaya çıkmış. Bu güzelliğe bakıp mutlu oldum ben.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Efe'siz çıkılır mı annesi, en çok onlar keyif alır kardan..
İlk resmi çok beğendim daha da bir güzel göründü Ada kız gözüme, Maaşallah..

meldi dedi ki...

Ne kadar şeker çıkmış o resimde maşallah elma yanaklı prenses. Karlardan keyif almanıza çok sevindim.

sinem dedi ki...

Çok tatlı çıkmış ya ,Efe'nin arka planda beklemesine de bayıldım .Ama en çok senin duygu sömürüsü yaparak ev halkını çıkarmana :)

Naile dedi ki...

ya ne kadar tatlı olmuş ada, o kıyafetlerle ne de çok yakışmış karlı havaya. Eğlencenize laf yok zaten, maşallah..

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Umurcuğum,ne güzel karda oynamış eğlenmişsiniz,bizim burda yağmur yağıyor:( Çok isterdim yiğitte görsün oynasın ama büyüyünce inşallah..
Adacığımda her geçen gün daha da güzelleşiyor,maşallah kuzuma.ikinizide çok öpüyorum canım.

NiLaY dedi ki...

bayıldım kızınıza da pozlarına da maşşallah :)) ilk ziyaretimde çok etkilendim prensesten :))

Zeynep dedi ki...

İlk gördüğümden beri hastasıyım o pembe yanakların zaten :) Öpüyorum Ada kızı kocaman. Sonunda kızınla karda oynama zevkine eristin Umur' cum, neşeniz hiç bitmesin :) Sevgiler..

ilknur malcı dedi ki...

ayy ayyy ne kadar da tatlıymış bu kız beyaz paltosuyla.anneside nasıl anlatmış öyle içimiz gitti!!kara çıkanı var çıkamayanı var di mi:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Moda dergilerinden fırlamış gibi çıkmış bücür :P
ne güzel vakit geçirmişsiniz, ben çok kolay hastalanıyor diye cesaret edip çıkaramadım benim bücürü :(

Sen Gelince dedi ki...

Umur'cum, Banu geçen yıl Mira'nın ilk kar macerası yazdığında çok özenmiştim... Ama Nilsu anlamayacak kadar küçüktü... Ben de bu anı iple çekenlerdendim... Beyazlar içinde harika görünüyor... Pek bir alımlıyız yani:)

Demet dedi ki...

ne güzel resimler bunlar kar prensesini kırmızı bal yanaklarından öpüyorum bize de bir avuç kar gönderseniz :)
sevgiler,

Özden dedi ki...

Umurcum bu senin minik kızın var yaaa, inan bak gelir o yanaklarından ısırırım, yanaklar şapka ile aynı renk inanamıyorum:)))
Ayrıca Efe ve Ada'nın arkadaşlığı harika, ne güzel anlaşıyorlar ve destekliyorlar birbirlerini...
Öpüldünüz ikiniz de...

Travis dedi ki...

gömüp kara, kardan çocuk yapmalı:)

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Kırmızı ve beyaz başa kime bu kadar yakışabilir ki.. Maşallah.. Sevgiler

GüCüBe dedi ki...

Sizin oralara kar daha çok yağıyor diye biliyorum ben, hatta İstanbula kar düşünce en çok trafik etkilenir, Ankaralılar bu duruma gülerdi :))

Güzel bir kar keyfi olmuş..

Belkıs dedi ki...

Umur bu nasıl bi güzellik ya kar beyaz ada beyaz bayıldım, ayrıca Efeyle arasındaki bağ ne kadar güzel

sirâr dedi ki...

kardan daha güzel bir melek gördüm ben burda :)

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

valla bravo bir çocuk ve bir köpek böyle annelere bayılıyorum...kar keyfiniz bol olsun...burada yine kar yağıyor dünden beri..ama çok soğuk...sevgiler