14 Ocak 2010 Perşembe

teşekkürler

Kimi zaman, belki de hiç farkında olmadan, bir şey yapar, başkalarının yüreğine dokunursunuz. Bir yerlerde bir yaşamı değiştirirsiniz. Birinin daha farklı hissetmesini sağlarsınız. Hayat, böyle gelişir... Çoğu zaman bilmezsiniz neden olduğunuz değişimi. Eğer şanslıysanız gelip sizi bulur...
Hani neye niyet neye kısmet der eski topraklar... Ben, çok severim o bilge insanları. Her sözlerinde bir keramet vardır. İşte bugün hiç niyette yokken iki güzel armağan çıktı benim kısmetime. Sevgili Hilal, "aaa hiç böyle düşünmemiştim dedirttiğim" ve "dünyayı çocukların gözünden anlamaya çalıştığım" için bana "çocuk ruhu ödülü " vermiş. Sırf adı yeter bana...
Ne yalan söyleyeyim pek bir gururlandım. Ve sırf samimiyetle hissettiklerimi yazarak ne çok insana ulaşabildiğimi, yüreklerine dokunabildiğimi görüp duygulandım...

Bu da sevgili Şule ve Esra'dan den geldi. Işıl ışıl rengiyle, içtenliğiyle günüme renk kattı.
Aslında gerçek ödül, ucuz hesapların, çıkarların, kötü niyetlerin, boş dedikoduların, kıskançlıkların ötesinde, hiç yanyana gelmeden böyle bir bağ kurabilmek.
Geçenlerde bir süre yaz(a)madığım için sevgili Özden, merak edip herşey yolunda mı diye sorduğunda anlamıştım bu bağı. Yaşamlarımızın nasıl kesiştiğini, bilgisayar ekranında açılan pencerelerden nasıl herşeyi paylaştığımızı...
Hepinize kucak dolusu sevgiler ve sonsuz teşekkürler...

7 yorum:

ada dedi ki...

Çocuk ruhu ödülü size çok yakışmış. Gerçekten çocuk ruhunu en iyi anlayan ve anlatan annelerden biri sizsiniz.

Özden dedi ki...

Canım arkadaşım uzak olsak da senin samimiyetin, iyi niyetin ve dostluğun için teşekkür ederim. Umarım bir gün yüzüze de sohbet ederiz...
Özden&Can

Hilal dedi ki...

Bloglar yeni komşuluk şekli oldu artık. Bir farkla. Komşularımızı kendimiz seçebiliyoruz. Seninle tanışmaktan dolayı mutluyum. İki ödül de çok yakıştı:)

ensar bera'nın annesi dedi ki...

bence de sanal olanla reel olan arasındaki fark monitörlerden çok öte..güle güle eskitin ödülünüzü :)

Zeynep dedi ki...

Umur'cum tebrikler! Her ikisi de sana çok ama çok yakıştı,çocuk ruhu ödülü özellikle! :)Onların gözünden bakmayı başarıyorsun dünyaya, sevgiler..

GüCüBe dedi ki...

Çocuk Ruhu Ödülü almak gerçekten çok hoş olmuş ve gerçekten böyle bir ödül sana çok uygun.

Sevgiler.

gezicini dedi ki...

bizden de size sevgiler, prensese de selam söylüyor bizimki:-)
sevgiler
gorki