16 Şubat 2010 Salı

ada'dan özden teyzesine kucak dolusu sevgiler

Tamam itiraf ediyorum bu kokoş, benim kızım. Nasıl oldu da böyle oldu hiç anlamadım. Şahsen benim bu sürece herhangi bir katkım olmadı. Bu açıdan bana benzemediği kesin ama yine de çok seviyorum ben bu kokoşu. Bu fotoğraftaki Ada'ya çok yakışan kreasyon ise sevgili Özden'in...

Dün bizim evden mutluluk çığlıkları yükseldi. Sevgili Özden'in düzenlediği I. Uluslararası Mıncırık Hediye Günü kutlamaları çerçevesinde kocaman bir paket geldi bizim eve. Çekilişte biz, kutlamaların evsahibesi Özden'e çıkmışız. Sevgili Özden, Ada'yı mutlu etmek için tam bir seferberlik düzenlemiş. Kutunun içinden dört ayrı paket ve bir de kart çıktı. Ada, her bir paketi çığlıklar atarak açtı. Kumbaraya ve ayıcık ailesine bayıldı. Evdeki bütün bozuk paraları, kumbaranın içine doldurduk. Özden teyzesi sayesinde, Ada para biriktirmeyi öğrenecek. Ben, bu kumbarayı Özden'in sitesinde görüp çok beğenmiştim zaten.

Dünya tatlısı Can'ın kendi elleriyle seçtiği ayıcık ailesi, tek kelimeyle muhteşem. Ada, hemen saymaya başladı: Anne ayıcık, baba ayıcık, Can ayıcık... Sonra ayıcıkların elbiselerini giydirip, çıkarmaya başladı. Özdenciğim, Ada dünden beri hadi Can'a gidelim diyor. Elinde bir araba... Can'a verecekmiş... Yakındır ziyaretinize gelmemiz.

Ama benim kokoş kızım, galiba en çok bu harika bluz ile Özden'in kendi elleriyle ördüğü şapkayı sevdi. Anında üzerinde ne varsa çıkarıp bluzunu giydi, şapkasını taktı. Bütün gece de çıkarmadı. Sabah kalkar kalkmaz ilk iş, yine şapkasını giydi. Az önce de anneanneye bluzuyle şapkasını göstermeye gitti.
Sevgili Özden, Ada'yı ve beni öylesine mutlu kıldın ki sana ne kadar teşekkür etsek az... Minik bir kızın ta yüreğine işleyen bu armağanları büyük bir özenle ve sevgiyle seçip hazırlayarak, ona değer verip önemseyerek benim kızıma çok önemli şeyler öğrettin. Ada'ya sizin sitenizi, Can'ın resimlerini gösterdim. Artık hepinizi tanıyor ve "Üsden" teyzesiyle Can'a kucak dolusu sevgiler gönderiyor.
O güzel kartına da ben el koydum. Ve dost olmak için, paylaşmak için, merak edip endişelenmek için illa aynı yerde olmak gerekmediğini bir kez daha anladım. Paketleri Ada açtı ama asıl armağanı ben aldım: Kocaman bir yüreği olan dünya güzeli bir dost kazandım... İyi ki varsın, iyi ki seni tanıdım...

27 yorum:

Özden dedi ki...

Ben nasıllll mutluyum anlatamam...Adacığıma nasıl da yakışmış herşey, keşke daha da alsaydım dedim valla içimden:)))
Kumbarayı inan ki beğendiğini söylediğin gün göndermeye karar vermiştim şansıma sen çıkınca pakete onu da ekledim. Söyle Umurcum sen o güzelleri güzeli Ada'ya Üsten teyzesi Can'ı da alıp gelecek ve fezi halde yiyecek onu...
Ben de seni tanıdığım için çok mutlu oldum
Sevgilerimle,
Üsten Teyze ve Can

Doğa dedi ki...

Harikaaa :) Adaya şapkası.. kıyafeti..çook yalışmış..kokoş olsun kucuk melegım.. kokosluk ayrı bır yakısmıs annesı

elif ada dedi ki...

Özdencigim,
Biraz daha alsaydin Ada, tasi taragi toplayip size tasinirdi. Dunden beri kafasinda sapkasi, uzerinde Usten teyzesinin bluzu, elinde Can ayicigi dolanip duruyor evde. Al Can'i gel haydi, Ankara'yi gezelim. Sana cadi Ada'yi vereyim ben de dunya tatlisi Can'i yiyeyim.

elif ada dedi ki...

Senaycigim, tam bir kokos oldu benim kızım. Sapkasini Ozden teyzesi ormus. Annesi boyle seyleri beceremedigi icin o da biliyor tabi el emeginin kiymetini... Dogayi opuyorum guzel yanaklarindan

Eko Anne dedi ki...

Bir dahakine haber verin de biz de katılalım "mıncırık hediyeler" gunune.

Emine dedi ki...

Hepsi çok güzel ya bayıldım.Şapkada çok yakışmış Adacığıma maşallah yerim ben onun elma yanaklarını.Özdenciğiminde eline sağlık çok hoş ya.Güle güle kullanın...

meldi dedi ki...

maşallah şapka ne kadar yakışmış elma yanaklı adacığa

Mlke-Btkn dedi ki...

Umurrrr yuppiii yorumlara cevap vermişsin şaşırdımmm :):)

Aman da aman ne güzel mıncırılmışsınız, çokta yakışmış ee alt yapı sağlam olunca ne giyerse giysin hoş duruyor tabii yerim ben onu yaa...

Özdenin de emeğine sağlık gerçketen ;)

öpüyoruzzz çokk...

Odil Sezen Metin dedi ki...

Kokoş hallerine bayıldım yavru kuzunun..Özdenin ellerine sağlık çok güzel örmüş, Ada'ya çok yakışmış..Hediyelerinizin hepsi birbirinden güzeller..Güle güle kullansın Ada kız..Sevgiler..

Tibet'in annesi dedi ki...

Özden'in bir de kızı oldu desene :) ne kadar güzel hediyeler bunlar, güle güle kullanın Umurcum. bloglar sayesinde çok güzel arkadaşlıklar kuruyoruz. daim olur inşallah :)

elif ada dedi ki...

Melikeciğim, sen iste hep cevap yazayım o zaman. Valla alt yapıdan falan bahsederek gururumu oksadin. Fakat sapka sahiden cok guzel.
Esracigim, bir dahaki sefere seni de minciralim.
Eminecigim, Meldicigim, Odil'in sevgili annesi, guzel sozleriniz icin ne kadar tesekkur etsem az. Hepinize kucak dolusu sevgiler

sinem dedi ki...

yAA bizim niye haberimiz yok bu mıncırık günlerinden:(Çok yakışmış hele o kirpiklere bayıldık!

Limonlu Turta dedi ki...

Valla blog aleminde neler oluyor da kaçırıyorum, tüh! Bir sonrakinde biz de mıncırmak ve mıncırılmak istiyoruz. Bu arada alt yapı yorumuna yürekten katılıyorum ama benim su damlamın da kendine has bir zerafeti, şirinliği var. Hele o gamzeleri yok mu? Yanaklarını yiyesim geliyor.
Özden'in de ellerine sağlık. Böylelikle zevkli bir kadın olduğunu öğrenmiş bulunuyoruz.
Sevgiler,
ç.

NiLaY dedi ki...

masallah yaa bayildim ben bu poz veren prensese ve tabii ki resimlere :)) keyifli bir gunden super anilar kalmis..

Demet dedi ki...

ne kadar da yakışmış üzüm gözlüme :)

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Kuzum benim ne de yakışmış maşallah. Bayılıyoruz ailece bu kıza biz.. Özdenciğiminde ellerine sağlık. Sevgiler..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Hediyeler harika..
Ada çok tatlı, Özden çok zevkli..
Güle güle kullansın kuzu,çok yakışmış.
Özdenciğimin eline yüreğine sağlık..
Sevgiler..

şule dedi ki...

o pembiş yanakları öpmek hatta ısırmak istiyorum

ada dedi ki...

Anlaşıldı adaşım, sen çok canlar yakacaksın bu gözler ve kirpiklerle. Ne giysen yakışıyor, bu ne güzellik bu ne zarafet. Kreasyon da muhteşem. Özden Hanım'a tebrikler.

Banu dedi ki...

Bloglar arası iade-i ziyaret yapayım dedim ve dünya tatlısı bir kokoşla karşılaştım. Elma yanaklı, boncuk gözlü Minik Ada'ya maşallah :)

Bu arada ana sayfadaki bebiş ve köpüş ikilisini görünce eşim Yıldıray'la adeta çarpıldık :)

füsfüs dedi ki...

nasıl da yakışmış elma yanaklıma benim, çok güzel hediyeleriniz, güle güle kullanın

Deniz dedi ki...

bu ne şirinlik, tu tuu tu maşallah diyeyim

ELİF dedi ki...

Elifler biraz kokoş oluyolar galiba:)))çok yakışmış hediyeleri çook.

ilknur malcı dedi ki...

aaaa kıskandık yaaa
bize de haber verseydiniz bu mıncırık hediyeler gununden

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

allah nazardan korusun.. gerçekten mıncırık Ada'yı.. her daim o gamzeler böyle derin gülümsesin...

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Canım güle güle kullanın..Çok ta yakışmış ya,bayıldım ben..Maşallah nazar değmesin kuzuma..Özdenciğiminde ellerine sağlık..

GüCüBe dedi ki...

Güle güle kullanın, çok özenle seçilmiş hepsi çok güzel.