9 Şubat 2010 Salı

hastayız

Benim minik meleğim hasta. Hem de ilk defa böyle hasta...
Geçen hafta öksürükle başladı. Hemen gittik doktorumuza. Bakalım neremize mikrop kaçmış diyerek muayene etti Ada'yı. Kulaklar temiz, akciğerler temiz, ateş yok, boğaz kırmızı: Üst solunum yolları enfeksiyonu.
O gece hiç uyumadık. Çünkü Ada, ilk kez öksürükle tanıştı. Korkmasın diye hepimiz öksürdük, en güzel kim öksürüyor yarışması yaptık, tabii ki Ada kazandı, ama korktu işte.
İkinci gün burun akıntısı da başladı.
Her ne kadar ateş olmasa da oldukça şiddetli bir grip geçiriyoruz. Doktor dedemiz sayesinde herşey kontrol altında. Uzun süre sonra ilk defa geceleri uyumadık. Ada, yorgunluğa dayanamadı günde iki kez uyudu.
Birkaç gündür doğru düzgün birşey yemediği için de zayıfladı.

Ne uykusuzluk ne yorgunluk... Bana böyle zamanlar en zor geleni, onu evde bırakıp işe gitmek... Bana en çok ihtiyacı olduğu anda yanında olamamak...
Bugün biraz daha iyi ama. En azından sabah kahvaltısını etti. Bebekleriyle muhabbet etti. Herkesi evine çağırdı. Çorba yapacakmış onlara, içine de portakal sıkacakmış. Çok güzel olacakmış. Üzüm gözlüm, sen yaparsın da kötü olur mu? Sen yeter ki iyi ol, annen hiç uyumasa da olur...

27 yorum:

Burcu dedi ki...

Umurcum hastalığın hafifi ağırı olmuyor işte.. Ateş olmayınca sorun yok derler ya hep, ateşsiz de ne kadar can acıttığını görüyoruz işte.. Ürkek kuzum benim korkmuş öksürükten… Bu aralar herkes hasta yalnız, salgın patladı yine.. Çok geçmiş olsun...

AYÇA dedi ki...

Çok gecmis olsun umurcum.. Bizdede uykusuzluk yorgunluk açlık had safhada. hasta değil ama keyifsiz. Onların bu hallerini görmek ne zor birsey değil mı? O yemeyince ben de yemiyorum. Umarım ada da bir an önce iyileşir. Öpüyorum.

Belkıs dedi ki...

Umurcum çok geçmiş olsun, bizde hastayız 3. bronşolit atağımız pek sıkkınız bu ara.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım..Kısa zamanda atlatır, onların bedenleri küçük ama öyle çabuk atlatıyorlar ki hastalıkları.. Hiç yakışmıyor melek yüreklere ama hasta oldukça dirençleri artıyor..Tekrar geçmiş olsun..

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Umurcum,canım çok geçmiş olsun.Adacığım,en kısa zamanda atlatı inşallah.Keşke onların yerine de biz hasta olabilseydik.Bu keyifsiz,bitkin halleri kuzucuklarımıza hiç yakışmıyor:((

EbrUgur & Fatih dedi ki...

cok gecmis olsun...

sinem dedi ki...

Umur çok geçmiş olsun. Umarım atlatır biran önce...

Berna dedi ki...

Çok geçmiş olsun Umur, kıyamam ben Ada'cığa. Hasta olunca süzülüveriyorlar ya, anne yüreği dayanamıyor :( Merak etme, onlar bizden daha çabuk toparlanıyor. Ben hasta olsam sürünüyorum, Ekin'im ise maşallah, çabucak enerjisini ve kendisini toparlıyor :)))

füsfüs dedi ki...

ah canım çok geçmiş olsun, neyseki ateş falan yokmuş, çabucak iyileşsin elma yanaklım benim

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Neler hissettiğini o kadar iyi anlıyorum ki. Ateş olmaması büyük bir avantaj. Çınçından biliyorum çok çabuk solup hemen topluyorlar. Üzülme canımmm. Güzeller güzelimi öpüyorum. Sevgiler

gezicini dedi ki...

çok geçmiş olsun diyorum, hemen iyi olsun inşallah...
sevgiler
gorki

Eko Anne dedi ki...

Umurcum;
Çok geçmiş olsun. Bu ara aynısını tüm bebekler geçiriyor. Umarım minik Ada'cık hemencecik toparlanır.. optum kuzuyu.

Naile dedi ki...

çok geçmiş olsun umurcuğum.

Zeynep dedi ki...

Umur' cum çok geçmiş olsun.. Hemen toparlayacaktır ama emin ol, sandığımızdan ve göründüklerinden çok daha sağlamlar bu dünya tatlıları. Bizim de bakıcı teyzemiz hasta, bekliyoruz biz ne zaman kapacağız ondan diye :(

NiLaY dedi ki...

çok geçmiş olsun canım, dilerim artık bugüne çok daha iyi olmuştur prenses..

Sen Gelince dedi ki...

Umur'cum çok geçmiş olsun... Umarım çabucak toplarsınız... En ufak bir hastalıkta tüm uyku düzeni bozuluyor... Gerçi bizim hasta olmasa da bozuk ama:)

Öpüyoruz sizi... Sevgiler:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çabucak atlatır inşallah.
Onların hastalanması bizim kalbimizi ağrıtıyor :(

GüCüBe dedi ki...

Çok Geçmiş Olsun Canım

Özden dedi ki...

Umurcum Ada nasıl şimdi, toparladı mı biraz? Ahh azıcık kilo alsın diye peşinde koşturduğumuz miniklerimiz bir hastalıkta hoppp zayıflamıyorlar mı en çok ona üzülüyorum inan ki...

Demet dedi ki...

umurcum çok çok geçmiş olsun üzüm gözlümü öpüyorum tatlı kırmızı yanaklarından..

Başak dedi ki...

çok geçmiş olsun kuzuma.öpüyorum.

zeynep dedi ki...

Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Umarım şimdi daha iyidir Ada.

Hilal dedi ki...

Geçmiş olsun Umur. Acil şifalar diliyorum.

ilknur malcı dedi ki...

çok geçmiş olsun umurcum.Ateş olmadığı sürece çok endişelenmeyin ama hastalık işte çocukları çok etkiliyor çiçek gibi hemen soluyorlar.

blogcuanne dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bir an önce toparlamanız dileğiyle...

elif ada dedi ki...

Hepinize ilginiz, güzel sözleriniz için binlerce teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler
Umur & Ada

meldi dedi ki...

Umurcum ben görene kadar geçmiştir inşallah. Artık evde olduğum için pek fırsat bulamıyorum internete. Sevgiler...