24 Şubat 2010 Çarşamba

karakalem ada






Little Girl (Speed Drawing) from Volkan Dalyan on Vimeo.

Sevgili Hilal'den gelen bir mail, beni nasıl mutlu etti bilemezsiniz. Çizimlerine hayran olduğumuz sevgili Volkan Dalyan, Ada'nın aşağıdaki fotoğrafından esinlenerek grafik tabletiyle bu çizimi yapmış. Görür görmez aşık oldum çizime, hele de çizimin sonunda eklenen pembiş yanaklara. Ne yalan söyleyim kızımın böyle yetenekli bir sanatçıya esin kaynağı olması, pek bir duygulandırdı beni. Acayip gururlandım. Videoyu çılgınca bir heyecanla ve mutlulukla seyrettim sonra da hemen sizinle paylaşmak istedim.

33 yorum:

füsfüs dedi ki...

umurcuğum harika bu:))

NiLaY dedi ki...

ben de ilk kez bu fotografini gorup vurulmus ve izleyenlerinize dahil olmustum :)) gercekten super olmus :)) esin kaynagi minik prenses ve opulesi pembis yanaklari :)) sevgiler..

Tibet'in annesi dedi ki...

Ne kadar güzel bir hatıra olmuş Umurcum... Bayıldım... Ada ileride bunu izlerken hem keyif alacak, hem gurur duyacak :)

ELİF dedi ki...

Aa çok güzel olmuş ama buuu:)))

EbrUgur & Fatih dedi ki...

cok cici yaaaa... zevkle seyrettim...

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Umurcuğum,süper olmuş..çok beğendim..

Limonlu Turta dedi ki...

Umurcuğum,
Şahane bir şey bu. Ne kadar güzel! Ben de ne diyorum canım! Model bir içim su, ondan...
Öperim,
ç.

Emine dedi ki...

Umurcuğum harika birşey bu ya bayıldım.çok hoş...

ilknur malcı dedi ki...

ben goremedim yaaa
gorunmuyor

umurcum bizim siteye google readerdan girmeye calışmışsın bende google dan gelen linklere kısatlama getirmiştim.
sanırım kaldırıcam
o yuzden
http://www.aslielifmalci.com
adresini direct yazınca girebilirsin

Sen Gelince dedi ki...

Umur'cum çok hoş olmuş... Yapanın ellerine sağlık, ilham kaynağının da gönlüne:)

Başak dedi ki...

tek kelimeyle harika.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Harika olmuş, çok harika.. Ellerine sağlık Volkan beyin..Ada için çok güzel bir hatıra olmuş..

Naile dedi ki...

umurcuğum bu fotoya ben de bayılmıştım zaten çizim de çok güzel olmuş. Çizenin ellerine sağlık.

Berna dedi ki...

Çok çok çok tatlı olmuş. Zaten Ada'cık çok şirin, çizim de şirin olmaz mı? Harika :)

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Tek kelimeyle mükemmel... Eee model güzel nede olsa.

banu dedi ki...

harika olmuş... ben de Ada'cım ile çok gururlandım :)

Zeynep dedi ki...

Çok güzel çok!! Ama onun o pembiş yanaklarına hayran olmayan var mı zaten :)

sinem dedi ki...

Umur sabah seyredememiştim çok hoş bir çalışma .Pembe yanak olayına bayıldım .Aslında Ada diye bir çizgifilm yapılsa ne güzel olurmuş:)

suinci dedi ki...

benden önce herkes yazmış ama cidden haaaariiiikaaaaaaa...
sipariş alacak olsa volkan bey bizim grubun tamamı ister herhalde:D
modele zaten laf yok...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Zevkle izledim, inanılmaz güzel..harika olmuş.Yapanın eline emeğine sağlık..
Ada için muhteşem bir hatıra :))

elifada dedi ki...

Şahane!
Hem çizim ama en çok ilham perisi:)

meldi dedi ki...

Süper olmuş bayıldım. Yine ben en son gördüm ama yaa :(
Öpüyorum o pembiş yanaklardan

burcu.. dedi ki...

çizim süper, model ondan da süper...
çok güzel, çok beğendim..

sirâr dedi ki...

Ellerine sağlık,bayıldım ben de :))

Aklımdakiler... dedi ki...

Harika olmuş gerçektende.. ama kuzucuk daha da harika tabi:-)))

Mlke-Btkn dedi ki...

Umuuuuuurrrr.....

Süper bişi bu off yaa,, ellerine, yüreğine sağlık yapanın.
He bu arada;
Ben en çok o pembiş yanaklara bittim ve başlar başlamaz aynen gerçeği gibi çizilmiş olan uzuuunn kirpiklere ;)

öpüyorumm çok güzel yanaklarınızdan...

Crebro dedi ki...

Harika olmuş gerçekten. İlham kaynağı da çok tatlı.

GüCüBe dedi ki...

çOK ÇOK güzel olmuş, ben ilk gördüm, çok beğendim..

Damla dedi ki...

Çok güzel, bayıldım :)

anneyazar dedi ki...

Gerçekten çook güzel ve çok özel bir çalışma olmuş. Sanatçısını ve tatlı esin kaynağını da tebrik ediyorum :)
Bloguma ziyaretiniz beni çok mutlu etti. Hele postlarınızın bir kaçında okuduğumuz, sevdiğimiz yazarların benzerliği ve Ankara'da olduğunuzu öğrenmek daha da güzeldi :) Sevgiler.)

Bahar dedi ki...

Harika bir şey bu :))

Özden dedi ki...

Umurcum muhteşemmmmmmm...Ne kadar güzel bir hatıra ve emek, sanatçının emeğine sağlık. Eh tabii model de böyle dünya tatlısı olunca işler daha keyiflidir eminim...O kırmızı yanaklar zaten hepimizi hayran bırakmıştı...

ZeyNes dedi ki...

Bayıldım bayıldım...Benim kızım o kadar tatlı ki,böyle bir çalışmaya ilham perisi olmasına hiç şaşırmadım.Öpüyorum o pembiş yanaklarından,güzel gözlerinden...