15 Mart 2010 Pazartesi

ada tiyatroda

Ada, ilk kez tiyatroya gitti bu haftasonu.
Uzunca bir aradan sonra sevimli çetemizi toplayıp Pembe Kurbağa Tiyatrosu'na götürdük. Tanımadığı mekanlar konusunda pek bir duyarlı olan Ada, bu kez iç sorun çıkarmadı anneye. Sevgili arkadaşları Mira, Selin ve Zeynep'le minderlerin üzerine oturdu ve yarım saat süren oyunu büyük bir dikkatle izledi.

Her zamanki gibi pek bir mesafeliydi. Sevgili Ali Nihat Yavşan'ın tüm çabalarına karşın el sallamadı, kendisine dokunması için uzatılan şeylere şöyle bir parmağını uzattı ama çok eğlendi.

Ponpon Kuyruğun Pastası, arkadaşlarıyla doğumgünü pastası pişirmek isteyen beyaz, sevimli bir tavşanın öyküsü. Üç yaş altı bıdıklar için harika bir deneyim...

Oyunun sonunda Ponpon Kuyruk ve arkadaşlarının pişirdiği kurabiyelerden verdiler çocuklara. Ve kapıya kadar uğurladılar. Sayelerinde çok güzel bir gün geçirdik.
Fotoğraflarda altın lüleleri görünen kar tanemiz, yine muniseliğinin doruğundaydı. Mira, bıcır bıcır konuşuyordu. Biraz geç kaldığı için ortama alışamayan Zeynep, annesinin kucağından seyretti oyunu.
Not: Fotoğraflar, Çiğdem'in objektifinden. Unutkan anne, Ada'yı ve kendisini toplamaya çalışırken akşamdan hazırlayıp masanın üzerine koyduğu makineyi evde unutttu.

25 yorum:

Emine dedi ki...

Ne kadar güzel ya.Dikkatle izlemiş adacığım.Biz hala gidemedik.Gülce ortalığı birbirine katar diye korkuyorum açıkçası.ama minikleri böyle görünce cesaretlendim.öpüyorum sizi

ZeyNes dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir oyundu...Biz değişmeden bir daha deneyeceğiz, bakalım bu defa nasıl olacak Zeyno'nun tepkisi. Unuttuğun sadece fotoğraf makinası mıydı Umur'um:)))

GüCüBe dedi ki...

Begüm'ünde çok hoşuna gitmişti, Ada'da dikkatle seyretmiş ne güzel..

Mlke-Btkn dedi ki...

Tühh ya kaçırmışım daha yeni gördüm :)))

ben onun Ugg'larını yerimm pek bir hanımefendi ve aynı zaman da entel, çok hoş ve güzel :))
Tiyatro'ya biz de gidebilecekmiyiz acaba, benim ki çıkar kendi oynar sahnede sanırım :))

öpüyorumm..

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Çok iyi yapmışsınız canım,bende yiğiti götürmeyi çok istiyorum..Adacığım ibi uslu durur mu bilemem tabi:))Maşallah ne güzelde izlemiş..

Limonlu Turta dedi ki...

Canım,
İnan ki blogunu takip edenler fotoğrafların kalitesine bakıp senin çekmediğini hemen anlamışlardır. Her ne kadar çekerken sekiz oldum diyerek mazeret üretmem mümkün olsa da bu bir yalan ve ardına saklanmiciim. Bu yeni makinemizle pek güzel fotoğraf çekemiyorum, alışamadım (bak, bu doğru):)) Oyunu biz de çok beğendik hatta Nisan'daki yeni oyuna hem ilk hem de son hafta gitmeyi planlıyorum. Su damlam her zamanki gibi gayet zarif bir küçük hanfendü olarak izledi. Tam karşımdaydı. Oooh, doya doya seyrettim, bayıldım bayıldım.

Özden dedi ki...

Umurrr inan bana yazını henüz okumadım çünkü ben bu kıza hayranımmmm...Allahım o ne kıyafet, o ne botlar ve o ne surat öyle.Neyse hadi ben bir ayzını okuyayım artık:)

AYÇA dedi ki...

En yakın zamanda bende Demir'i götürmek istiyorum. En azından siz begenince gitmem icin bir neden oluyor. Umarım en kısa zamanda da görüşürüz. Opuyorum.

AYÇA dedi ki...

En yakın zamanda bende Demir'i götürmek istiyorum. En azından siz begenince gitmem icin bir neden oluyor. Umarım en kısa zamanda da görüşürüz. Opuyorum.

NiLaY dedi ki...

super gorunuyor prenses, bayildim :) nasil hanim nasil hanim, masallah diyorum :))

Demet dedi ki...

çok tatlı gözüküyor hepsi de ..Ada'mın pembiş yanaklarından öpüyorum :)

Başak dedi ki...

aşkolsun bizi niye çağırmadınıııız

banu dedi ki...

Umur'cum, Ada gerçekten tam bir hanımefendi gibi izledi... Çok dikkatliydi çoook...

ELİF dedi ki...

Ne güzel izlemiş, aferin Ada'ya..Kıyafeti de çok güzel.

öykü dedi ki...

Ada kucuk bır hanımefendı:)
Çok tatlı.

Eya dedi ki...

Ya ben en üstteki fotografta akili kaldiiiim...masallah...tüm güzellikler sizinle olsun, sevgiler

zehra

Hilal dedi ki...

olsun, sonuçta fotoğraf çeken bir arkadaşın olmuş sen unutsan da makineyi. Bu arada çok sevindim Ada'nın hoşuna gitmiş oyun. sevgiler

Odil Sezen Metin dedi ki...

Maaşallah kuzucuğa,dikkatli ve akıllı çocuk Ada..Elma yanaklardan öpüyorum..

bilge ve annesi dedi ki...

Biz de ayın 21 'inde gitmeyi planlıyoruz kukla gösterisine. Pembe kurbağa ' ya ilk gidişimiz olacak. Fotoğrafları görünce sabırsızlanmaya başladım... Sevgilerimle

Şenay - Doğa dedi ki...

Maşallah küçük cimcimelere ne kadar dikkatli izlemedeler :))

Dostlukları dostluklarınız daım olsun..:)

meldi dedi ki...

Ben kurabiye yerkenki haline bayıldım. O bal yanaklara buradan öpücükler konduruyorum.

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

ne tatlı izlemişler.. tiyatro bambaşka bir dünya.. umarım bizim kızlar çok severler..

ilknur malcı dedi ki...

bizde tiyatronun ismini not aldık.
böyle sosyal aktiviteleri benim gibi bu konularda hiçbir fikri olmayan annelerle paylaştıgın için sevindim umurcum.

meltem dedi ki...

vay vay vay kuzuda sahne tozunu yutmuş nehir ablası gibi çok sevindim canım
devamlarını beklüyürüüz:))

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

2 şey : o botlardan ben de istirem ...o ne ciddiyet ayol , müdürehanım ....