30 Mart 2010 Salı

adaloglar 3


Ada, şu sıralar bizi dumura uğratmakla meşgul. Kendisi, her an yeni bir inci yumurtluyor biz de şaşkın şaşkın kendisine bakıyoruz:
Ada: Anne, baraküda bicim eve asla gelmes di mi?
(Anne, önce baraküda'nın ne olduğunu, nasıl Ada'nın küçücük kafasına girdiğini düşünür hızla. Sonra Kayıp Balık Nemo'daki sahne aklına geliverir. İyi de iki yaşındaki bir bebe, baraküdanın adını nasıl bilmektedir?): hayır, asla gelemez.
Ada: Tabi gelemes. O sadece benim telefoda (televizyon) yaşayabiliyo.
Anne: (hala baraküdanın şokunda) yaa öyle tabii ki.


Baby TV: İşte bu mavi bir kayık.
Ada: O kayık diil ki yelkenli!
Baba: ...?

Teyze: Adacığım, bana yeni bir araba alalım mı?
Ada: Senin zaten var ya...
Anne: Şimdi ne yapmak istersin Adacığım?
Ada: Hadi hamuydan golum yapalım, kafasına kuydan takalım (golum, Yüzüklerin Efendisi'ndeki Gollum. Ada kütüphanede Hobbit'in çizgi romanını bulmuş. Yeni favori kitabı Hobbit. Bütün karakterlerin adını da öğrenmiş: Gollum, Bilbo, Gandalf...)

18 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

ama bu Ada prenses çok tatlı annesi yaa...maşallah...

bilge ve annesi dedi ki...

Bizler çok saf çocuklarmışız diyorum cin gibi mübarekler:))) Ama bir de çok tatlılar...

Hilal dedi ki...

çok şirin yaa MaşaAllah:)

öykü dedi ki...

Çok şeker cokk:))

Sen Gelince dedi ki...

Bu zamane çocukları gerçekten çok hoş... Biz henüz yaşamadığımız için inan ben daha çok şaşırıyorum:)

Tibet'in annesi dedi ki...

müthişler gerçekten. bu jenarasyonu izleyebildiğim için çok seviniyorum. maşallah Ada'ya :)

AYÇA dedi ki...

Maşallah demekten başka diyecek bisey bulamıyorum :)

Başak dedi ki...

süper süper süper:)))

Deniz dedi ki...

ben de dumur oldum. gollum mu??? ben bile şimdi okurken hatırladım

Zeynep dedi ki...

Gollum son noktadır :) Bayıldım, hem diyaloglara hem de pembe balonlu Ada' ya :)

Mlke-Btkn dedi ki...

Güzellik!!!

Naile dedi ki...

maşallah ya süper. Hala emzik emdiğini bilmiyordum Ada'nın. Demekki konuşmama için tek sebep emzik değilmiş :)

sevgiler

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

okurken "gollum" görünce kolum diyor zannettim :) devamında koptum.. hobbit süper ya, benimde favorim..öpüyorum kocaman kocaman fıstığımı..

Odil Sezen Metin dedi ki...

Akıllı fıstığı ve seni öpüyorum..Nasıl keyifle okudum..

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

baraküdayı ben bile hatırlayamadım ki her sınıfla izlediğimden ezberlemiştim.
öpüyorum adoşu

Belkıs dedi ki...

Bizimle resmen dalga geçmeye başladılar bu bücürler ben bunu bilir bunu söylerim :))

GüCüBe dedi ki...

Baraküda he :=)) çok tatlı çok ..

Özden dedi ki...

Umurcum ne güzel, ne kadar akıcı konuşuyor Ada...Aynen Ada'nın babasına yaptığı gibi bazen öyle şeyler söylüyorlar ki "amannn nasıl da yanlış söyledim bunu" diye utanuyır insan değil mi:)))Seni ve tatlı Ada'yı çok çok öpüyorum...