17 Mart 2010 Çarşamba

ada okuyor

video

Efendim bilmem ki ne demeli? Armut dibine düşermiş, körle yatan şaşı kalkarmış, üzüm üzüme baka baka kararırmış falan filan... Adacığım da bana benzedi işte. Kendisi minik bir kitap kurdu oldu. Yatıyoruz kalkıyoruz okuyoruz son altı aydır.

Elindeki kitap, son haftaların favorisi olan "İyi ki Varsın!" İş Bankası Yayınları'ndan. Bir abla ile küçük kızkardeşinin öyküsü. Biz kitaptaki öyküyü abla Ada ve küçük kardeş Eylül olarak biraz değiştirdik.

Ada: (...) Abla Ada iki teterletli bisikletine biney sonra evine didey

Küçük kardeş biraz korkay

Küçük kardeş...

Abla Ada resim yapay ve didey

Abla Ada yüzer coppidi coppidi yüzey

Abla Ada paten kayay

Abla Ada okula didey

Ablacım seni seviyom

Bittiiiiii

30 yorum:

Şenay - Doğa dedi ki...

Video bende hata veriyor acılmıyor :(

Odil Sezen Metin dedi ki...

:)) Allah yerim o tatlı dillerini senin,nasıl bir masal anlatış öyle..Masal 'bitti' bende sana bittim..Tatlı kızım benim.

Mlke-Btkn dedi ki...

Abla Ada'yı Batıkan'la beraber izledik ve ne yaptı bilin bakalım ;)
Odasına gitti ve bir kitap alıp geldi :)))

öperiz biz o abla Ada'yı ve severiz...

Emine dedi ki...

Adacığım çok tatlısın çok...Elma yanaklı ,akıllı kuzum benim

Şenay - Doğa dedi ki...

Şimdi izleyebildim..bacak bacak ustune de atılmıs allahım ya :)) masallah kızıma

ada dedi ki...

Benim pembiş yanaklı adaşım nasıl güzel kitap okurmuş. Bir süre gelemedim neler neler olmuş. tiyatroya gitmiş, kitaplar okumuş Adacığım. Bu arada o ne şıklık, o elbise, üstündeki bolero, çizmeler. Blog aleminin en şık bebeği, biraz da bana moda danışmanlığı yapsan. Ben de senin gibi güzel olsam. O yanaklarını ısırırım ben.

banu dedi ki...

Ada'cım... çok tatlısın, akıllı bıdığım... Umur'cum dediklerine ek olarak bir de anasına bak kızını al da derler ya :))

GüCüBe dedi ki...

Ne güzel...Çok Tatlısın Adacığımm..

Banu dedi ki...

Ben böyle şeker bir şey görmedim hayatımda! Fındık kurdu Ada :)

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Adammmm çok tatlısın..

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

süper süper süper.. bu zilliye baktıkça benim zillinin geleceğini görür gibi oluyorum.. çok benziyorlar. Ve ne tesadüf bizde iş bankası yayınlarının hastasıyız.. özellikle ben.. okumaktan çok keyif alıyorum.. bizde size "ağabeyim boris" tavsiye ederiz.. kocaman öpüyorum bu kızı..

öykü dedi ki...

Bu Şeker mınıgı tatlı yanaklarından oper oyku ablası

Naile dedi ki...

ne tatlı bir hikayeymiş o öyle :)

Zeynep dedi ki...

Canım benim nasıl tatlısın:)

Sen Gelince dedi ki...

Çok tatlısın sen Ada'cım... Annesi maşallah kızıma:)

bilge ve annesi dedi ki...

Ada çok güzelsin, nasıl güzel bir ses tonu öyle... Çok tatlısın, öok sevimlisin, aklıma gelen gelmeyen tüm güzel ifadelersin. (anlamışsındır umarım:))

ZeyNes dedi ki...

Kuzum benim....coppidi coppidi diyen o dilini yerim senin:)

sirâr dedi ki...

çok şeker yaaa :) maşallahh!

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Maşallah güzel kızıma..

Hilal dedi ki...

çok şirin :)
MaşaAllah

Anne Café dedi ki...

tam bir bebiş kedi:)) Çok sevdim. ne kadar masum ne kadar tatlı... allahım hep korusun tatlı adacığınızı:)

asyaselda dedi ki...

:):)ne güzel değilmi onu böyle bıdı bıdı okuduğunu dinlemek:)
ne büyük zevk:)

Limonlu Turta dedi ki...

Ama olmaz ki, bu kadar da güzel masal okunmaz ki! Ben yemez miyim o bitti diyen dilini? Ben bitirmez miyim o gıdıda birikmiş şerbeti?Ah, kuzucuğum benim, su damlam. Çok şahanesin.
ç.

Anne İş'te dedi ki...

Allah'ım ne tatlı bir bıdıksın sen öyle;maşallah sana ya içim eridi..içim..

Deniz dedi ki...

aaaaaaaaaaaaay bayıldım ,iş yerinde, odamda yüzümdeki gülümsemeyi silemiyorum :)))))))))

Özden dedi ki...

Ah kuzum benim nasıl da tatlı:)

bir güzel çift dedi ki...

Ayyyy kıyamam ben ona yaa...bu sayfa ne tatlı bir sayfaymış böyle :) maşallah...

Demet dedi ki...

Umurcum maşallah önce :)
masal anlatışı deniz'e benziyor yerim ben onun tatlı dillerini büyüdükçe fıstıklaşıyor bu kızlar yandık biz çok öpüyorum :)

Burcu dedi ki...

Anca izleyebildim videoyu Umur. ne kadar tatlı yafuu, hee o bacak bacak üzerine atıp da bilmiş bilmiş kitap okuması yok mu.. Maşallah Adacığıma..:)

Belkıs dedi ki...

Yerim bu abla Ada'yı ama ben :))