4 Mart 2010 Perşembe

saklambaç

Ada'yla saklambaç oynuyoruz evde. Gözlerimi kapatıyorum ellerimle ve başlıyorum saymaya: Bir, iki, üç, dört, beş... Sağım solum sobe, saklanmayan ebe
Ada hanım bağırıp bilgi veriyor saklandım, haydi beni bulun diye.
Kafasını koltuk örtüsünün altına sokmuş:)
Zor oluyor ama hiç gülmüyoruz, bozuntuya vermiyoruz, koltukların altına, kapıların arkasına bakıyoruz. Nerede bu Ada, nereye gitmiş diye birbirimize soruyoruz

O da, çıkarıp kafasını "işte buydalim" diyor. Onu bulduğumuz için çılgınca seviniyoruz... Orasını burasını öpüyoruz. Kurtarıyor kendini, saklanıyor yine. Bu kez öteki koltuğun örtüsünün ya da perdenin altına. Ne yapalım arıyoruz bütün evi bir kez daha...
Not: Lütfen bu devekuşu eğilimi geçici bir şey olsun şu son günlerdeki cadılık hali gibi. Bir ay sonra geçip gitsin. Ada, her şeye "istememe, istememe" demesin. Eskisi gibi su damlası olsun. Lütfen...

23 yorum:

Hilal dedi ki...

Tatlı kız:)) Gülmeden nasıl dayanabildiniz hayret ettim. Çok güzel!:))

Mlke-Btkn dedi ki...

Ay ben de lütfediyorumm :D lütfen ama lütfen benimki de kriz anlarından çıksın :D

ya Umur ben seni çok seviyorum, neden acaba bir fikrin varmı? :D

Ada bizi bulamazkii!!! sobe sobe sobee....

Tibet'in annesi dedi ki...

çok seviyorlar saklambaç oynamayı :) gülmeden durabildiğiniz için ayrıca tebrik ediyorum sizi :)

ZeyNes dedi ki...

Artık biraraya gelebilsek...birlikte saklambaç oynasak...çok özledim ben sizi kuzum yaaa! Ada'nin saçları ne kadar uzamış bu arada.

Başak dedi ki...

bebeklarin bu devekuşu hallerine bayılıyorum ben yaa.öpüyorum şeker kızımı.

Sen Gelince dedi ki...

Belli bir dönem bu devekuşu olayı çok olurmuş... İlk bir arkadaşım anlatmıştı kendi kızını... Çok gülmüştüm... Nilsu daha 5-6 aylıktı... Ben de bekliyorum şimdi bunu yapacağı günleri... Ama sizin gülmeden durabilmeniz daha büyük başarı:)

GüCüBe dedi ki...

Ayyy canım benim ya çok tatlı...

Odil Sezen Metin dedi ki...

:))Çok tatlı miniğim çookk..maaşallah..Çok çok öpüyorum..

meldi dedi ki...

Bizim deve kuşu olayımız henüz geçmedi. kendini koltuk minderleriyle saklamamı istedikten sonra birde hadi beni bul diyor hala :)
Bu arada şeker terlikler çok yakışmış

pumpkin dedi ki...

bizde çok severek oynuyoruz saklmabaç.. bana "yum, yum" diyor.. çocukken biz yüzümüzü kollarımızla kapatıp duvara yaslanıp yumardık:) teyzesi öğretmiş. saklanıyor hiç ses çıkarmıyor. birden kikirdiyor. yada bizi bulurken, nasıl çığlıklar atıyor bulunca.. çok tatlı bunlar.. kocaman kucaklıyorum sizleri

Zeynep dedi ki...

Ben okurken dayanamadım kıkırdadım, nasıl duruyorsunuz cidden ?:)) tatlişko kocaman geldi gözüme birden, boyu uzamış Ada' nın. Öpüyorum ikinizi de.

ilknur malcı dedi ki...

gülmemek çok zor olmuştur umurcum :)))

Banu dedi ki...

Ben bir dakika dayanamaz basardım kahkahayı.
Ben de böyle minik bir devekuşu istiyorum koltuk örtülerinin arasında :)

ELİF dedi ki...

Saklambaç bizim de favori oyunumuz, ben onu ararken bize fırsat kalmıyor, sürekli gülüyor Rüya.Öpüyorum tatlı kızını.

Mlke-Btkn dedi ki...

Ada!!!!

Elma,,,:D

sirâr dedi ki...

şeker kız :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

çok komikler gerçekten :D
kırmızı yanaklı fıstıgımı öpüyorum.
babası bilgeyi kucagına alıyor nerde bu bilge filan diyor bilge de buuuda diye kendini göstermeye çalışıyor :D

bilge ve annesi dedi ki...

Tahminimce Ada' nın bu halleri 3 yaşına kadar şiddeti artıp azalarak devam edecek. Sonra ne olacak, tabiki bitmeyecek ama biraz daha anlaşılır olacak.(çok demiyorum dikkat biraz) Ben Bilge dellenirken (ben öyle diyorum) içimden bugünler kıymetli bir daha geri gelmeyecek, bir bakacağım büyüyecek diyorum. Bu arada Ada kızımızda çok tatlı, kendinize iyi bakın...

Deniz dedi ki...

bunlar sadece kafalarını kapatınca oldu sanıyorlar, hatta biz de:)) sadece başıma bir örtü geçirip, nerdeyim diyebiliyorum, ben de ondan beterim :))))))

Özden dedi ki...

:) Umurrr sana haberim var geçici değil...Yeğenim 3,5 yaşında ve hala Can'la sürekli ama sürekli aynı yere saklanıp, yada yüzlerini minder ile kapatıp bize uzun uzunnn aratıyorlar:))))

Belkıs dedi ki...

Şirin şeyy :)) öpüyorum senide güzel anneciğinidee

suinci dedi ki...

ay ama çok şirin geçmesin bu güzel halleriiiii
krizler gitsi saklambaç kalsın geriye...

Şenay - Doğa dedi ki...

:)))) Bende Ada ıle saklanbac oynamak ıstıyorum :))