12 Nisan 2010 Pazartesi

sohbet

Hastaydı Ada. Bütün bir kışı, ufak tefek griplerle atlattıktan sonra tam da bahar gelmişken hastalanıverdi. İlk defa ateşi bu kadar yükseldi. Kendisi de korktu minik meleğin, bizi de korkuttu. Doktorumuz betadan şüphelendi. İlk defa boğaz kültürü yapıldı. Ada'ya boğazına kaçan mikropları tutup yakalayacağımızı söyledik. Hemşire teyzemiz, Oscar'a layık bir performans sergileyip mikropu yakalayıp atmış gibi yaptı. Atlattık hemen hemen. Neyse neşeli şeylerden söz edelim haftanın ilk günü.
Biz, anne-kız sohbet eder olduk. Hem de öyle böyle değil, uzun uzun sohbetler... Sohbetler sırasında Ada, ne cevherler yumurtluyor inanamazsınız. İşte bu da onlardan biri:
(Anne-kız, bir yandan oyun hamuruyla oynar bir yandan konuşurlar)
Ada: Pis oldu, pis oldu
Anne: Neymiş o?
Ada: Al. Bu, çok büyük. Mincik mincik yap
Anne: Mıncık mıncık
Ada: Mincik, mincik, mincik mincik
Anne: Ne yapacağız şimdi bundan?
Ada: Nasıl yapcaz?
Anne: Mö nerede Ada? Adacığım arabanı park mı ettin?
Ada: Mööö, gel. Mö mö mö mö mö
Anne: Şimdi ne yapacaksın?
Ada: Yimek
Anne: Ne yemeği yapacaksın?
Ada: Küpek de gelsin, küpek...
(Üst daireden bir tak tak sesi gelir)
Ada: Bilisi vuruyo.
Anne: Kim vuruyor?
Ada: Ben korkmadim ondan
Anne: Yok korkulmaz hayatım
Ada: O da sadece tak tak
Anne: Evet sadece tak tak birtanem. Yukarıdaki daireden geliyor. Kim yapıyor olabilir o tak takı?
Ada: (eliyle bir işareti yaparak) Bi tane amca
Anne: Sen hiç gördün mü o amcayı?
Ada: Onun adı neydi? Hıımmmm komşu
Anne: ... (yıkılır)
Ada: Sen de söyle
Anne: Evet komşu... (gene yıkılır)
Anne: Ada komşuya sessiz ol desene. Bak hala ses çıkarıyor. Komşuya sessiz ol diyelim
Ada: Sana vurma dedim.
Ada: Şu evi mana ver.
Anne: Hangi evi sana vereyim.
Ada: Şu mami
Anne: Şu mu?
Ada: Pilini takcam.
Anne: Pilini mi takacaksın?
Ada: Pilini

Not: Sesimin kusuruna bakmayın. Ben de fena halde nezleydim o gün.

40 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umur çok geçmiş olsun ikinize de, Allah' tan Ada iyi görünüyor çabucak iyileşin. Öpüyorum Anne-kız iyi bakın birbirinize...

NİHAN dedi ki...

geçmiş olsun.. çok tatlısın adaa :)))

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun..Maşallah tatlı adaya:))

Tibet'in annesi dedi ki...

İkinize de geçmiş olsun Umurcum ama o nasıl bir konuşmadır öyle, ne kadar tatlı. Bal bu kız bal, ye ye bitmez :)))

Burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun ikinize de... tez zamanda iyileşin e mi...

Şenay - Doğa dedi ki...

Çok geçmiş olsun Umurcum.. Adacıgım inşallah şuan dha ıyıdır...

Ve ben bu dıyaloglarınıza bıttım :)))

Maşallah melegıme...:)

Hilal dedi ki...

çok tatlı çook
MaşaAllah minik prensese..
bu arada ikinize de çok geçmiş olsun canım, sevgiler

ada dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ada dedi ki...

Kız cimcime o nasıl konuşmak. Onun adı neydi, hııım komşu demene bayıldım ben. Seyredip seyredip gülüyorum. Yine güldürdün beni. Haftaya iyi başladım sayende. Geçmiş olsun. Bir daha kaçmasın sakın mikroplar boğazına. Kaçarsa söyle gelip kovalar o mikropları Ada teyzen

Eko Anne dedi ki...

Çok geçmiş olsun.. Bir an önce çook iyi olsun, bizi de kütüphaneye götürsün:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Bilisi vuluyooo..hıımmm onun adı neydi?? gomşuuu... :)))))
Ay koptum burda ben, senin ağzını yerimmmm..canım benim yaa,ne güzel konuşuyo öyle..Maşallah tatlıma.
Umurcuğum çok geçmiş olsun bu arada, umarım bugün daha iyisinizdir,öpüyorum çok..
Sevgiler..

Kaymacina dedi ki...

Çok geçmiş olsun :)

Mlke-Btkn dedi ki...

ayy allahımmmmm allahımmm o nasıl bir gülüşttür öyle yahu, hayır hayır sırf Ada'cımdan bahsetmiyorum tabii ki sen de ;)
Bu nasıl bir pozitiflik, nasıl bir gülüş ve mutluluk allah bozmasın canımm hep böye şen kahkahalarınız olsun Ada'cım la beraber, kesinlikle gülüşleri sana benziyor ve pozitifliği :))
bayıldım resmen hele konuşmalarını hiç söylemiyorum bile resmen kahkaha atıyor yaa yerim ben onu :)) komşuymuş,mamiymiş miş miş miş.... :))

bu arada ben dr. kontrolu orduya geldim ya o tarihler de,öylece kaldı gidemedim be canım, sormauşsun sağol ağrım yok bir ara giderim ;)

öpüyorumm sizi hep mutlu olun emi ;)

AYÇA dedi ki...

Çok gecmis olsun. Videoyu göremedim ama yazılar bile beni gulumsetmeye yetti. Komşu olayı süper. Maşallah Ada'ya :))

ZeyNes dedi ki...

Videoyu izleyemedim,açılmıyor işyerinde:( ama yazdığın diyalogdan tahmin ettim kuzumun nasıl tatlı tatlı konuştuğunu...Bununla geçmiş olsun,mikroplar birdaha uğramasın Umurcum

Emine dedi ki...

Umurcuğum ikinize de çok geçmiş olsun.Sohbetiniz harika ya bayıldım.Maşallah Adacığıma.

öykü dedi ki...

Öncelıkle cok gecmıs olsun ıkınıze de
ve ıletısımınız ne tatlı
okudukca gulumsedım:)
sevgılerımle.

Zeynep dedi ki...

İkinize de çook geçmiş olsun Umur' cum. Ada her geçen gün daha tatlı oluyor, biz videolarınızı ailecek izliyoruz haberiniz olsun :))

GüCüBe dedi ki...

Umurcuğum geçmiş olsun, hatta çok şükür geçmiş gitmiş..
Ada çok şeker..Mıncık mıncık :=))

füsfüs dedi ki...

çok geçmiş olsun ikinize de, kıyamam kuzuma, tatlı dillerini severim onun. kitaplığınızı da merak ediyorum, iyileşince eklersin değil mi umurcum

meldi dedi ki...

Çok geçmiş olsun ikiizede. O tatlı dillerin sahibinide öperim sulu sulu(ömerin dilinden öpücem seni sulu sulu diyor ama su falan yok :)

Sen Gelince dedi ki...

Çok geçmiş olsun Umur'cum:) O gülüşe bayıldım... Ve ben korkmadım derken nasıl bu kadar şakar bir bücür söyler misin bana:)

Başak dedi ki...

çoook tatlısınız ikinizde:)

Banu dedi ki...

Sevgili Umur ve Ada, geçmiş olsun. Ada'nın hastalıktan kalkmış hali buysa, normal zamandaki enerjisini tahmin bile edemiyorum. Sizin evde her gün stand-up var desenize. Başrolde de Ada :)

ilknur malcı dedi ki...

ayyy yine geç kalmışım hep boyle 23.-24. yorumlara yetişebiliyorum.çok geçmiş olsun.geçsin gitsin bir daha gelmesin.

çok tatlısınız harbiden.
umurcum bir öğlen göreşelim

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok geçmiş olsun, anne ve kızına..Videoya bayıldım:))

Özden dedi ki...

Umurcum çok çok geçmiş olsun. Aferim kuzuma nasıl da boğaz kültürünü yaptırmış, bravo valla akıllı Ada:) Bu arada ben videoyu izleyemedim açılmadı bende:(((

barış punar dedi ki...

oy oy yerim seni ben :)
cok güzel bir Chat sitesi yapmıssınız ellerinize saglık bu Sohbet ortamını ve en güzel Sohbet Odaları hizmetini verdiginiz için çok teşekkür ederim ben buraya tesadüfen Hollanda Sohbet odası ararken bulmuştum bayıldım çok teşekkür ederim sizlere

bu ikisi varya yeni yapmışlar sanırım bom boş sohbet odası :) sohbet e girdim in *** top atıyor.

ayşegül dedi ki...

videoyu izleyemedim :( ama resimlerden ve dialogdan anladığım kadarıyla çok çok tatlı bi kız bu.
ben bu yorumu yazarken siz çoktan iyileşmişsinizdir :)
takiptesiniz,sevgiler...

banu dedi ki...

Umur'cum... geçmiş olmuştur artık diye düşünüyorum - antalyaya gelmeden seni aradım ama ulaşamamıştım -

sabah sabah Mira arkadaşlarımı özledim diye tutturunca Ada'yı izlettim. Mira'nın tepkisi çok komikti... arkadaki mini mouse ve köpeğe takıldı. kendininkiler sandı. pek bozuldu - aaa Ada benim benim faremi almış... ben özledim onuu... biz artık eve dönüyoz, Ada vesin artık onlarııı... -

ircscorpion dedi ki...

sohbet en iyi türk sevdası sohbet odalarında edilir
chat ortamında bedava chat yapabilmek için türk sevdası sohbet odalarını ziyaret ediniz..

Belkıs dedi ki...

çook geçmiş olsun ikinizde Umurcuğum. Ve ben bu Ada kızı mıncık mıncııık yesemm izin varmıı :)

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umurcuğum, uzun zamandır yazmayınca merak ettim, umarım iyisinizdir. Sevgilerle

sirâr dedi ki...

Umurcuğum nasılsınız? Nerelerdesin?

Belkıs dedi ki...

Umurcum nerelerdesinizki ne zamandır ses yok, iyisiniz umarım?????

Mlke-Btkn dedi ki...

UMURRRRR!!!

Nerelerdesin, iyiymisiniz yaavv çok merak ettim ne olur bi ses ver :(

füsfüs dedi ki...

umurcum canım ben de merak ettim, nerelerdesiniz, nasılsınız, herşey yolundadır umarım, bir ses ver olur mu?

Tibet'in annesi dedi ki...

Umuurrrr! Ses veeerrrr!!!

Sohbet dedi ki...

sohbet en iyi türk sevdası sohbet odalarında edilir
chat ortamında bedava chat yapabilmek için türk sevdası sohbet odalarını ziyaret ediniz..

Mlke-Btkn dedi ki...

Umurrr korkuyorumm artıkkk inan ne olur cevap ver yaa :(((

niye telefonun yok bende yaa :( çok üzgünümm nolur ses ver ama artıkk lütfeeennnn :(((