7 Haziran 2010 Pazartesi

haftasonu, bars, peri prensesi ve kanatlar

Öyle yoğun bir hafta geçirdik ki, düşünmesi bile yoruyor beni. Haftanın en güzel kısmı, son üç günüydü. Cuma günü Ada ve ben, arkadaşlarımızla buluştuk. Neslihan, Esra ve Çiğdem'le tüm olumsuzluklara rağmen harika bir gün geçirdik. Kızların peşinde koşmaktan ne yazık ki fotoğraf çekemedim.
Cumartesi günü Bars'a misafir olduk. Bu kolları gamzeli, akça pakça minik bıdık, neredeyse altı aylık oldu. İnsanın orasını burasını ısırası geliyor ama o kimin kucağına giderse gitsin büyük bir aşkla annesini arayıp ona bakıyor. Bir tek onun kucağında böyle güzel gülümsüyor.

Benim kızımsa teyzesiyle aşk yaşadı o gün. Çok özlediği Arcu'sunu bir dakika bırakmadı. Ben de fırsattan istifade Eylül'cüğümle hasret giderdim.

Ada Hanım, kendisini bahçeye attı, bir daha da eve girmedi.

Bütün böcekleri, çicekleri yakından inceledi.

İlk defa kafasından tacını çıkarmadı. Belki de kendi seçtiği için. Elbisesini de kendi seçti. Hazırlanınca bana gülümsedi. Ben de ona peri prensesi gibi olmuşsun dedim. Minik kafasını bir yana eğip ama benim kanatlarım yok ki dedi.
Şimdi benim peri kanatları bulmam lazım, söz verdim. Nereden bulunur bilen var mı?
Dönüşte arabada uyuyakaldı. Ve ben de ilk kez onun uyurken resmini çekebildim.
Kanatsız peri prensesimin...
Pazar günü ise onca yağmura doluya rağmen sırf ona söz verdiğimiz için yollara düştük. Cup cup havuza götürdük onu suyla özlemini gidersin diye. Bir bütün gün çıkmadı sudan. Ancak gelecek hafta yine geleceğiz diye söz verip arabaya bindirebildik. Bu defa havuzda arkadaşlar buldu kendine. Onlarla suya atladı. Çocuklar giderken arkalarından "ama ben kimle oynuycam şimdi" diye sızlandı. Daha önce hiç görmediğim bir iştahla yemeğine saldırdı. Bu kez de diğer teyzesiyle aşk yaşadı. "Elev, Elev" diye peşinden ayrılmadı.

19 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

Önce maşallah Prei Prensesime:))Tam tacı nasıl oldu da çıkarmamış papatyalı papatyalı bahar dalı gibi maşallah diye düşünürken cevap satırlarında geldi:))

Teyzelerin bizim hayatımızda da yeri başka:))

Not;Umur'cum n'olur özelden adres at bu peri prensesinin kanatlarını ben takayım;lütfen????:))))))))

dijlebahtiyar@yahoo.com

Eko Anne dedi ki...

Elbisesi harika olmuş. Umurcum Ada'ya beyaz çok yakışıyor.. Nazarım değmesin. Çok güzel olmuş.

Tibet'in annesi dedi ki...

gelin gibi olmuş geliinnnnn... Dijle benden önce davranmış, yoksa ben isterdim kanatlarını takayım :(((( neyse, sen yine de bana özelden mail atarsan, soracaklarım var :)))

anne kaleminden dedi ki...

harika bir haftasonu olmuş... bol teyzeli peri prensesine maşallah diyorum :)))

Özden dedi ki...

Maşallah nasıl da güzel ve gözlerinin içi gülen mutlu bir çocuk oldu Ada...Umurcum diğer arkadaşlar da yazmış ama ben de güzel kızıma kanat yollamaktan mutluluk duyarım...
İkinizin beraber olduğu resim de harika çıkmış arkadaşım, Ada'nın gülen gözleri kime benziyor bu fotoğrafta çok belli...

Sevgiler

Burcu dedi ki...

Ada çok büyümüş Umur, genç kız yüzü yerleşmeye başlamış neredeyse yüzüne, çok güzelleşmiş maşallah.. Tam bir peri, tam bir pamuk prenses.. Tam sıkılmalık, yemelik..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Umurcum çok hoş çıkmışsınız anne-kız :)
Ada çok güzel, çok narin, çok duru annesi..
Öpüyorum güzel prensesi..

ZeyNes dedi ki...

Umurcum, bütün olumsuzluklara rağmen sizinle olmak çooooook güzeldi cuma günü,özlemişiz!Prensesim ne kadar tatlı olmuş,tacı&elbisesi çok yakışmış.Toka&taç tutmuyor kafasında diye üzülüyordun.Genç kız oldu bunlar artık:)

AYÇA dedi ki...

Umur elbise nasılda yakışmış ada ya. Burcuya katılıyorum çok büyümüş. Maşallah bir boncuk ilistiriversen bu güzelliğe. Sanslarina ya da sansimiza hava çok kötü yine tikildilar eve. yine de havayı dert etmeyip gezdirmekle süper yapmissin. Öpüyorum....

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umur, benim de böyle tacım olsa ben de çıkartmazdım. Bu arada elbise seçimi de çok şık. Bizde kelebek kanatları vaaaarr. Biri pembe biri sarı, işinize yararsa verelim. Taçları ve sihirli değnekleri de var, hatta pembe olanın eteği de olacak bir yerlerde:))

Başak dedi ki...

gerçekten peri kızı gibi gözüküyor.elbisesi de tacı da çok şık,öpüyorum prensesimi ve annesini:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Maaşallah güzelliğe..Harika seçimler yapmış giyim konusunda..Çok uyumlu..Su gibi bu güzellik..

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

çok şeker olmuş,beyaz cok yakışmış prensese maşallah.zevkli kızmış,tacı da uydurmuş.bilge de teyzesiyle aşk yaşıyor bu ara.
öpüyorum 2nizi de canım

ilknur malcı dedi ki...

böyle olun işte!!! özletmeyin bol fotolu yazılar yazın neler yaptınız anlatın okuyalım mest olalım

Banu dedi ki...

Peri kızını kime benzettiğimi buldum sonunda: "Totoro"daki küçük kız Mei'e benziyor Ada... İzlemediyseniz mutlaka izleyin :)

Deniz dedi ki...

papatya kız:) çok yakışmış

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Çiçek gibi olmuş maşallah..
Peri prensesi...ismi de çok yakışmış.
kanat şart olmuş artık.Bulmak gerek.
Bars da çok tatlı bi delikanlı.Ona da kocaman maşallah.

bir güzel çift dedi ki...

MAŞALLAH...
fotoğraflara bakmaya doyamadım yaa...Maşallah denir başka ne denir ki...

GüCüBe dedi ki...

Prensese kocaman bir maşallah...Tacı çok güzel çok zevkli adacığım çok şık :)