21 Temmuz 2010 Çarşamba

bir veda, bir af dileyiş

Uzakta, çok uzakta kalan çocukluğumun bir parçasını daha yitirdim bugün
Hakan ağabeyim, melek olup gitti
Uyudu ve bir daha da uyanmadı
Bütün gün boğazımda taş gibi bir yumru dolaşıp durdum
Aklım, kaybıma ancak şimdi uyandı
"Hastaydı, hiç gün görmedi" dedi annem
"Yitik" diye düşündüm
Yaşanmamış, yaşanamamış bir hayat
Sonra o mu yitikti, biz mi yitiğiz bilemedim
Küçüktü evreni: annesi, babası, kardeşleri ve belki başka birkaç kişi
Yoktu ufacık bir kötülük aklından geçen
Aslında şanslıydı bir bakıma dünyanın pisliğine bulaşmak zorunda değildi
Hiç durmadan yoklayan nöbetler arasında kısacık bir yaşam sürdü
Kim bilir neyin özlemindeydi, nasıl bir hayattı düşlediği
Hiç birimize söylemedi
Biz de sormadık
Günlük yaşamın koşuşturmacalarına öylesine dalmıştık ki
Yapmamız gerekenler, yetişmemiz gerekenler arasında öylesine yitmiştik ki
Sadece adı geçtiğinde geldi aklımıza
Çünkü talep eden biri değildi, yoktu kimseden bir istediği
Ve uykusunda hepimizi bırakıp gitti
İnsan gidenlerin ardından onlara değil kendine ağlar aslında
Kaybına, elinden kayıp gidiveren olanaklara
Şimdi benim yaptığım gibi
En çok da bir resmini bile bulamayışım koydu bana
Güle güle Hakan ağabey
Gelemedim, gelmedim ziyaretine, arayıp sormadım
Artık çok geç biliyorum ama
Ne olur affet beni
Güle güle
Nur içinde, huzur içinde uyu...

31 yorum:

Başak dedi ki...

başın sağolsun umurcum,insan gidene değil kendine ağlar dedin ya,ne doğru söyledin:(

füsfüs dedi ki...

başın sağolsun umurcum, ne desek boş

burcu.. dedi ki...

Başın sağolsun Umurcum. Başka ne denir ki böyle anlarda :(

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Umurcum,canım başın sağolsun..

Eko Anne dedi ki...

Başın saolsun canım.. Canını çok yakmış belli, umarım huzuru bulursun. O bulmuştur merak etme.

NiLaY dedi ki...

canım başın sağolsun, allah sizlere sabır versin..

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

mekanı cennet olsun

Emine dedi ki...

Umurcuğum başın sağolsun canım.

kirazsevdasi dedi ki...

en cok boyle yasanmamis hayatlara uzuluyorum ben.
allah rahmet eylesin, size de sabir versin.
operim Umurcum

Hilal dedi ki...

Umur başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun

Burcu dedi ki...

Mekanı cennet olsun.. Ne denir ki başka :(

Tibetin annesi dedi ki...

Umurcum başın sağolsun. O yumruyla dolaşmanın nasıl bir duygu olduğunu biliyorum :( ve dediğin gibi aslında gidene değil kendimize ağlıyoruz.... onlarla yeterince ilgilenmeyişimizin pişmanlığını yaşıyoruz...
Allah geride kalanlara sabır, sağlık versin...

Anne Café dedi ki...

Başınız sağolsun mekanı cennet olsun...

ayşegül dedi ki...

başınız sağolsun,mekanı cennet olsun.

Belkıs dedi ki...

Umurcum başın sağolsun, allah sabırlar varsin:(
Birde yine satır aralarında gizli çok şey aldım ben bu kayıttan bilmeni istedim.

GüCüBe dedi ki...

Umurcuğum başın sağolsun..

mine dedi ki...

canım benim başın sağolsun
biliyorum ne söylesek boş ateş düştüğü yeri yakıyor

Deniz dedi ki...

:( başın saolsun canım

Zeynep dedi ki...

Başın sağolsun :(

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Başın sağolsun.Allah sabır versin hepinize.Kaybedince hep pişmanlıklar yaşıyoruz öyle değil mi?Ama hepimiz aynıyız yaşarken birbirimizin kıymetini bir türlü anlamıyoruz.Bu yazı iyi bir hatırlatma oldu hepimiz için.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Başınız sağolsun Umur, mekanı cennet olsun..

utkunun annesi dedi ki...

Allah rahmet etsin,mekanı cennet olur inşallah

Anne İş'te dedi ki...

Umurcu'ğum başınız sağolsun,mekanı cennet olsun,düşlerine kavuşsun inşallah...

Öyle şeyler var ki bu satırlarda...unutmam inşallah..unutmam inşallah...

bilge ve annesi dedi ki...

sevgili Umur, başın sağolsun,ne desem boş biliyorum, ateş düştüğü yeri yakıyor. insan ölümü kabullenmekte o kadar zorlanıyor ki, suçlayacak birilerini arıyor. Zaman herşeyin ilacı, herşeyi zamana bırak, öpüyorum...

Mlke-Btkn dedi ki...

canımm :(((
çok çok üzüldüm, allah geride kalanlara sabırlar versin :(

AYÇA dedi ki...

Çok üzüldüm umurcum :( mekanı cennet olsun....

sirâr dedi ki...

Umurcuğum başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun.

Naile dedi ki...

başınız saolsun umur..

Sermin dedi ki...

Başın sağolsun Umurcum. insna yakın ya da uzak ölümü yaşayınca hayatın anlamsızlığını anlıyor değil mi? Allah kimseye yakınlarının acısını yaşatmasın.

Shade and Love dedi ki...

Sevgili Umur ,
Basiniz sagolsun . Mekani cennet olsun .
Sabir diliyorum
Hasene

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım, başın sağolsun, mekanı cennet olsun..Sabırlar diliyorum yakınlarına...