14 Temmuz 2010 Çarşamba

kısacık bir tatil

Bir minicik mola aldık günlük koşturmacalardan. Üç nesilden dört hatun, düştük yollara. Ada'nın havuz isterim, deniz isterim ısrarlarına dayanamayan anneanne ve teyzeyle birlikte rüya gibi bir haftasonu geçirdik.
Ve bir kez daha anladım ki benim kızım, gerçekten bir su damlası. Sabahın köründen akşamın bir vaktine, sıcak soğuk demeden tüm vaktini suyun içinde geçirdi. Kolluklarını takıp hepimizi yanından uzaklaştırdı ve yüzmeye başladı. Sanki yıllardır yüzermiş gibi kendi kendine teknikler geliştirdi.
Deniz, çok dalgalı olduğu için pek cesaret edemedik ama ilk kez, denizin kenarında oturup, gelen dalgalarla oynamayı, kumdan kale yapmayı denedi. Ayaklarının arasına kum girmesinden hiç haz etmese de deniz, deniz diye sayıklayıp durdu. Yaramazlık yapma deniz diye azarladı koca Akdeniz'i.
Ve aspirin beyazlığındaki anneye inat bronz bir afete dönüştü...
Havuz başında keyif yaptı.
Doya doya dondurma yedi.
Patates kızartması, meyve, domates ve çikolatalı pudingle beslendi.
Diğer çocuklardan görüp gönül koyduğu su arabasını da bulduk hemen. Keyfine diyecek yoktu.
Ve bir dakika ayrılmadı teyzesinden. Her anını onunla geçirdi.

Üç günün sonunda da haydi Ankara'ya gidelim, eve gidelim diye düştü yollara... Muhteşem bir yol arkadaşı, tatil arkadaşı oldu.
Bu arada, buradaydık. Ve çok memnun kaldık. Personel, yemekler, odamız... Her şey harikaydı. Özellikle de havuzlar... Zaten zamanımızın çoğu havuzda geçti...

26 yorum:

NiLaY dedi ki...

maşallah diyorum en kocamanından :) ohhh havuzun tadı çıkarılmış :)

Naile dedi ki...

oh çok güzel Umur'cuğum, çok iyi etmişsiniz.

Burcu dedi ki...

Gözüm gönlüm açıldı ne iyi etmişsiniz.. Ben bu eski Joy Hotelleri çok seviyordum iflas edene kadar, hatta akıbetlerini merak ediyordum, sayende öğrendim joy group'tan ayrıldktan sonra bireysel takılmalarına. Öptüm çok..

Şenay - Doğa dedi ki...

Doya doya ..guzel bır kacamak olmus annesı... fotograflar harıka..:)

Tibetin annesi dedi ki...

ben de istiyorum böyle anne, kardeş tatili :)
çok keyif almış belli ki güzel su kuşum :)

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umur, sefanız olsun, ne iyi yapmışsınız. Çocuklar bayılıyor suya. Bilge yüzme hocası, ayak antremanı uğraşa dursun, Ada çoktan öğrenmiş yüzmeyi desene:)) Öpüyoruz, sevgilerle. P.s; bronz Ada' ya bayıldıııım:)))

Deniz dedi ki...

ben onun küçük gamzelerini yerim, dünya şekeri :) Ne güzel vakit geçirmiş, belli... Linke de baktım bir yere kaydettim :)

Başak dedi ki...

süper görünüyor bayıldım hepsine.

Başak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Başak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Sabah sabah gözüm gönlüm açıldı fotolara baktıkça.Çok eğlenmiş küçük hanım kocaman aferin ona :)
Öptük siziii..

Eko Anne dedi ki...

Ah çok eğlenmiş. Her halinden belli. Keşke yazın çocuklar hergün suda olabilseler..

Odil Sezen Metin dedi ki...

:) Kocaman bir tebessüm oluştu yüzümde, çok bilmiş Ada kız çookk:) pudingli suratını sevsinler..

Sen Gelince dedi ki...

Süper bir kaçamak olmuş belli... Nasıl mutlu, nasıl güzel görünüyor fotğraflarda:)

Mlke-Btkn dedi ki...

ohh süpersiniz de o Akdeniz keşke Ege olsaydı :(

Limonlu Turta dedi ki...

Ben boşuna takmadım o ismi gamzeli güzelime. Boşuna su damlası demedim. Her zamanki gibi dünya tatlısı. Adının hakkını veriyor valla! Umarım hepiniz dinlenmişsinizdir.
Çok özledik, öperiz.
ç.-s.

suinci dedi ki...

sukuşu noolcek gözlüklerde pek bi yakışmış......

AYÇA dedi ki...

Ne güzel bir kaçamak olmuş. Fotografla icimi acti. Hem siz hem de ada ne güzel eglenmissiniz.

Belkıs dedi ki...

Ne güzel olmuş Umurcum, besbelli Ada kuzumun keyfide

mine dedi ki...

bayılıyorum sizin 3 nesil dolaşmanıza ve dünya tatlı adanın mutlu olmasına : )

Anne Café dedi ki...

maşaallah tatlı kıza:)

ELİF dedi ki...

saçlarını yerim ben o güzel su kuşunun, bir de gamzelerini, bir de akdenizi azarlayan ağzını:))

Zeynep dedi ki...

Ne güzel yapmışsınız Umur' cum.Ada' nın bu sakin ve akıllı bakışlarına hayranım :) Nasıl da kendinden emin kocaman havuzun içinde :) Öpüyorum tatlı yanaklarını :)

ayşegül dedi ki...

çok naif çok masum bi bakışı,duruşu var ada'nın.
uzaktan bile olsa sevmemek mümkün değil.

harika resimler,hele meyve suyu hüpletirken :)

Sermin dedi ki...

Biz Joy'a bağlıyken gitmiştik ama yemekler ve personelden hiç menun kalmamıştık. El değiştirince hizmet kalitesi artmış demek ki. Ama otel çok güzel. en azından herşey yeni. iyi bir tatil geçirmiş olmanız ne güzel. beni en çok 4 nesil kız grubu :) olaral gitmeniz özendirdi.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

geçen gece ne zaman kestirmiş adoşun saçını ben mi kaçırdım diye önceki postlara bakayım dedim 1 saat takıldım,düğünler filan :D
çok güzel tatil,özendik kızkıza takılmanıza :D
öpüyoruz