29 Temmuz 2010 Perşembe

ordan burdan

DSC_0036
Giderek bana benziyor bu hatun.
Burası, yeni favori yeri. Bir kitap seçip oturuyor köşeye. Başlıyor okumaya. Mır mır mır...
Arada soruyor:
-Anne, bu teyze niye ağlamış?
-(Ah anneciğim, o teyzenin niye ağladığını ne sen sor ne ben anlatayım) Önüne bakmamış, düşmüş, canı yanmış. Ondan ağlamış.
-Yara bandı yapıştıralım
-Yapıştıralım anneciğim

DSC_0043
Hiç çıkası yok evden. Ne söylersek söyleyelim fayda etmiyor. Ne park, ne zıpzıp. Mümkün olsa hiç çıkmayacak evden...
Efesi de yanındaysa değmeyin keyfine. Efemiz, biraz perişan bu sıralar. Sıcak, çoook sıcak...
Açıp göbüşünü yatıyor yerlere, orası ısınınca kalkıp başka yere yatıyor bu sefer. Bir de pöfffff diyor şikayet etmek için...
-Bak Efe burası nenis. Ben yüsebiliyom sen de yüsebiliyon mu? Anneeee, nenise gidelim mi?

banyo

Denize gitmemize daha vakit olduğundan biz de evin balkonunu, Ada hanımın kişisel havuzu haline getirdik. Bütün gün suyun içinde... Neredeyse havuzda uyayacak...

DSC_0021

Bu fotoğraf bir-iki ay öncesinin.
Şimdi görünce çok hoşuma gitti. Nereden çıktıysa gece yatmadan önce ayaklarına krem sürüyor. Fotoğraf makinesini görünce de sahte sahte gülümsüyor. Çok hoşuma gidiyor onu seyretmek...
Kabarık saçlarını birkaç hafta önce kestirdik. Bu defa kendisi istedi kuaföre gitmeyi. Ben geldim deyip oturdu kuaför koltuğuna.

DSC_0012

Şimdi böyle bakarken kaşlarının tıpkı babasına benzediğini farkettim. Baba yerine Metin diyor.
-Metin, yavaş sür arabayı.
-Sesini kıs Metin.

Resim 038

Ve hayatının aşkı: Alev teyzesi. Dünyasının merkezi, biricik sevgilisi...
Bence teyze olmak, anne olmaktan daha eğlenceli...

17 yorum:

AYÇA dedi ki...

Ah ne güzel resimler öyle... Adanın kitap merakı ne kadar güzel... Bizim de puzzle hobimiz başladı şükür. :) onların böyle gelistirici şeylerle uğraşması ne kadar güzel.
(ne çok güzel lafını kullandım)

Sizi opuyorummmm :)

mine dedi ki...

çok tatlı bu Ada kızımız hele gülümsemesine bayılıyorum sıcakları iyi geçiştiriyorsunuz
sevgiler..

Deniz dedi ki...

güzellik: )
yazık can'lara sıcaktan mayışıyorlar, bizimki de yerlere yatıyor

Tibetin annesi dedi ki...

Umuuurrrr! o yanaklarını sıkasım geliyor ama, pembe pembe şuna bak yaaa! maşallah kuzuma...

Hilal dedi ki...

Umur, o kitap okuyan resme bayıldım. MaşaAllah diyorum bu sevimli hanımefendiye. sevgiler

öykü dedi ki...

been onun kırpıklerını yerım:)
masallah:))

anne kaleminden dedi ki...

ya resimleri göremiyorum :((( işyerinden filtreye takılıyor, evden mutlaka bakmalıyım ada hanıma :)

burcu.. dedi ki...

Sadece kaşlar değil burunda aynı baba. Ama o pembiş bornozlu pembiş yanaklı hali süper yaa.

Bu arada bloğa her ama her girişte -istisnasız- birkaç saniye Ada ve Efenin fotoğrafına bakıyorum.
Hayatımda gördüğüm en güzel bebek-köpek fotoğraflarından biri.
Bunu bu kadar zamandır değil de niye şimdi döylüyorum onu da bilmiyorum ama :))))

Naile dedi ki...

aslında şu sıralar dışarı çıkmamanız daha iyi. çok sıcak çoook

öptüm ikinizi de..

Belkıs dedi ki...

kuzuuu bayıldım o ilk fotoya :)

Burcu dedi ki...

Fotolar çok güzel, çok şirine çıkıyor Ada fotolarda.. Kitap merakına da bayılıyorum Ada'nın hiç sıkılmadı ne güzel..

GüCüBe dedi ki...

Maşallah kuzuma çok şeker :=)
Bizde durum ters hep parkta kalmak istiyor, sıcaktan kafasına güneş geçse bile :) bende evde bir kaydırak yaptım ama yok tutmadı ...

Sevgiler.

Başak dedi ki...

adacığım,canım benim çooook tatlısın:)

Emine dedi ki...

Adacığım çok tatlısın,çok gzüelsin.Bornozlu fotoya bayıldım.Kırmızı yanaklarından öperim.:)

ilknur malcı dedi ki...

kitap kurdu annesi bu kuzu, birde çok akıllı.sıcakta dışarda hiçbirşey çekilmiyor ki ne yapsın, di mi?
Ama sayılı günler geçecek inşallah.

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umur, ne güzel fotoğrfalar, ne güzel bir yazı. Bu kız dünya güzeli, tabi annesi de. Bornozlu fotoğrafa özellikle bayıldım, sizi çok seviyoruz ve kocaman öpüyoruz...

ZeyNes dedi ki...

Metin varken aynı babası diyorum, senin kucağında ise aynı sen...Çok güzel bir karışım olmuş Adacım:)