5 Ağustos 2010 Perşembe

öylesine

_DSC0007
Bugün işyerinden bir arkadaşımın 3.5 yaşındaki oğlunun komaya girdiğini, solunum cihazına bağlandığını öğrendim.
Telefon bile edemedim, çünkü ne söyleyeceğimi bilemedim.
Gidip gidip tuvalette ağladım gizlice. Bir an önce akşam olsun, kızımın yanına gideyim sarılayım istedim.
_DSC0005
Her ne kadar eline geçeni oraya buraya fırlatarak, arada gelip bana vurarak, sinirlenince "ben de tabakların Adası olurum işte" diye mutfağa koşarak beni gülsem mi ağlasam mı ikileminde bıraksa da sorun diye nitelediğim her şeyin keyfe keder meseleler olduğunu,ne kadar şanslı olduğumu anladım bir kez daha.
_DSC0006
Neyse ne... Bu bızdıkların gözleri merakla, mutlulukla ışıldasın, sağlıklı olsunlar da başka bir şeyin önemi yok...
_DSC0002

19 yorum:

mine dedi ki...

aramak en iyisi böyle zamanlarda arayanlar ya da söylenenler hep hatırlanıyor ya da bana öyle gelmiştir...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

bence de bi cesaret ara umurcum,sen ne söyleyeceğini bilirsin.insan hakikaten böyle zamanlarda arayanları hatırlıyor,aramayanlara gönül koyuyor.
ve dediğin gibi onların gözleri parlasın da.herşey onlar için.
tam bir şeker bu adacık ya,gözler gamzişler,maşallah sübhanallah

burcu.. dedi ki...

Ara Umur ara. Hiçbirşey söyleyemesen, telefonda sadece hıçkırıp kapatacak olsan bile ara.
O kadar önemli ki o anda aranmak; çok iyi biliyorum.
Benim de en zor anımda beni arayıp "Ne söyleyeceğimi bilemiyorum" diyenlere; "birşey demene gerek yok, aradın ya" derdim.
İnşallah sağlığına kavuşur kuzucuk.

anne kaleminden dedi ki...

çok üzücü, ben de çok zorlanırım böyle anlarda, bulamam söyleyecek bir söz... umarım iyileşir hemen kuzucuk...

ilknur malcı dedi ki...

evet umurcum ara ve bizede haber ver.bizde burdan dua edelim yavrucaga.Cuma günü yapılacak en güzel şeyi yapıp butun kuzuların sağlığı sıhhati için dua edelim.

Burcu dedi ki...

Ara, sessizce kalsan da telefonda o anlar seni zaten.. Kelimeere de gerek yok ki böyle zamanlarda (( Kötü hissettim kendimi yazıyı okuyunca, ne gereksiz şeyler için bıdı bıdı ediyoruz, sağlıklılar ya istedikleri kadar huysuzluk yapsınlar.. yeter ki sağlıklı olsunlar :(

Naile dedi ki...

ah ya, ciğerim dağlandı sanki. Ne desem. Şifa diliyorum yürekten...

Tibetin annesi dedi ki...

Umurcum ara lütfen... o kadar büyük bir destek olur ki arkadaşına sesin... ve çok haklısın... onların varlığı yeter... öpüyorum ikinizi de...

Mlke-Btkn dedi ki...

Ey hayat!! :(

Allah şifa versin yavrucağa inşallah, nasıl zor bir durumdur, yüreğimin içinde bir acı oluştu ve bunu hissettim :(

Allah şifasını versin tüm sağlığıyla ailesiyle mutlu uzun yıllar geçirsin inşallah....:(

bahriye-kerem dedi ki...

böyle durumlarda insan ne diyeceğini gerçekten bilemiyor...buna benzer bir olay bende yaşamıştım...ve sonrasında arıyamadığım için kendime çok kızmıştım...zaman varken aramak en doğrusu sanırım :(

n. ışıl karagöz dedi ki...

ÇOK HAKLISIN

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umur, çok iyi anlıyorum seni. Allah yavrucuğa şifa versin. Hayatta herşey oluyor malesef, özellikle hastalık durumları insanı çok çaresiz hissettiriyor. Allah kimseleri böyle durumlarda bırakmasın, herkese şifa versin, başka ne denir bilmiyorum ki...

AYÇA dedi ki...

Çok gecmis olsun umurcum bu tip durumlar cocuklarimizin en küçük seylerinden dert yakindigimizda Tokat gibi yüzümüze vuruyor iste. Bende böyle durumlarda konuşamam ama aramamak su an o dusunemesede ılerde bu durum aklına geldiginde yaninda olmadıgını dusundurebilir :(

Anne ve Bebisi dedi ki...

Insallah yakinda guzel haberler gelir arkadasinizdan. Bizi de haberdar edin. Allah sifa versin.

ZeyNes dedi ki...

Biz yedi/yemedi,uyudu/uyumadı,k.a.kasını yaptı/yapmadı'yı dert edinip üzülürken,biryerlerde minicik yavrular ne büyük mücadeleler veriyorlar.Allah herşeyden önce sağlık versin yavrularımıza,gerisi gelir nasıl olsa.Canım Umurum üzüntünü kalbimin en derininde hissettim.O kuzucuk atlatır en kısa zamanda inşallah.Bizi haberdar et lütfen...

Belkıs dedi ki...

Hakkaten başka bir şeyin önemi yok Umurcum, ufakcık bir öksürükte bile kalbimin sıkıştığını hissediyorum, allahım yardımcısı olsun nolurr bu minik oğluşun umArım şuan herşey yolundadır??

ayşegül dedi ki...

çok çok geçmiş olsun,allah yardımcıları olsun.inşallah eski sağlığına kavuşur bir an önce.

ada'cığıda çoook öpüyorum gamzeli yanaklarından.

sirâr dedi ki...

kesinlikle... Allah yardım eylesin dostuna, araman iyi gelecektir eminim.

Berna dedi ki...

Hayatta yaşadığımız saçmalıklar ne kadar boş geliyor böyle bir haber karşısında :( Allah bütün hasta çocuklara şifa versin, ne zor bir durum :( Söylenecek sözleri seçmek zor olsa da, arkadaşın yanında olmandan mutlu olacaktır bence Umur'cuğum. Güzel haberler gelir umarım...