15 Eylül 2010 Çarşamba

bayram şekerleri


Neredeyse bir ay olmuş yazmayalı. Bu yaz, yordu beni, hem de çok yordu...
İçimden gelmedi yazmak.
İçimden geçenleri ise buraya yazmak istemedi canım.
Artık silkelenip kendimize gelmeli, yeni bir mevsimi kutlamaya başlamalı.
Bu bayram fotoğrafları kesinlikle arada kaynamamalı.

Bizim bayram, bu iki şekerle geçti. Öyle ki başka şeker yemeye fırsat kalmadı.
Bu arada minik Eylül'ümüz bu yaz bir yaşına bastı. 
Kardeş kardeş büyüyorlar işte...

Bu bir örnek kreasyon, teyzelerine ait. İkisinin de anne demeden önce teyze dediğini biliyor musunuz? Öyle bir sevda aralarındaki.
Daha tatil fotoğrafları var düzenlenecek... 
Ve uzaklardan gelen bembeyaz kanatların öyküsü... 
Ada'nın alnındaki şişliğe gelince zehirli örümcek denen bir canavarın işi... Herkesin aklına tarantular falan geliyor ama bu küçücük bir şey.  Yine de o küçüçük varlığıyla canımıza okudu desem yeridir. Tatilimizi de mahvetti. Neyse o da tatil yazısına kalsın. 
Herkesin geçmiş bayramı  kutlu olsun. Her gününüz bayram, ağzınızdaki her lokma şeker tadında  olsun...

20 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım seninde geçmiş bayramın kutlu olsun. Bu şekerlerden bende yemek istiyorum amaa.
Maşallah ya ne kadar tatlı olmuş her ikisini de.Küçük canavara da çok kızdım, üzmüş benim miniğimi..
Çok öpüyorum seni ve şekerlerini :)

mine dedi ki...

özlemişiz Ada'nın muhteşem gülüşünü çok tatlı maşallah ve çok tatlılar şeker gibi ikisi de : )
birlikte mutlulukla büyümeleri dilekleriyle...

ada dedi ki...

Dünya güzeli adaşım,
Çoktandır yazamadım ama sanma ki unuttum seni. Bu güzellik unutulurmu hiç? Yine çok şıksın her zamanki gibi. Bu arada annene söyle o siyah beyaz fotoğraflar muhteşem olmuş. Daha çok çeksin. Elinde senin gibi bir model varken daha çok fotoğraf isteriz.

ada dedi ki...

Unuttum yazmayı. O teyzeden ben de isterim. Ben de teyze diyebilirmiyim ona?

AYÇA dedi ki...

Ya bayıldım bayıldım... Elbiseler şahane, güzellikler şahane :) geçmiş olsun bu arada. Daha fazla uzatma arayı... Tatlı şekerden bizi mahrum etme. Öpüyorum....

Sermin dedi ki...

miniş doğumgününde daha bebiş olan mı? ne kadra büyümüş ne kadar tatlı olmuş. maşallaah. yemelik yaafu bu

Başak dedi ki...

canım özlemişim valla.Bayram şekerleri çok tatlı,birbirlerine de benziyorlar sanki.Bu arada hadi amaaa,görüşelim artık

Şule dedi ki...

özlemiştik :D o fiyonklarla ne tatlı olmuş ikisi de.maşallah.benziyorlar bence de.gözleri.ama adoş tatlı bronz,eylül süt beyaz

Naile dedi ki...

çok şekerler maşallah.

sevgiler..

anne kaleminden dedi ki...

çok tatlı olmuşlar... kuzenler değil mi ada ve eylül.. çok da benzettim birbirlerine elbiseden bir yanılsamamı bilmiyorum ama... çok özlemişiz sizi iyi ki geldiniz :)

Tibetin annesi dedi ki...

yüzünüze hasret kalmışız be Umur, çok özledim sizi. Geçmiş olsun kuzuma. bir an önce tatil anılarınızı bekliyoruz. öperim ikinizi de ve minik kuzeni de :)

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umur, ne kadar uzun bir ara oldu. İyi gelmiştir umarım. Ada' cığıma kıyamam, pis örümcek ne olacak. Kızlar çok tatlı, Bilge' de ilk teyzesinin ismini söylemişti ben çok bozulmuştum:))

Belkıs dedi ki...

amanıınn hale bakk çok tatlı olmuşlar, mıcıklarmısın umurcum yerime ikisinide ayrı ayrı:))

ilknur malcı dedi ki...

ayy birde aynı giyinmişler.

bende inan kızımın kuzenleriyle kardes gibi olmalarını birlikte buyumelerini o kadar cok istiyorum ki insaallah rabbim yardım eder ve aralarında cok guzel bir bag olusur.yoksa bu dunyada oyle yalnızız ki.

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

çok şaşırdım doğrusu bir kardeş olduğunu bilmiyordum ama çok lokum maaşallah ..her ikisi de tam bayram şekeri olmuşlar ... gülüşleri yüzlerinden hiç eksik olmasın ..

Odil Sezen Metin dedi ki...

Allah tam bayram şekeri olmuşlar..Maaşallah güzelliklere..Çok geçmiş olsun kuzucuğa..

Ömer Tuna dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni ziyaret ediyorum fotoğrafta fıtıkları kardeş sandım çok benziyorlar maşallah

Mlke-Btkn dedi ki...

ahh ben bunları yerim ama :)))

birdamlacıkyağmur dedi ki...

çok sevimliler gerçekten.
bizimkilere benziyorlar.
geçmiş olsun bu arada
ve bayramınız kutlu olsun

Özden dedi ki...

Umurrrr fotoğrafa bakar bakmaz gülümsedim.Resmen buradan bile geçen bir enerji, maşallah ne de tatlılar. Ayrıca inanamadım yani Ada ne kadar büyümüş...
Öpüyorum sizi çoook
Özden&Can