20 Ekim 2010 Çarşamba

bu blogun en çok okunanları

Meğer blogger, "istatistikler" başlığı altında en çok okunan yazılarımızı, bizi izleyenleri listelermiş. Sevgili Ayaz'ın tatlı annesi Burcu sayesinde  öğrendim bunu. Şimdi Burcu ve sevgili Emine'nin sobesine yanıt olarak bu blogun en çok okunan yazılarını listeleyebilirim:
1. http://elifada.blogspot.com/2010/04/kutuphanenin-en-kucuk-uyesi.html 
Ankara Adnan Ötüken Halk Kütüphanesi'ne üye olduktan sonra yazdığımız bu yazı, en çok okunan yazı olmuş. Listelere göre google'dan "Ankara", "kütüphane" sözcüklerine verilen aramalardan da birçok kişi bizim sayfayı ziyaret etmiş. Sonradan kütüphane üyeliği ile ilgili bir çok mail de aldım. Birilerine yardımcı olabildimse ne mutlu bana.
En çok okunan ikinci yazımız, Ada'nın kitapları arasında en çok sevdiğim bir kitaba dair. Helen Stephens'ın yazdığı ve İş Bankası Yayınları'ndan çıkan "Pire Torbası", hala favorim.
Bu yazıyı, iş yerinden arkadaşımın tatlı oğlunun komaya girdiğini öğrendiğimde yazmıştım. Dört gün sonra bizleri bırakıp meleklerin yanına gitti Ali Arın... 
Bu da bir veda yazısı. Sevmedim ben hiç geçen yazı.
Ada'nın kitaplığı ile ilgili yazımız, en çok okunan beşinci yazımız olmuş. Biz çok severek kullanıyoruz. Umarız bizden sonra yaptıranlar da mutlu olmuşlardır.
Bunlar en çok okunanlar. Ama bir de benim en çok sevdiğim yazılar var. Madem geriye dönüp bakıyoruz, onları da listeleyelim: 

 Biliyorum çok geç kaldım yazmakta. Kimi sobelesem? Ayça, Esra, Melike ve Öykü siz yazdınız mı?  

12 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

ben yazdım be canımm :))

ada dedi ki...

Teşekkür yazısına ben de bayılmıştım. Adacığım, nasıl büyümüşsün adaşım benim

AYÇA dedi ki...

Mım olmasa Yazmiyacaksin :((( benim şifreden dolayı çıkmıyor sanırım. Yoksa mimlendim 4 bir yandan ama :)
Post yaz diye senin için mım uydurcam zaten. Optuuummm....

Başak dedi ki...

allahım o nasıl güzel bir resimdir öyle yaa.Canım benim,kızımın güzel adaşı,o şirin gamzenden öpüyorum seni kocaman.

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yerim ben bu güzelliği :))
Teşekkür yazını da yeni gördüm ve gözlerim dolu dolu okudum, ne kadar güzel yazmışsın...

öykü dedi ki...

seve seve katılacagım cok tsk edıyorum

opuyorum tatlı yanaklarından

öykü dedi ki...

seve seve katılacagım cok tsk edıyorum

opuyorum tatlı yanaklarından

füsfüs dedi ki...

özletmesen olmaz değil mi umurcuğum, hakketn her gelen sobeyi sana yollayacağım ben de. kendi sevdiklerini de yazman çok güzel olmuş, dönüp bakacağım şimdi. öpüyorum sizi, adacığıma bayıldım bu arada

Tibetin annesi dedi ki...

iyice boşladın sen bizi :(

Deniz dedi ki...

ne kadar başka, ne kadar kişilikli bir güzelliği var bu kızının :)

Maşallah küçüğüne...

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

aldım sobeyi,, teşekkürler.. en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.

Zeynep dedi ki...

Çok ara vermiştin ama sobe sayesinde oyle güzel bir buket haline gelniş ki yazıların, affedildin :) Bu kadar uzatma arayı olmaz mı? :) Sevgiler..