21 Kasım 2010 Pazar

biz yaptık


Bu Pazar sabahı, ailece oturduk masanın başına.
Ada'ya sana bir sürprizimiz var dedik.
Ellerini çırpıp "nedir nedir?" diye bağırdı bizimki.
Rengarenk elişi kağıtlarından kestiğimiz çeşitli boyutlarda kağıtları koyduk masaya.
Herkese bir beyaz kağıt, yapıştırıcı ve elişi kağıtlarından parçalar verdik.
Haydi bakalım şimdi evler yapalım dedik.

Bir heyecan evler, ağaçlar yaptı. Gökyüzüne de bir güneşle bulut kondurdu.
Ne yalan söyleyeyim bu kadar ilgi, bu kadar dikkat beklemiyordum.

Bunu ben yaptım diye babasına gösterirken çok mutlu oldu.

İşte Ada'nın resmi.
Bunu da benim için yine o yaptı. Kenardaki kırmızı karalama, kendisinin imzası...

Bu da babamızın şahaseri.
Sonra bu evlerde kimler yaşarmış diye öyküler uydurduk.
Ada, ağacın gövdesini ters yapıştırmış diye babasını eleştirdi. Ona göre, o çıkıntılar ağacın kökleriydi, babaya göre dallar...
Uzun sözün kısası çok ama çok eğlendik.

14 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

biz de onlarla mutlu oluyoruz dimi :) allah bozmasın kimsenin ağız tadını,
yerim o kağıdı bastıran parmaklarını :))

kirazsevdasi dedi ki...

canım yaa imzasini da atmis :) koca kiz olmus :)

meldi dedi ki...

cok cok guzel olmuş adanın resmi. o gulucuklu yuze bayıldım.

Naile dedi ki...

Biz de yapıyoruz bunlardan, erdem her seferinde araba yapmak istiyor ama. erkek çocuk farkı sanırım :)

Anne Café dedi ki...

gamzelerinden öpüyorum onu:) maşaallah

Tibetin annesi dedi ki...

Ben de bir imza istiyorum kendisinden :)

bilge ve annesi dedi ki...

Umurcuğum ne güzel yapmışsınız. Özendim size, Ada' nın fotoğraflarından belli çok keyif almış. Gamzeli yanaklarından öperiz kocaman.

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım benim yaa, ne kadar eğlendiği yüzündeki mutluluktan belli..:))
Çok güzel olmuş şaheserleriniz,öpüyorum sizi..

Sermin dedi ki...

ben önce anne ve babayı tebrik emek istiyorum. çocuklar herşeye hazır ama önce bizlerin hazr olması lazım sanırım. elinize sağlık umurcum ne güzel yaratıcı bir aktivite yapmışsısnız

burcu.. dedi ki...

Çok güzel olmuş, bayıldım. Ve ilerdeki zamanlar-yıllar için bu fikri çaldım yüksek müsadenizle :)

AYÇA dedi ki...

Ellerine saglık minigimin çok güzel olmuş. Buyudukce ne çok yapacak şey çıkıyor. Paylastikca ne kadar bağlar güçleniyor. En guzel anları :)

Zeynep dedi ki...

Çok güzel olmuş Ada' cığım, ellerine sağlık, bir de o gülüsün var ya o dünyaya bedel işte :)
Bize de süper örnek oldu bu, saklayacağız bir kenarda, öpüyoruz hepinizi..

Deniz dedi ki...

ne güzel:) Biz de onlarla birlikte yeniden çocuk oluyoruz...

Elinize sağlık üçünüzün de.

Adacığım yine çok güzel, maşaallah

Anne Café dedi ki...

Az önce benimle oynar mısın anne'den linkle yine buraya yolum düştü, sonra da öğrendim ki adacık 24 kasımda doğmuş. şimdiden kutlu olsun doğum günü demek istedim:) sevgiler size!