1 Kasım 2010 Pazartesi

kamuoyuna not

Benim güzel ülkemin nadide insanları,
Son zamanlarda özel hayatıma müdaheleniz kabul edilemez boyutlara ulaşmıştır. 
Olduk olmadık yerlerde ve olur olmaz zamanlarda "eee ikinci ne zaman geliyor? Ada'ya ne zaman kardeş yapıyorsunuz?" gibi sorularına maruz kalmakta, hatta bu sorulara eşlik eden çeşitli mimikler ve göz kırpmalara katlanmak zorunda bırakılmaktayım.
Takdir edersiniz ki bu, sadece ve sadece zatımla eşim tarafından alınacak bir karardır.
Ayrıca yukarıda bahsi geçen mimik ve göz hareketleri, eyleminizin tamamen kasıtlı olduğuna ve hatta bana verdiğiniz rahatsızlıktan dehşetli bir biçimde haz aldığınıza işaret etmektedir. 
Soruları ısrarla tekrar tekrar sormanız, öne sürdüğünüz iddialarınızı son derece saçma ve mesnetsiz örneklerle desteklemeye çalışmanız, "aa ben yapmadım çok pişmanım" şeklinde kendi yaşamlarınızdan sözde pek yerinde ve değerli dersler vermeye yeltenmeniz sabrımı taşma noktasına getirmiştir.
Sırf saygısızlık etmemek adına tüm bu müdaheleleri kibarca geçiştirmeye çalışmam, tarafınızdan yanlış algılanmakta ve eylemlerinizin şiddeti giderek artmaktadır.

Bu gereksiz ısrarınızın nedenini anlamaktayım.
Söylediğiniz hiçbir şey, beni kararımdan caydırmayacaktır.
Bu nedenle boş yere yorulmamanızı rica etmek durumundayım.
Aksi takdirde kibarlığı ve saygıyı bir kenara bırakmak zorunda kalacağım.
Bu durum, ne sizin ne de benim açımdan hayırlı sonuçlar doğurmayacaktır.
Pek derin saygılarımla....

22 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

İkinciyi yapsan bu kezde üçüncü ne zaman gelicek diye soracaklar.Bunun sonu yok ki.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
burcu.. dedi ki...

sevgilisindir evlilik be zaman derler..
evlenirsin ee hani çocuk derler..
doğurursun kardeşsiz olmaz derler..
ha keza ikinciyi yaparsın yeter bu kadar iki çocuk kafi diye yerine karar da verirler.
susmuyorlar..
varsa susturmanın çaresi bana da söyle :)

ZeyNes dedi ki...

Ah Umurcum,hayatımızın her döneminde karşımıza çıkıyor lüzumsuz sorularıyla,yorumlarıyla böyle insanlar...Eskiden kimseyi kırmamak için yumuşak cevaplar veriyordum,şimdilerde hiç umurumda değil,içimden ne geliyorsa söylüyorum.Bize en çok taktıkları konu ne tahmin et, -aaaaaaa koca kızı hala mı emziriyorsun.

Tibetin annesi dedi ki...

al benden de o kaa!!!

Limonlu Turta dedi ki...

Ben çocuk konusunda "yaş haddinden emekli oldum artık" diyerek geciştiriyorum:) Aaa ne varmış yaşında diyene de "çok var çok" diyorum. Hem bu hem de başka konularda ısrar eden olursa da cevap vermeyip direkt olarak sıkıldım bu sorulardan, ya konuyu değiştirin ya da başka zaman görüşelim diyorum. Zaten ses rengimin kararmasından muhabbeti burada kesmek gerektiğini anlıyorlar. Ben senin kadar zarif ve kibar olmadığım için, yeri geliyor dümdüz gidiyorum. Ne yazık ki bu hastalıklı tiplere -ki hiç iyi niyetli filan olduklarını sanmıyorum. İnsan her gördüğünde aynı soruyu soruyor ve aynı cevabı alıyorsa ve yine de ısrar ediyorsa iyi niyet filan yok demektir!- verilecek öğütte yok, ilaç ta. Tek çaresi, yok sayacaksın.
Öperim,
ç.

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Umurcuğum, bu şehirde tanıdığım kimse olmadığı için bu sorularla karşılaşmam diye umuyordum ama hikaye oldu tabi. parkta, otobüste nerde birisiyle iki laf etsem hemen tek mi hımm yazık yapıyorlar ben de meram anlatmaktan bıktığım için bazen bir de büyük var okulda diyorum ya da geç gösterdiğime bakmayın kırkiki oldum geç evlendim bu saatten sonra zor diye sallayıp içimden kıs kıs gülüyorum, tavsiye ederim çok eğlenceli.

Eko Anne dedi ki...

ben sana cevabı soyluyorum.. "sanane" diyceksin.. " hatta yardım mı ediceksin" bile diyebilirsin..

gezicini dedi ki...

son derece haklısın Umur'cum. memleketin genel durumu böyle. kibar davransan olmaz( benim için durum böyle) size ne kardeşim desen olmaz.
ben kısaca yok böyle bir plan program diyorum.
üzme kendini, milleti boşver.
sevgiler
gorki

ilknur malcı dedi ki...

ahh umurcum yaramı deştin.banada cok sık hatırlatıyorlar kardes olayını ama ben senin kadar kararlı duramıyorum.kızıma kardes bana bir evlat daha olayı hep kafamı kurcalıyor öyle ki insanların bu tipten soruları üzerinde hiç duramıyorum bile.yaş ilerliyor hızlı bir şekilde

AYÇA dedi ki...

Bu soruların sonu yok ki... Hala emziriyor musun sorusundan bende bıktım. Millete ne gercekten.
Ada... O ne tatlilik öyle.

Burcu dedi ki...

Bundan daha da kötüsü daha hiç çocuğun yokken bu sorunun sorulması. "ay bi doktora mı gitsen ki, yoksa olmuyor mu???" diyen mankafalılar da var. Size ne kardeşim? Sırf muhabbet açmak için ne densizlik yaparsın ki??

Hilal dedi ki...

Umur, ne çok var bu tiplerden. bana da birisi hamile olduğumu duyun ca normal mi tedaviyle mi demişti :P bu kadar yani düşün artık. ne yapacaksa:)

Ada'yı kocaman öperim ama..
söylesene, ikinci ne zaman geliyor hihihi:)

Berna dedi ki...

:))))
Kardeşsiz olur mu hiç Umur'cuğum :P

(Neden olmaz acaba, şart mıdır 2 çocuk? :) )

Boşver sen onu bunu, şu güzelliğin gamzeli yanaklarını öpüver bizim için :)

Başak dedi ki...

ayy heryerde fazlasıyla var bunlardan ve ben de gıcık oluyorum.Direk tersleyeceksin aslında ama yapamıyorum ben de.

Mlke-Btkn dedi ki...

Hiç takmaya deymez Umur'cum,, çünkü bunların sonu gelmezzz ;)

Deli Anne dedi ki...

Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Sizinle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

iki değil üç yapmak gerek, üç..

şaka bir yana, bende muzdaripim.. haftasonu konusu geçti, duymazlıktan geldim..birde şimdi çalışmıyorum ya, evdesin nasılsa denmiyormu deliriyorum..

Anne İş'te dedi ki...

altına imza açsan,
ama susmayacaklar değil mi?

lakin yol çetin,çok ısrarcılar çoooook!

NiLaY dedi ki...

canım bir ödülün var bende :)

Belkıs dedi ki...

Şöyle bi düşündümde bana hiç diyen yok yahuu , ilki için 6 sene uğraşmamdan sebepmidir acep

deniz dedi ki...

Bu kadar olur..Herkeste heryerde aynı dert, aynı tasa millette boynumuza bir tabela 'sizi ilgilendirmez' diye asasım geliyor :)