24 Kasım 2010 Çarşamba

nice yıllara birtanem


Nice yıllara kiraz dudaklı kızım...
Artık üç yaşındasın. Günler nasıl geçip gidiyor, her gün nasıl hızla büyüyorsun.
Doğduğun günden bu yana her anıma anlam kattığın, bana ilham verdiğin, benim kızım olduğun ve beni annen olarak seçtiğin için sonsuz teşekkür ediyorum sana...
Hayatın hep bereketli, hep uğurlu olsun... Her günün masal tadında, aldığın her nefes çiçek kokulu, ağzındaki her lokma bal kaymak, dokunduğun herşey yumuşacık olsun...
Güzellik sarsın dört yanını... Çirkinlik, kötülük, hastalık hiç uğramasın yanına... Canın hiç acımasın...
Her şey, hep gönlünce olsun üzüm gözlüm...
Ben, hep yanında ve arkanda olacağım...

44 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

Doğumgünü kutlu olsun, herşey istediği gibi olsun.Bu arada aynen çilek kız var ya ona benziyor.Maşallah, çok şeker.

Naile dedi ki...

Hayatı hep mutlu ve güzel insan olarak geçsin. Yuvanızdan huzur hiç çıkmasın. Doğum gününüz kutlu olsun..

banu dedi ki...

Nice yıllara Ada kızımız... iyi ki doğmuş, iyi ki bizi annenle tanıştırmışsın :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Adacığım doğumgünün kutlu olsun tatlım. Sağlıklı, mutlu nice yaşların olsun anneciğinle ve babacığınla..
Çok çok çok tatlısın sen, maşallah sana.
Öpüyorum fıstığım seni o tatlı yanaklarından :)

ZeyNes dedi ki...

Su damlası kadar güzel,pırıl pırıl Adacım,iyi ki doğmuşsun!Hep iyi insanlar çıksın karşına,yüzün hep gülsün.Seni çok seviyoruz...

Bahar dedi ki...

Ahh bu ne tatlılık maşallah, nice mutlu yaşları olsun, sevgiler

füsfüs dedi ki...

elma yanaklım benim, senin 3 olduğuna inanamazken defneninkine nasıl inanacağım acaba? nice güzel yılların yaşarın olsun. annen baban ve tüm sevdiklerinle.

Sen Gelince dedi ki...

Dün gece Nilsu'nun 2 buçukuncu yaşı için bir şeyler karalarken sizi geçirdim aklımdan biliyor musun? Konuşmuştuk bir ara Ada'ya aralarında tam 6 ay var diye... Aha dedim Ada'nın da doğum günü... Nice yıllarınız olsun... En güzel dileklerimi gönderiyorum:)

burcu.. dedi ki...

3'mü oldu bu minik şirine.
Daha nice çok güzel, çok mutlu, çok sağlıklı, çok çok çok.. yıllarınız olsun birlikte :)

Tibetin annesi dedi ki...

Mutlu, kutlu yıllar... Umarım o bal yanaklardan öpme şansım olur... Çok şey söyleyesim var ama, ne yazsam eksik kalacak sanki :)
seviyorum sizi :)))

bahriye-kerem dedi ki...

adacım...doğum günün kutlu olsun...güzelliklerle dolu bir 3 olur inşallah... annenin yazdığı güzel dileklere de kocaman bir amin diyorum....

suinci dedi ki...

amanıııııın üç olmuş kuzucuk daha nice güzel yaşlara

öznur-ata dedi ki...

doğum günü kutlu olsun fıstığın..Allah sizlere eenn güzel günlerini sağlıkla göstermeyi nasip etsin..

isoon dedi ki...

mutlu yıllar tatlı ada'ya...

Zeynep dedi ki...

Nice yaslara, nice mutlu saglikli yıllara Ada kızım.. Gülücüklerin hiç eksilmesin :)

Emine dedi ki...

Nice yıllara Adacığım.Hayatın hep güzelliklerle dolu olsun,yüzün hep gülsün inşallah.

bilge ve annesi dedi ki...

Ada'cığım, güzel annen öyle güzel dilekler yazmış ki gönlünden, tüm güzellikler senin olsun diyorum ben de. İyi ki doğmuşsun bir tanem, Bilge'yle annenin dileklerinin yanına sevgiler ve kocaman öpücükler yolluyoruz, kabulün ola...

öykü dedi ki...

Adacım Tatlım benım
Tanrım senı her tur kotulukten korusun

Oyku ablan
o guzelım gamzenden usulca opuyor
senınle gamze kardesıyız bız

senı cok ama cok sevıyorum
Dogum gunun kutlu olsun
uzunnn cok guzel bı omrun olsun dılerım

sana da sevgıler Umurcum

anne kaleminden dedi ki...

umurcum, anneliğinin .yılı, ada nın da .yaşı kutlu olsun, gamzeli yanaklarından öp yerime...

anne kaleminden dedi ki...

3 ler görülmemiş :(( 3.yılı ve 3.yaşı olacaktı..

gezicini dedi ki...

nice nice 3'ler sizinle olsun. sağlıkla, mutlulukla, huzurla dolsun.
sevgiler
gorki

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Nice yıllara.Hep sağlık ve mutlulukla..

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Tatlı kızım benim,iyiki doğdun..Her yeni yıl sana güzellikler getirsin fıstığım..Nice mutlu yıllara..

Deniz dedi ki...

Senin duana amin! diyorum.
İyi ki doğdun güzel kız

Başak dedi ki...

kızımın tatlı adaşı,elma yanaklı,güzel gamzeli prenses,iyi ki doğdun.Ailen ve sevdiklerinle birlikte mutlu,umutlu,sağlıklı,upuzun yılların olsun.

kirazsevdasi dedi ki...

boncugum 3 mu oldun sen?
herseyin gonlunce olacagi dolu dolu nice yillar diliyorum, opuyorum

Mlke-Btkn dedi ki...

Güzel meleğimmm gördün mü bak 3 oldun :))

yerim ben seni, allah hep yüzünü güldürsün hayat boyu hep gülücükler sac etrafına inşallah..

Umur'cum seninde anneliğinin 3. yılı kutlu olsun, güzel yürekli arkadaşım ...

öpüyorummm en kocamanından..

Sermin dedi ki...

ne çabuk geçiyor zama. daha geçen sene doğumgününü kutladığımız dün gibi. uzun, güzel, mutlu ve en önemlisi sağlıklı bir ömür ve yaş diliyorum güze kızına Umur'cum.

AYÇA dedi ki...

Çok çok çok özür dilerim umur. Evde değildim yeni gördüm :( kuzuya nice nice yıllar... Sağlıklı mutlu olun hep.

Limonlu Turta dedi ki...

Su damlam, kuzucuğum, gamzeli prensesim,
Bütün gün akşam olsun da telefonda "doyum günün kutyu oysun Adacım" demek için bekleyen arkadaşın gündüz uyumadığı için uyuyakaldı. Ben arayana kadar da senin uyku saatin gelip geçti. Artık yarın arayıp o güzel sesini duyacağız. Nice mutlu, sağlıklı, eğlenceli yıllara güzel kızım! Hayatının her gününü istediğin gibi geçirmen dileğiyle o bal yanaklarından kocaman kocaman öperim.

Belkıs dedi ki...

Ada kusum daha nice sağlık, mutlu, huzurlı yıllların olsın inşallah, doğum günün kutlu olsun

Bahar dedi ki...

Ada'nın doğum günü kutlu olsun. Nice yaşlara olsun. :)

Berna dedi ki...

Güzel Ada'cığım, mutlu yıllar sana! Dilediğin gibi, gönlünce yaşayabildiğin bir ömrün olsun. Gamzeli güzel yanaklarından bolca öpüyorum :)
Kucak dolusu sevgiler...

sinem dedi ki...

Umurcum Nice nice yıllara sağlık ve huzur dolu olarak girmeniz dileğiyle.Bir de o güzel gülümsemesi eksik olmasın Ada'cığın

Nehirineylemleri dedi ki...

Annesi çok elma yanaklı bu kız.
tü tü tüüü
Mutluuuu ve uzuuuun bi ömür dilerim ben de.

ilknur malcı dedi ki...

adaşımızın doğum günü kutlu olsun.bütün güzelliklerle beraber nice senelere güzel prenses

Anne İş'te dedi ki...

DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN ADA'CIM;İYİ Kİ DOĞDUN:))

UMUR'CUM;BÜTÜN DUALARINA CAN_I GÖNÜLDEN AMİN DEDİM.

HEPİNİZİ KUTLARIM

VE İYİ DOĞMUŞ ADA'CIM,İYİ Kİ DOĞURMUŞUZ ÜSTÜNE BİR DE BİRBİRİMİZİ BULMUŞUZ

SEVGİLER

Burcu dedi ki...

Umurcum daha nice yıllara Ada Kızımıza... Hayatı hep güzelliklerle dolu olsun inşallah, seninki de onunla dolsun taşsın... Sevgiler, öpücükler...

Tibetin annesi dedi ki...

Ya Umurrrr, çok meraktayımmmm, iyi misinizzzz, ses verrrr!!!! :((((

Adsız dedi ki...

oyle guzel ki, billur gibi insanin icine akiyor


nice yillara sekerim
sibel

Eya dedi ki...

Umurcugum...Ada ile kirkimiz karismis...yani Eya ile :))) allah cok güzel günler göstersin, saglikla,bereketle sevgiyle....

zehra

Senin İçin dedi ki...

Gamzeli güzel :=) Nice sağlıklı yıllar diliyorum, ailenle sevdiklerinle...

ŞÜKRAN dedi ki...

MERHABALAR ADA'YA NİCE SAĞLIKLI YAŞLAR DİLERİM.. O NE TATLI ŞEY ÖYLE MAŞAHLLAH.. BLOĞUNUZ ÇOK İÇTEN VE SEVİMLİ İZLEMEK İSTEDİM. gÖRÜŞMEK PAYLAŞMAK ÜZERE SEVGİLER BIRAKIYORUM..ADA'YA KOCAMAN ÖPÜCÜKLER.

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

kendi koşmacamızda bunu kaçırmışım .. bu güleryüzlü kızına iyi bir yaş dileriz, hep gülsün , hep hayatı şimdiki gibi neşeyle dolu dolu yaşasın...şimdi 3 yarın 4 derken ilkokul, lise, bir bakmışsın boyun kadar olmuş... ailecek nice yaşlara ...