20 Aralık 2010 Pazartesi

"karınca kararınca", bizim kızlar tiyatroda

Haftasonu Ada, Selin ve Zeynep'i alıp Tiyatro Tempo'nun "Karınca Kararınca"  adlı etkinliğine götürdük.
Etkinlik iki kısımdan oluşuyordu:
Önce karınca maskeleri yaptık.
Süngerden maskelerin üzerine gözler yapıştırdık.
Sonra rengarenk antenler, kirpikler taktık.
Sonra da bir güzel boyadık.
Olduk mu birer minik sevimli karınca...
Sonra oyun başladı.
Bu arada anne-babaların da karınca şapkası vardı... Çok ama çok komiktik...
Hop oturup hop kalkıp izledik. Kraliçe karınca, haydi bakalım diyince hep birlikte sahneye fırlayıp kışlık yiyecek topladık, yuvaya taşıdık.
Ağustos böceğinin şarkılarına eşlik ettik.
Hep birlikte dans ettik.
Kızlar, oyunun sonunda oyunla ilgili sohbet bile ettiler.
Uzun sözün kısası çok eğlendik.

18 yorum:

meldi dedi ki...

Bayıldım.Süper.Bende isyorum...
(Az ve öz yazan yorumcu modeli :)

Burcu dedi ki...

Umur bayıldım.. Biliyor musun ben daha Ardayı hiç tiyatroya götüremedim çünkü hafta sonları uyku saatine hiç uymuyor, Arda kreşte gitti 3 kez tiyatroya sadece. Hemen araştırıyorum burayı ve saatlerini ve en kısa zamanda ben de götürüyorum... Çocukların aktif katılımı olması çok güzel. Bilgi için teşekkürler.. Prensesler de maşallah peri gibiler.. ;)

BALLI LOKMAM dedi ki...

çok şekerler:))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yaa süpersiniz Umur...
Çok eğlenmiş kızlar, nasılda yüzleri gülüyor. Anneli-babalı olması da ayrı bir güzel. Dostluğunuz-mutluluğunuz daim olsun canım, öperim...

Tibetin annesi dedi ki...

bizimkinin ilk tiyatro macerası fiyasko oldu... yok yok... kesin Ada ile biraz zaman geçirmeli bizim bücür :(((

anne kaleminden dedi ki...

çok güzelmiş not ettim burayı.. ada nın eğlendiği belli fotolardan :)

bilge ve annesi dedi ki...

Ay ben bu gamzeli karıncayı yerim annesi, bu nasıl bir güzellik, nasıl pür dikkat,bu arada küçük bir sitem edeyim anne karıncayı da görmek isterdi gönül:))

Eko Anne dedi ki...

Harikaa yaa.. Ben de istiyorum götürmek kızımı.. Ne kıskancız ama dimi.. Hepinizi çok özledim. Böyle bir 3'lü oluşturunca bi de bize gelin kardeşim.

Mlke-Btkn dedi ki...

Bütün kızlar süper, eğlenecek yaşıtları olmaları onlar için ne büyük şans ;)

Deli Anne dedi ki...

ne güzel olmuş.. gıpta ettim.. nasıl da pür dikkat izliyorlar .. çok tatlılar

Emine dedi ki...

oyy canlarım :)ne tatlılar ya,bayıldım.Ne kadar güzel bir gün geçirmişsiniz:)

Zeynep dedi ki...

Nasıl da dikkatle izliyorlar öyle? :) Gamzelerinden öpüyorum Ada' mı, bütün fıstıkların karınca hallerine bayıldım, bana da o şapkalardaaann :)

Berna dedi ki...

Bizim de en sevdiğimiz etkinlik tiyatro, hatta bu hafta sonu yine gideceğiz. Küçük karıncalara bayıldım, birbirinden sevimli olmuşlar :) Çok tatlılar :)))

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Dünyanın en güzel karıncasını çok öpüyorum.. İştahımı kabartıyorsunuz haberiniz ola

Adsız dedi ki...

merhaba bende ankarada yaşayan bir anne olarak etkinliklerinizin yakından takipçisiyim ada çok tatlı olmuş:))))
sizin halinizide merak ettim doğrusu:)))
feray

bafe1980 dedi ki...

merhaba ankarada yaşayan bir anne olarak etkinlikleriniz yakından takip ediyor ve faydalanıyorum
ada çok tatlı bir karınca olmuş sizin halinizide tahmin edebiliyorum:)))

Mine Fındıkoğlu dedi ki...

çok şirinler , ne de ciddi seyretmişler bravo ...şimdiki çocuklar bir harika .. hem de çok şanslı ...

ELİF dedi ki...

Keşke anne karıncaları da görseydik.Oyun sonunda birleşip yorum yapmalarına da bayıldım ayrıca :)