31 Aralık 2010 Cuma

mutlu yıllar


Bir yıl daha geçti.
Kimi zaman mutlu oldum, kimi zaman canım acıdı.
Kazandıklarım oldu, kaybettiklerim oldu.
Yetişmeye çalıştım ama bir şeyler hep eksik kaldı.
Bazen kırıldım, darıldım
Anlamaya çalıştım
Bazen çok kızdım
Sonunda ben de insanım...
Belki ben de kırdım birilerini
Büyük ihtimal istemeden
Yine de özür dilerim
Her sabah bir cesaret yeniden başlayıp 
Tüm yorgunluğuma rağmen
Bir fark yaratmaya çalıştım
Direndim
Sözümü yitirmemek için
Çok zorlandım
Ama susmayı da öğrendim
Masal kanatlarıyla uçmaya çalışan minik kızımın
Cesaretini kırmadan
Kimi zaman dudaklarımı ısırarak
İyi bir anne olmaya çalıştım
Bir yandan umarsız bir çabayla sihirli bir dünya yaratmaya çalışıp çevresinde
Bir yandan düşkırıklığı yaşamasın diye anlatmaya çabaladım hayatı
Uzun sözün kısası
Tek isteğim iyi bir evlat, iyi bir eş, iyi bir arkadaş,
En çok da iyi bir insan olmaktı
Hata yapmış olabilirim
Ama hep iyiydi niyetim...
Ve hep şükrettim
İçinde yaşadığım güzel dünya için
Başımı kaldırdığımda beni kucaklayan sonsuz gökyüzü için
Bir işim
Bir evim olduğu için
Masamdaki ekmek
Ve kitaplarım için
İçime çektiğim nefes için
Kendimi bulma yolunda karşıma çıkan bilge insanlar için
Her zaman arkamda olan, beni destekleyen, beni ben yapan, bana sevmeyi, ait olmanın ayrıcalığını öğreten ailem için
Eşim için
Hep yanımda olduklarını hissettiren arkadaşlarım için
En çok da çocuklarım için...
Bir yıl daha geçti.
Şimdi yenisi başlıyor.
Ne gidenle bir hesabım var ne gelenden bir beklentim
Tek isteğim, herkesin sağlıklı ve mutlu olması.
Başka hiçbir şey istemem...
Mutlu yıllar...

25 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

mutlu seneler :)

NiLaY dedi ki...

yerim ben bu kocaman olmuş kızla geçirilecek yeni bir yılı daha :) sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum canım sana ve ailene, sevgiler..

ada dedi ki...

Tatlı adaşım, o gamzelerin gibi güzel bir yeni yıl diliyorum. Şanslısın böyle bir annen olduğun için biliyorsun değil mi?

Bahar dedi ki...

Bu tatlılıkta geçsin bütün bir yılınız, nice mutlu seneler :))

gezicini dedi ki...

sevgili elif ada,
sana annenle ve babanla birlikte geçireceğin mutlu huzurlu bit yıl diliyoruz.
Yiğit seni ve hav havını öpüyor!
sevgiler
gorki

Deli Anne dedi ki...

Maşallah.. sahici bir melek var evinizde.. mutlu yıllar olsun arkadaşım.. sağlıkla, huzurla, bereketle.. sevgiler:)

Tibetin annesi dedi ki...

canım arkadaşım, sen iyi bir insansın, bundan emin ol. mutlu yıllar diliyorum size, sevdiklerinize...

annelili dedi ki...

Ne güzel gözlerinin içi gülmüş, nice mutlu seneler...

Limonlu Turta dedi ki...

Aynı duygular içindeyim, canım arkadaşım.
Giden gitti, acı tatlı geriye ne kaldıysa...
Geleni dolu dolu yaşamak lazım,
Her anını fark ederek, coşkuyla, umutla...
Birlikte nice mutlu senelere...
Yanaklarınızdan kocamaan öperiz.
ç.-s.-t.

Şenay - Doğa dedi ki...

Sağlıklı,Huzurlu,Bol Kazançlı bir yıl tüm güzellikleri ile seni bulsun...iyi seneler... :)

Senin İçin dedi ki...

Canım benimm, sağlıklı,mutlu yıllar :=)

Özden dedi ki...

Umurcum,
Harikaaaa bir sene diliyoruz:)
Sevgiler
Özden&Can

Berna dedi ki...

Tatlı Ada'cığımın gamzeli güzel gülüşü gibi güzel yıllarımız olsun :)) Hep birlikte :)))

banu dedi ki...

Ada'cığımın tatlı yanaklarından öperim arkadaşım. Sağlıkla, huzurla nice senelere :)

Eko Anne dedi ki...

Sen cok iyi bir anne ve cok tatlı bir arkadassın. Yeni yılın anneligin ve arkadaslıgın gibi gecsin..

ElfAna dedi ki...

Minik kuzucugun var ya senin, sirtin yere gelmez. Mutlu yillar.

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

mutlu yıllar canım...

Şule dedi ki...

umurcum ne güzel yazmışsın.mutlu yıllar.adacığımın gülen gözlerini öpüyorum,kocaman maşallah,güzelim benim

anne kaleminden dedi ki...

çok çok güzel bir yeni yıl yazısıydı, büyük zevkle okudum, size de mutlu sağlıklı yıllar...

Burcu dedi ki...

Canımsın sen... Her şeyin en iyisini en güzelini hakediyorsun.. Mutlu yılllar...

AYÇA dedi ki...

Çok çok ince bir insansın. Sizi tanıdığıma seviniyorum. Mutlu yıllar..

Anne İş'te dedi ki...

sEVGİLİ aRKADAŞIM;

SANA VE GAMZELİ PRENSESE GÜLMELER YAKIŞIR.KALBİNDEKİLER HAKKINDA HAYIRLI OLSUN MUTLU YILLAR:)))


Not;ders alınası,ilham verici bir yazıydı,teşekkürler

füsfüs dedi ki...

ne kadar güzel bir yazı olmuş aynen katılıyorum desem:)) adacığımı da öpüyorum, tatlı meleğim benim

Deniz dedi ki...

Ya şöyle güzel fotoğraflar koyunca yazdıklarına konsantre olamıyorum! Yine bayıldım. Yarabbim şu gözlerdeki sıcaklık, sevecenlik hiiiiiç bitmesin.

Sen de kırdıklarını da, kırıldıklarını da unut, sevdiklerinle heeeeeeep çok mutlu ol arkadaşım:)

bilge ve annesi dedi ki...

Ne güzel dilekler bunlar Umurcuğum, herşey gönlüne göre olsun. Ada' ya bayıldım tam bir prenses, güzel gamzelerinden öperim