31 Ocak 2011 Pazartesi

ankara'da kar

Tam artık yağmaz diye umudu kesmişken Ankara'ya kar yağdı haftasonu.
Cumartesi sabahı bir kalktık ki çatılar bembeyaz, yerlerde kar...
Hemen fırladık dışarı kar keyfi yapmak için.
Atladık,zıpladık.
İçinde yuvarlanacaktık ama o kadar kar yoktu yerlerde.
Biz de kardan adam yaptık.
Hatta zeytin getirdik yanımızda ki göz yapalım kardan adamımıza.
Havuç kalmamıştı evde.
Bulduğumuz bir dalla burun yaptık.
Mandalina kabuğundan da ağız taktık.
Efemiz pek sinirlendi kardan adama.
Sen de kimsin diye havladı da havladı çevresinde.
Ada,  ise bayıldı kardam adama.
Eve dönünce de camdan seyrettik, el salladık ona.
Yaramaz annesi, elinde kartopu kovalayınca Adacık düşüp ıslattı her yanını.
Hemen değiştirdik üstümüzü geri döndük bahçeye.
Biz kardan savaş yaparken Efe de karın tadını çıkardı.
Burnumuz, yanaklarımız kıpkırmızı oldu soğuktan.
Birbirimizle kardan şavaş bitince duvara fırlattık kar toplarımızı.
Büyük ihtimal bir dahaki kışa kadar göremeyeceğiz karı. Olsun, az da olsa tadını çıkardık ya...
Darısı gelecek kışa...

28 yorum:

thalassapolis dedi ki...

çok güzel fotolar :)

NiLaY dedi ki...

geçen sene demekki bu zamanlarmış bu güzellikle yine böyle karlı, montlu bir günde tanışmıştım :) 1 senedir büyümesi şahitlik ettiğim için çok mutluyum :) öpüyorum sizi canım

Adsız dedi ki...

eğlenmenize çok sevindim bizde ankarada oturuyoruz ama biraz yüksekte kalıyor evimiz karın tadını seyrederek çıkardık maalesef çünkü dışarıda çok sert bir rüzgar vardı ada çok ttalı gözüküyor çocuklar karı gerçekten çok seviyor
sevgiler
feray

Tibetin annesi dedi ki...

ne kadar mutlu olmuş Umurum yaaa, çok şirinnn :)))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah yerim ben o kırmızı burunlu, kırmızı yanaklı fıstığı...
Bizde orada olabilseydik keşke, hepbirlikte kar savaşı yapabilseydik sizinle :))
Efe de çok tatlı ama Umur, kıyafetine bayıldım :)))

Şenay - Doğa dedi ki...

Senın o guzel suratını yerım bennnn.. nasıl ıcten bakıyorsun oyle...masallah kızıma..masallah suphanallah...

Cocam da yarın Ankara yolcusu :) sıkı sıkı gıydırelım o zaman..

Sen Gelince dedi ki...

Çok eğlenilmiş belli:) Öpüyorum gamzeliyi:) Yok yok bu son kar değil ben biliyorum:)

elif dedi ki...

O kırmızı yanaklar günüme güzellik kattı..Sevgiler kendisine:)

meldi dedi ki...

Bayılıyorum bu kıza ya Umurcum. fotoraflarınız yüzümü otomatik gülümsetti :)Buarada bizde kar istiyoruz ama ya bizede gönderiverin lütfennn...

bilge ve annesi dedi ki...

Ay ben senin o kırmızı gamzeli yanaklarını öperim adacığım ve dünyalar tatlısı Efe, sana sarılıp yuvarlanmak istiyorum karların içinde. umurcuğum süpersiniz, öpücüklerimizi yolluyoruz en kocamanından

Bahar dedi ki...

Kırmızı yanaklarla ne güzel de poz vermiş öyle :) Sanırım İstanbul'a hiç yağmayacak bu sene :(

Naile dedi ki...

maşallah ya o kadar şirin ki ekrana yapışım yiyesim geliyor Ada'yı :)

anne kaleminden dedi ki...

harika yapmışsınız :) ben de bir ara niyetlendim ama hem rüzgarlıydı hem de hafif burun akıntıları vardı, vazgeçtim :) ama sizi görünce çok imrendim :))) herzamanki gibi çok tatlı ada :))

öykü dedi ki...

Adaaa o sapkanı yerım senın:)
canım benım
ne kadar tatlı elma yanaklı prenses

cok cok opuyorum senı

ve senı de tatlı anne umur:)

sevgıler gonderıyorum bu tatlı aıleye

Minişin annesi dedi ki...

Çok tatlı görünüyor :)
Doya doya tadını çıkarmış ne güzel..Sevgiler.

Zeynep dedi ki...

O dudaklarını sımsıkı kapayıp gülümsemesi yok mu, o haline bayılıyorum Ada' nın :) Keşke buralara da yağsa,,

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

bizde bekliyoruz kar ama bir türlü yağmıyor.. deli oluyor kızlar kar diye :) dört ayaklının montu harika.. koca dev giymez bunlardan hiç :) kocaman kucaklıyorum sizi..

Burcu dedi ki...

B3en bu fıstığın yüz ifadesine, gülüşüne ba-yı-lı-yo-rum...

Deli Anne dedi ki...

Geldi gene gül yüzlü, güler yüzlü Ada:) maşallah bakmaya doyamıyorum fotoğraflara

Red Riding Hood dedi ki...

Evet Ankara'ya sonunda yağdı bizde kızımla tadını çıkardık :)

Efee sen ne minnnoşsun yaa ? :)

annelili dedi ki...

Çok güzel gülmüş, sefası olsun...

AYÇA dedi ki...

Ne güzel keyif yapmışsınız. Hele o cimcimenin beresine bayıldım. Neyse bu kar bize 1 yıl yeter :)

Deniz dedi ki...

Bilirim Ankara'nın soğuğunu, karını... Ankaralıyım biraz :))
Özlemişim şimdi o manzaraları.

Ve yerim şu güzelliği, yanaklar soğuktan pembe pembe olmuş

BALLI LOKMAM dedi ki...

ben zaten buradaydım hemen hemen bütün bloglarınızı izliyorum. Çok güzel fotoğraflar, bayıldım:)))

BALLI LOKMAM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ilknur malcı dedi ki...

biizm karımız sizin karınızı döver :)

KızKardeş Derya dedi ki...

MAŞALLAH! Ne kadar güzel bir çocuk Ada!! Çok güzel fotoğraflar..

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Maşallah o yanaklardan ısırmak istiyor insan, ne tatlı... Biz de İstanbul'da bekliyoruz ama yağmadı gitti... Olsun siz çıkarmışsınız ya tadını doya doya darısı başımıza :))