11 Ocak 2011 Salı

genetik

Genetik olmalı... Çünkü başka hiçbir açıklaması yok.
Nasıl bir kokoşluk, nasıl bir süslenme merakı...
Annesi de öyle süslü püslü biri değil ki ondan görsün.
Ama teyzesi var. Aşkı, sevgilisi Alev teyzesi ve çok özlediği Arzu teyzesi...
Tabii bir de kız genleri...
Haftasonu kuzeni Ural Bars'ın birinci doğumgünü partisi vardı.
Teyzesiyle kuaföre gitti ve Ömer ağabeyine saçlarını ördürdü.
Fotoğrafta çok belli olmuyor, ama arkası fönlü önü örülü saçlarıyla sahiden çok tatlıydı.
Kitaplarda prenseslerin balo kıyafetlerine bakıp "keşke benim de olsa. Anne bana da bu kabarık elbiseden alalım mı?" demeye başladı.
Evde tütülerle, kabarık eteklerle, artık iyice kısalan gelinliğiyle dolaşıyor.
Bir de alıp sihirli değneğini şarkılar söylüyor.  
Öyle bilinen çocuk şarkıları değil ama... Bestesi ve güftesi tamamen kendine ait parçalar bunlar...
Tek sorun Adaca dilinde olmaları.
Yoksa öğrenip biz de eşlik edeceğiz kendisine.
Ah bir de fotoğraf makinesine dudaklarını kapatıp, gamzelerini çıkararak kocaman gülümsemesi yok mu? 

24 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

Ahh yok mu ahhh Umur'cum insanın ısırası geliyor :)))

maşallah güzel meleğime, örgülü saçlarını sevsinler onun, ee kız ne de olsa, farkı olucak tabii ;)

Eko Anne dedi ki...

şekerim bu tatlı kokoş gittikçe sana benziyor. süslülük de yakışıyor boşver biz olamadık kızlar olsun süslü:)

Burcu dedi ki...

Ah benim minik prensesim... Ne güzel gamzelerin var senin...

Limonlu Turta dedi ki...

Bayılıyorum su damlamın gamzelerine. Umurcuğum, bırak kokoş olsun yav, biz olmadık ta ne oldu? Ona her şey yakışır, kokoşluk bile. Bir de lütfen gamzelime kokoş demeden önce sen kokoşluktan ne anladığını bir düşün istersen:)Yavrucuğum giymiş bebe yaka bluzunu, üzerine de kırmızı güzel hırkasını. Gayet sade ve sevimli bir küçük kız. Neymiş saçını ördürmüşmüş, buna da kokoş dersek artık...Peehhh!:))
Ay çok mu yüklendim acaba:))
Öperim ikinizi de o bal kesesi yanaklarınızdan,
ç.

kirazsevdasi dedi ki...

tanrim! bir blogun basligindaki minik Ada ya bakin, bir de bu resimlerdeki kocaman kiza!
tatli gamzelim benim, operim

Sen Gelince dedi ki...

Her sabah ben hazırlanırken yanımda duruyor, makyajımı yapmak istiuor. Vaktim varsa izin veriyorum. Gerçi beni maymuna çeviriyor ama:)))

Ve bir de bizde de beste ve sözleri Nilsu'ya ait şarkılar çok gözde:)

Bir de saçlara bayıldım:)))

Sen Gelince dedi ki...

Gamzeleri atlamayalım lütfen:))))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah yokmu gerçekten!!! Isır benim için kokoşumu.
Zaten Adacığımın heryerinden kokoşluk akıyor, yandın ki ne yandın hemde :))

meldi dedi ki...

Kabarık elbiseyle hayal ediyorum da başındada sivri tüllü bir külah :) tam bir pamuk prenses. Mutlaka almalısınnn Umurcum :))

Berna dedi ki...

Bir kokoş da bizde var :) Evet ben de hiç kokoş değilimdir. Ama evde sürekli etek ve külotlu çorapla gezen, bana "neden etek giymiyorsun" diyen bir kuzum var :))

Örgülerini de çeksendin ya annesi, severim ben onun kokoşluğunu, tatlılar tatlısı :))))

anne kaleminden dedi ki...

çok tatlı bu kız yaaa... ne zaman görsem fotoğrafını yiyesim geliyo inan ki umur... benim kızım da hiç kokoş değil sadece eşofman giyinmek istiyor, saçlarının kısa olmasını. ben de sebebini benim süslü olmamam zannediyordum, demekki sebep bu değilmiş :))

ilknur malcı dedi ki...

ahh öyle tatlı kii benim gibi gamzeleri var

Zeynep dedi ki...

Tamamen içlerinden geliyor, nasıl sıpalar kamyonlara kepçelere düşüyorlarsa kız çocuklar da süse püse elbiseye düşüyor. Yine içim gitti o gamzelere :) Çok güzel olmuşsun Ada' cım çok :)

bilge ve annesi dedi ki...

Ada kuzusu sen ne güzelsin, uzanıp burdan güzel gamzelerinden öpesim geliyor.Umurcuğum bu kokoşluk hali biz dede tavan yapmış durumda, bende de yok böyle bir hal ama içinden geliyor galiba. Bir de şarkı uydurma işimiz var Bilge ona "ben planladım" diyor bayılıyorum bu haline, sevgilerle

Deniz dedi ki...

süslensin annesi, yakışır onun güzel gamzelerine

Tibetin annesi dedi ki...

o gamzelerini sevsinler onun. güzel gülüşlü cimcime... :)))

Tibetin annesi dedi ki...

bak yine döndüm burdayım... evir çevir bi sevsem ya şu güzel bücürü!

gezicini dedi ki...

annesi keşke ben de biraz kokoş olsaydım ne güzel olurdu. biz geç kaldık bu işlere. minik kızlar prenses ve kokoş olmalılar. minikken prenses olamayan kızlar, büyüyünce cadı oluyormuş( misal ben!)
sevgiler prensese...
gorki

AYÇA dedi ki...

Ah canım benim ya. Bu ne güzellik maşallah. Onun süse ihtiyacı mı var. Gülüşü yeter :)

Deli Anne dedi ki...

Bayılıyorum Ada'nın gamzeli gülümsemesine, inci dişlerine ve sıcacık, pırıll pırıl gözlerine.. maşallah..

Naile dedi ki...

ama maşallah şu şirinliğe bak annesi. kokoşluk pek yakışıyor bu şirinelere.

Anne İş'te dedi ki...

sağlıklı bir ömür diliyorum kuzene..

ve Umur'cum maşallah dedim keç kere...gamzelerine kurban...

tütüler,alllar pullar bizim evde de çok gözde;yakışıyor da:))

sevgiler canım

Senin İçin dedi ki...

Gülümsemesine, gamzesine, örgüsüne bayıldım..Var genlerinde olmaz mı, hemen farkederler herşeyi..
Sevgiler.

Oglak Kizlari dedi ki...

Aynen, bir kokoş Ada da bizde var. Genetik doğru kelime.

Büyüdükçe birçok şeyi bastıracak olmaları, ayıp olarak nitelendirecekleri için ne yazık.

Hoşgeldim.

Yeni arkadaş bulan anne Çiğdem