22 Ocak 2011 Cumartesi

teyzeler...

Biliyorum çok geç kaldım ama bu fotoğrafları eklemem lazım.
Bunlar yılbaşı gecesinden kareler.
Ada'nın teyzeleriyle özlem giderdiği, çılgınca mutlu olup oynadığı geceden.  
Alev teyzesi
 Ve Arzu teyzesi
Hep demişimdir her çocuğun en az bir tane teyzesi olmalı.
Teyze, farklı bir şey.
Anneden sonra  en güzel iletişim kurulan, en yakın hissedilen kişi teyze.

Bir de sevgisini hiç biraraya gelmesek de uzaklardan bile belli edenler var.
Ada'nın Zeynep teyzesi, tatlı Arda'nın annesi, kızımın hayallerini gerçekleştirdi.
Noel Baba'dan ne istersin Adacığım diye sorduğumuzda pembe bir balerin eteği diye sipariş veriyordu.
Zeynep teyzesinin gönderdiği paketin içinden bu pembe etek çıkınca nasıl mutlu oldu Ada anlatamam. Bütün gece üzerinden çıkarmadı eteği. Daha doğrusu o geceden beri çıkarmadı. Evde sürekli bu etekle dolaşıyor kendisi. Kitap da Zeynep teyzesinin armağanı. Biz yeni yıla bu kitabı okuyarak girdik. Çok ama çok teşekkür ediyoruz Zeynep ve Arda. Siz bizim hayallerimizi gerçekleştirdiniz. İyi ki varsınız iyi ki tanıdık sizi.

11 yorum:

Deli Anne dedi ki...

bayılıyorum ben Ada'ya.. o sıcacık gülüş, o gamzeler, o ışıltılı gözler.. maşallah ya!

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yok yok benim bu tatlı şirineyi en kısa zamanda görüp, sarıp sarmalayıp öpmem lazım o güzel gamzeli yanaklarından :)
Çok güzelmiş cicileri, güle güle kullansın Adacık :))

Zeynep dedi ki...

Siz de iyi ki vasrınız, Ada'cığımın gamzelerini bu sefer de biz cikardik ya ortaya ne mutlu bize :) Opuyoruz sizi! :)

annelili dedi ki...

Ben de hep teyzem olsun istemiştim ne bana ne de kızıma nasip değilmiş teyzemizin olması...

Tibetin annesi dedi ki...

çocukların teyzelerine olan sevgileri bir başka gerçekten. güle güle kullansın canım Adacığım eteğini, çok ama çok yakışmış ona :)))

bilge ve annesi dedi ki...

Umurcuğum, kızlar özellikle teyzeye düşkün, bizde İstanbul'da gördükya dünyalar onun oldu. Ben de biran önce teyze olmak istiyorum bir de o gamzelerden kocaman öpmek istiyorum

Deniz dedi ki...

yeriiiiim:)

Senin İçin dedi ki...

Sana katılıyorum arkadaşım, bir teyzesi olmalı Begüm'ün 3 teyzesi var Ada'nın da var ne güzel :=)
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ada çok tatlı gözüküyor allah mutluluğunu daim etsin
sevgiler
feray

Eya dedi ki...

Nedendir bilmem ama bende sizi coook sevdigimi hissediyorum sevgili Umur...sanal alem desek te arada bazi duygulari fotograflarla mi yakalayabiliyoruz nedir bilmiyorum ama,sevgili Ada´nin fotograflarina bakinca sikica sarilasim geliyor...icimden geliyor iste...yapilacak bisey yok...sevgiyle kucakliyorum sizi...

zehra

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

nasıl güzel gülmüş, maşallah..
bizimki de teyzesine hasta.birde onun kopyası, enteresan değil mi.. halaya benzer derler ama benzemedi :)
teyze ; anne yarısı..
kocaman kucaklıyorum Ada'yı..