12 Şubat 2011 Cumartesi

ada & selin


Çiğdem'le karar vermiştik, kızların doğumgününü bu yıl birlikte kutlayacaktık.
Ada 24 Kasım, Selin de 24 Ocak doğumlu olduğu için 24 Aralık'ta parti verecektik.
Gel gör ki evdeki hesap çarşıya uymadı.
Kendini kızların mutluluğuna adayan Çiğdem teyzemiz sayesinde gecikmeli doğumgünümüzü ancak 22 Ocak'ta yapabildik. Bu da gecikmeli doğumgününün gecikmeli postu...
(Kayboldum ben bu yıl. Söz toparlayacağım kendimi ve bir daha böyle dağılmayacağım.)
Bir süre görüşemeyince birbirlerini çok özleyen kızlar, böyle hasret giderdiler.
Adacığım, ne yazık ki ne pastayla ne arkadaşlarının ona getirdiği armağanlarla ilgilendi.
Bütün bir doğumgünü partisi boyunca Zeynep'e bakarak "ben de onun gibi süslenip püslenmek istiyorum anne" deyip durdu. Tek istediği Zeynep'in tacını kafasına geçirebilmek, minik çantasını alıp koluna takabilmekti. Gelip gidip Zeynep'ten izin istedi çantasının içine bakabilmek için. Sonunda Zeynep'in ilgilenmediği bir an çantayı eline geçirdi, açıp içine baktı. Merakını giderdikten sonra da koşarak Zeynep'e gidip çantanı unutmuşsun diye geri verdi.
Çiğdem teyzemiz, kızları mutlu edebilmek için her ayrıntıyı düşünmüştü.
Çocukların fotoğraflarından duvar panosu bile hazırlamıştı.
Arkadaşları gidip meydan kendilerine kalınca bizim çete, eğlenmeye başladı.
Doğumgünü şerefine birer lolipop bile yediler.
Birbirlerine gülerek çizgi film seyrettiler.
Filmden sıkılınca koltukta zıpladılar.
Onlar zıplar, bağırıp çoşarken Selin, her zamanki muniseliğiyle arkadaşlarının hediyesi bebeğini seviyordu.
Bebeğini besledi, karnını doyurdu. Mırıl mırıl sohbet etti.  
Sonra o da yeter bu kadar muniselik deyip Zeynep'ye yerlerde yuvarlandı.
Biz, kocaman hediyemizi ancak eve getirdikten sonra açabildik.
Hımmm, neymiş bu, neymiş bu çığlıkları arasında.
Arkadaşları Ada'ya kocaman bir  mutfak almışlardı.
Bu yıl kendi aramızda birleşip kızların en çok istedikleri şeyleri aldık.
Ada, zor bekledi mutfağını birleştirmemizi.
Şimdi gelene gidene yemek pişiriyor...

13 yorum:

Anne Café dedi ki...

doğum günü bir kez daha kutlu olsun adacığın:) mutfağına bayıldım! güle güle oynasın tatlı kuzu:)

kirazsevdasi dedi ki...

allahim tam cete olmuslar, cok tatlilar amaaa

Burcu dedi ki...

tekrar doğum gününüz kutlu olsun Umurcum, o gün herşey çok çok güzeldi ellerinize sağlık.. hele Ada'nın Zeynebin tacına bakıp bakıp ben de onun gibi süslenmek istiyoyum demesi hala kulaklarımda çınlıyor :) Bir oğlan anası olarak hep imrenerek bakmışımdır bu çete kızlarının süslerine püslerine düşkünlüklerine :) Çok şekerler çok..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah hepsi birbirinden şeker bu kızların. Doğumgünleri kutlu olsun fıstıkların, sağlıklı nice nice yaşları olsun.
Çok ciciymiş Adacığımın hediyesi, gelsem banada yemek pişirirmi? :))
Çok öptüm sizi...

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Nice mutlu yaşlara, her şeyin en güzelini diliyorum...

Tibetin annesi dedi ki...

Bana da pişirsin ama ben onu yiiyiiimmm!!!

Zeynep dedi ki...

Upuzuuun, çok mutlu yaşları olsun hepsinin.. Ada kuzu, tatlı parmaklarınla banada bir şeyler pişirir misin? :)

Deli Anne dedi ki...

Ay hangi birne de diyeceğimi unuttum.. Önce doğum günü tekrar kutlu olsun Ada'cığın.. ayrıca Zeynep de gıpta edilmeyecek gibi değil, napsın yavrucuk.. taç, kıyafet, kolyeler, çanta:) Kuzum benim demek merakını giderdikten sonra götürdü bir de çantayı ha.. çok tatlısın Ada:)

Burcu.. dedi ki...

Boyu çok uzamış :)
ne güzel o mutfak. valla kız annesi olmanın bi güzel yanı daha. süper oyuncaklar oluyor kızlar için :))

bilge ve annesi dedi ki...

Ada' cığım, mutlu yıllar gamzeli prensesim, nice güzel yaşlar diliyorum sana. Umurcuğum ne güzel düşünmüşsünüz, çok eğlenmişler belli, Ada benim gözümede ciddi boy atmış gibi geldi bu arada mutfağınıza misafir gelelim ya beğendik:)))

Oglak Kizlari dedi ki...

Ohhhh Ada kıza kolay gelsin.
Erken başladı desene.
Bizimde mutfagımız var. Bende onu duvara montelemeyi düşünüyorum. Oda da yer kalmadı çünkü.

Nice mutlu senelere.

Mutlu anne Çiğdem

anne kaleminden dedi ki...

ada nın yeni yaşı tekrardan kutlu olsun :))) harika fotoğraflar bakmaya doyamadım :)))

ilknur malcı dedi ki...

çok güzel bir kutlama olmuş.çanta olayı da aklıma geldikçe gülüyorum.n,ce nice kutlamalara