18 Şubat 2011 Cuma

efe dokuz yaşında

Oğlumun doğumgünü bugün.
Pamuğum, börtlek gözlüm, aşkım...
Sırdaşım...
 Dokuz yıldır her günümüze ışık katıyorsun
 Bilge oğlum
 Çapkın oğlum benim
 Muzip, yakışıklı, üşüyen oğlum
İyi ki buluştu yollarımız
Biliyorsun zordu şu dokuz yıl
Hastalandığında kafanı okşayıp patini tutarak
Yaz kış, yağmur çamur demeden
Her sabahın körü yollara düşerek seninle...
Ama bir o kadar da güzel seninle hergün
Sen olmasan yarım kalırdık biz
Nice nice yıllara oğlum.
Sağlıkla mutlulukla ve hep birlikte...

18 yorum:

ELİF dedi ki...

Ay o da Kova burcu benim gibi :)))öpüyorum sizi...

Berna dedi ki...

Yakışıklı Efe'ye nice sağlıklı yaşlar dilerim. Köpekleri seveceğim diye deli olan kızım için de öpüp, sevin bu tatlı oğlanı, olur mu?

Sevgiler :))

annelili dedi ki...

Çok tatlı ama zahmeti de çok fazla, korkarım ben eve almaktan bakamam diye...Siz ne güzel başarmışsınız...

anne kaleminden dedi ki...

nice yıllara birlikte ve sağlıkla :)

bilge ve annesi dedi ki...

Umurcuğum Efe' ye nice yaşlar diliyorum, iyi ki seni bulmuş. Bu arada kulağına fısılda yaşını hiç göstermiyor, öpüyorum

öykü dedi ki...

Hep bırlıkte bu guzelım tablo yıllarca mutlulukla sursun dılıyorum

opuyorum onu cok cok dogum gunu kutlu olsun:)

Zeynep dedi ki...

Umur' cuğum, nice uzun güzel yıllarınız olsun birlikte :)

Tibetin annesi dedi ki...

amannııınnn! Efe kocaman olmuşşşş :)))

Robin Goodfellow dedi ki...

nice mutlu sağlıklı senelere efe, kuyruğun hep sallansın :)

ada dedi ki...

Nice yaşlara Efe. Sen nasıl güzel birşeysin böyle

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yerim ben bu yakışıklıyı, mıncırmak istiyorum heryerini.
Nice yıllara Efe'ye.Efe'nin sepetlerine de bayıldım :))

Eya dedi ki...

Umurcuguuuuum..bende istiyorum böyle bir ogul...acaba bakabirlimiyim?..cok seker...cok ifadeli bir bakisi var....benim icin de oksa lütfen...sevgiler

zehra

AYÇA dedi ki...

Çok ozenilecek bir insansın. Çok imreniyorum. Efe ye daha nice yıllar olsun. Belki bir gün tanisiriz. :)

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

mutlu yıllar efe.. ıslak burnundan öpüyorum seni..

ilknur malcı dedi ki...

ahh umurcum hayatıma bir köpek sokmayacagıma kendi kendime söz verdim.onların sevgisi evin diğer bireylerinden pek farklı olmuyor ve onlara birşey olduğu zaman çok acı çekiyorsun.hele ayrılık öyle zor oluyor kii.bir de çok akıllı yaratıklar.katıksız bir sevgileri oluyor ve bu da bana agır geliyor.
efeye ait postalrı içim cızz ederek okuyorum.herseyin sizin için kolay olmasını diliyorum.

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Hep böyle güzel gitsin her şey, mutlu bir yaş dilerim... :))

Deli Anne dedi ki...

amanıın börtlek gözlü sahiden de.. nice yaşlar görsün efe:)

Adsız dedi ki...

Umur öyle güzel anlatmışsın ki sevgini ,nice yıllara...