25 Nisan 2011 Pazartesi

bir doğumgünü yazısı

Bugün benim doğumgünüm.
Çok büyüdüm çok...
Kendimle dalga geçecek, zorunluluklarımı kabul edebilecek,
Yeni şeyler istemek yerine elimdekiler için mutlu olmayı öğrenecek kadar çok hem de...
Şimdi geçen onca yıla bakınca,
Var tabi ki benim de değiştirmek istediğim birkaç şeyim
Mesela biraz daha çok vakit ayırabilseydim kendime ne güzel olurdu
Aynı bu hatun gibi hayatta düzgün durmaz saçlarım
Her daim ruju, rimeli yerinde, önceliği kendisi olan kadınlardan olamadım ne yazık ki.
Bundan sonra olur muyum?
Hiç umut yok içimde
Ben, galiba mutluyum bu dağınık halimden
Ah bir de istemeyi becerebilseydim....
Aman kimseyi rahatsız etmeyeyim, aman kendim halletmeye çalışıvereyim derken
Ne başkalarını mutlu edebildim ne de kendimi koruyabildim.
Hayır demeyi hala becerebilmiş değilim.
İnsanları umursamamayı daha yeni yeni öğrenmekteyim. Adımdan olsa gerek, gereksiz insanlara çok değer verdim şimdiye dek.
Affetmek, bir başka sorunlu konu. Tamam doğru affetmek lazım, ama ben hala edemiyorum bana yamuk yapanları. Daha da doğrusu sevdiklerime kazık atanları.
Çenemi tutmayı çok önce başarabilseydim kesin farklı olurdu çoğu şey.

Peki hiç mi ders almadım.
Aldım elbet. Misal ertelememek lazım. Hem de hiçbir şeyi. Zamanında yapmak lazım yapılacakları. Arayabilecekken aramalı insanları. Aman sonra dediğin an bil ki hiç olmayacak.
Sonra ilkeli olmalı insan. Bir şey söylemişse arkasında durmalı.
Kendine vakit ayırmalı.
Mutlu olmalı...
Zararlı şeylerden uzak durmalı...
Uzun sözün kısası
Bugün benim doğumgünüm.
Bu da benim pastam. Annem, babam, kardeşlerim, eşim ve çocuklarımla kutladım yeni yaşımı. Çok ama çok mutlu oldum. Böyle bir pastam oldu, doğumgünümü ailemle birlikte kutladım ya varsın dağınık olsun saçlarım. Boşver...

28 yorum:

Berna dedi ki...

Canım benim, hep dağınık kalsın saçların :))) Olduğun gibi kal :)

Nice güzel yılların olsun ailenle geçen. Mutlulukla...

Kocaman kucaklarım seni, mutlu yıllar Umur'cuğum :)

Tibetin annesi dedi ki...

Ben seni dağınık saçlarınla seviyorum Umurum. Çok güzel bir insansın sen. Güzelliğini kızına da bulaştırmışsın hem de. Hep mutlu ol, bildiğin, inandığın gibi yaşa inşallah :) Nice senelereeeee :)))

Anne İş'te dedi ki...

Umur'cum;çok güzel yılların yaşların olsun..Ve satırları okurken dilime bu şarkı dolandı sana da naçizane d.günü hediyem olsun http://www.youtube.com/watch?v=tSiekw5icZ8&feature=related bir de çok Umrumdasın,sevgiler:)

füsfüs dedi ki...

nice yıllara canım, çok seviyorum ben de seni, dağınık daha çok seviyorum belki:)

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

Yeni Yaşın Kutlu Olsun Umurcuğum..Nice nice yaşları güzel ailenle ve sevdiklerinle devirmen dileğiyle Güzel İnsan..

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

canım miniğin ve sevgili ailenle nice sağlıklı ve mutlu yaşlar dilerim :)
buarada bencede bırak dağınık kalsın saçların sen böyle hem çok güzel bir insan, hem de süper bir annesin :)
öpüyorumm

gezicini dedi ki...

tüm herşey gönlünce, dilediklerin ise sonsuz olsun. hep böyle kal.
sana değer veren bir arkadaş.
sevgiler
gorki

Küçük Mucizem dedi ki...

nice nice yıllara.

bu arada onlar nasıl güzel gamzelerdir. bir insanın yüzünde gülünce güller açar mı? sorusunun cevabı bu fotolar olsa gerek.

Burcu dedi ki...

Dışı da içi gibi güzel arkadaşım...Nice yıllara...

bilge ve annesi dedi ki...

Umurcuğum ne güzel bir yazı, ne güzel fotoğraflar ve ne güzel bir insansın sen nice güzel yıllar diliyorum sevdiklerinle, seveceklerinle, öpüyorum

Emine dedi ki...

iyi ki doğdun Umurcugum iyi ki tanımışım seni,Adacığımı.Nice mutlu yıllara..

defne naz dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun. Bu gülen gözleri her zaman böyle gülsün. Nice senelere.

bahriye-krm dedi ki...

doğum günün kutlu olsun umur...bu gamzeli güzel ve sevdiklerinle birlikte nice güzel yaşlara inşallah...
yazın o kadar içten olmuşki,söylemeden geçemeyeceğim...

Anne Café dedi ki...

iyi ki doğdun umur! güzel kalpli kadın...

AYÇA dedi ki...

Mutlu mutlu mutlu yiiilllar... Herseyin en iyisini hakediyorsun. İyi ki dogduun :)

KızKardeş Derya dedi ki...

Çok güzel yaşların olsun sevdiklerinle!

Eko Anne dedi ki...

Valla Umur;
benim de dağınık saçlarım. Taramamak icin dagınık şekilli kestiririm. İnsan rahat oluyor. hem de rahat hissetmek istediği yaşlarda. Sen de rahat kadınsın, icinden geldigini soyleyen kadınsın. Sacların boyle cok guzel. ruhun da guzel. Böyle yaşın ilerlesin. Hep sevdiklerinle mutlu ol. Yeni yaşın kutlu olsun.

Mlke-Btkn dedi ki...

canım benim iyi ki doğdun, iyi ki doğurdun, iyi ki seni tanıdım...

seni öyle çok seviyorum ki!! yüzünü hiç görmesem de, kaamda canlandırdığım bir Umur var ki, yüreğinin güzelliği yüzüne yansımış olan :))

nice uzun ömrün olsun inşallah, sağlıklı,sıhhatli...

sevd
klerinle ve seni sevenlerle!!

pastana bayıldım :)))

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

seni dağınık saçlarınla hatta hiç yüzyüze görüşememiş olsak bile böyle seviyoruz yüreği kocaman insan. sevdiklerinle sağlıkla nice yeni yaşların olsun inşallah.sevgiler.. zillinin fotoğrafları har,ka, dişler, gülümseme.. allah nazarlardan korusun

Deli Anne dedi ki...

Umur'cum nice güzel yaşlar olsun daha canım.. sağlıkla ve huzurla.. Saçların dağınıkmış, saçlarım dağınıkmış amaaan ne gam.. kızının fotosuna bir bak canım ya, dünyanın en gzel yüzü karşında.. varsın dağılalım..

Zeynep dedi ki...

Nice nice mutlu sağlıklı yaşların olsun Umur' cum, iyi ki doğmuşsun, iyi ki bir yerlerde yolumuz kesişmiş, çok çok şanslı ve mutlu sayıyorum kendimi :) Ada ' ya söyleyecek lafım yok, ifadesi, bakışı nasıl oturmuş yerine netleşmiş, nasıl güzel, kocaman olmuş işte:)

Deniz dedi ki...

HEm saçların, hem de huyların... Bırak dağınık kalsın... Umurunda olmasın sevdiklerin dışında hiçbir şey... Bana yazdığın gibi.

Mutlu yaşlar(n) :)

anne kaleminden dedi ki...

canım, mutlu yıllar diliyorum sana, sevdiklerinle ailenle birlikte sağlıklı ve mutlu :) çok güzeldi yazın, eline sağlık...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım beniimmmmm, mutlu yıllar. Ailenle, sevdiklerinle birlikte nice uzun seneler diliyorum. İyiki doğmuşsun ve iyiki tanımışım sizi. Kocaman kocaman öpüyorum... :))

meldi dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara gamzeli güzel kızın dağınık saçlı annesi :)
Saçlar, evler dağılsın ama sevdiklerimizi ertelemeyelim yeterki:)

esra-emir aydin dedi ki...

Nice mutllu yıllar dilerim.
Güzel Ada ve ailenizle hep beraber olmanız dileğiyle..:))

Kurbaaa dedi ki...

Doğum gunun mutlu ,kutlu olsun canım..
Ve bu fotograflada kı bıdıgı yerım ben :)

Eya dedi ki...

CAnim ya...ne zamandir ugrayamiyordum...nice saglikli güzel günler diliyorum Umurcugum....sevgilerimle d.günün kutlu olsun....

zehra