14 Nisan 2011 Perşembe

döndük biz

Bir aydan uzun zaman olmuş buralara uğramayalı.
Ne çok mail aldım iyi olup olmadığımıza, nerelerde olduğumuza dair. Herkese çok teşekkür ederim bizi bu kadar önemsediğiniz, merak edip endişelendiğiniz için.
Ara verince tekrar yazmak da zor oluyor sanki.
Neyse bir bal-kaymak oldu Ada. Hani yeme yanında yat dedikleri cinsten. Her zaman olduğu gibi bir gecede değişti her şey. Bir gece cadı olarak yatan kızım, ertesi sabah muhteşem bir çocuk olarak kalktı.  Kriz yaşayan tüm annelerin içini rahatlatmak için yazıyorum. Geçiyormuş... Hem de sahiden... Bir ara acep bugün ne arıza çıkaracak diye endişelenirken şimdi bu şirineden bir dakika ayrı kalmaya dayanamıyorum.
Şimdi her şeyi kendisi yapıyor. Kendisi giyiniyor, kendisi yıkanıyor... Mutfakta bana yardım ediyor.
Ve dilim dilim ekmek yiyor üzerlerine çilek ve gül reçeli sürüp.
İnanılmaz bir reçel tutkusu başladı.
Kendinden geçiyor ekmeklerin üzerine reçel sürerken. Sevmem ben reçeli. Ama benim bile canım istiyor o iştahla reçel yerken.
Canı sıkılıyor kek yapıyoruz, canı sıkılıyor resim yapıyoruz, hiç durmadan boğuşuyoruz.
Efe'nin bakımını da o üstlendi. Su kabını yıkıyor, suyunu değiştiriyor. Dişlerinin fırçalanmasına yardım ediyor.
Akşamları Efe, haydi gel ayak ucuma kıvrıl sana kitap okuyayım diyor. Bizim tüy yumağı da onun bacaklarına kafasını yaslayıp masal dinliyor.
Bu arada Fethiyeli olduk biz.
Sonunda bir düşümüzü daha gerçekleştirdik ve limon, portakal ağaçları arasında yemyeşil bir sitenin içinde bir yazlık aldık. Artık Efemizi arkada bırakmak zorunda kalmayacağız tatile giderken. En çok onun ne yapacağını merak ediyorum orada. Çok sever benim oğlum çimenlere yatmayı, rüzgarı koklamayı, gelene geçene bakmayı...
Adacık da sürekli hayal kuruyor deniz kenarındaki o evle ilgili. Söz verdik bisiklet ve akülü araba alacağız orada kullanması için. Araba kırmızı, bisiklet de mavi olacak. Bu gidişle anneanneyle dedenin peşine takılıp bütün yazı orada geçirecek.  

18 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

oooh, özlemişim kızımın güzel yüzünü :) ne iyi geldi sabah sabah :)

Burcu dedi ki...

Umurcum bu cum<artesiyi sabırsızlıkla bekliyorum sırf sizi görcem diye. Hayırlı uğurlu olsun yazlığınız, ne kadar güzel yemyeşil, masmavi... Akülü de al tabii kızıma bisiklet de al.. Hakediyor o her güzelliği..

bilge ve annesi dedi ki...

Umurcuğum ne güzel haberler bunlar kocaman olmuş Ada efeyle fotoğraflarına o gamzeli surata bayıldım. Yazlığınız hayırlı olsun canım güle güle oturun bir efemi ben de bayılırım çimlerde uzanmaya:)) çok özlemişiz sizi çok açmayın arayı bukadar

bahriye-krm dedi ki...

hoşgeldiniz umur...3 yaş ya da 3yaşa yakın dönemler de her çocukta oluyor sanırım bu esme ve durulma dönemi :))

kıştan çıkamadığımız bu kapalı günlerde yeni bir yazlık ev,yeşillik ve mavilik fikri insanın içini ısıtıyor...ailenizle birlikte güzel anları paylaşmanız dileğiyle...

Deniz dedi ki...

Ne güzel, hayırlı olsun :))
Doya doya tadını çıkartmayı nasip etsin...

AYÇA dedi ki...

Özlemişiz yazılarını valla. Hayırlı uğurlu olsun yazlığınız. Çocuklar için çok iyi bir seçim. Şimdi sırada yazı beklemek var. :) Öpüyorum.

thalassapolis dedi ki...

ben de merak ediyordum iyi ki döndünüz. Ne güzel olmuş yazlık almışsınız hayırlı olsun darısı başımıza :)
Sevgiler

Küçük Mucizem dedi ki...

öncelikle hepsi için darısı başıma diyorum
kızımın sendromunun geçmesi
bahçeli bir ev
ve harika sadık bir dost
postunuz içime su serpti

Sermin dedi ki...

Siz de hoşgeldiniz. ben diyorum ki Umurcum 3 yaş bana bundan önceki her yaştan daha da zor geldi. Sevindim adına. darısı bize. Yazlığınız hayırlı olsun. Çocuklar çok seviyorlar yazlıkta olmayı.Biz 1 ay sonra gideceğiz. en çokk çınar için seviniyorum.

Zeynep dedi ki...

Ne güzel haberlerle dönmüşsün Umur, içim açıldı:) Dün sana telefon ettim not bıraktım aldın mı? Artık çatlayacaktım meraktan.. Öpüyorum dünya güzeli Ada'yı.. :)

Eko Anne dedi ki...

umurcum;
cok sevindim sizden ses geldiğine. Ada da ne kadar büyümüş cok guzel olmuş. Umarım bir ara gorebiliriz birbirimizi gecen seneki gibi bir bulusuruz. Yazlığınız da hayırlı olsun.

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canımmmm, çok özlemişim seni ve fıstığımı.
Hayırlı olsun yazlığınız. Tatil için insanın kendi evi gibisi yok. Heleki birde bahçeli olunca tam Efelik olmuş :)))
Adacık büyümüş, daha bir tatlılaşmış annesi. Öpüyoruz sizi kocaman kocaman :)

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

Oh hayırlı olsun, fethiye harika bir yer..Efe için ne kadar iyi olmuş, tatile de çıkabilecek artık..
Bizimde planımızda oralardan ev almak var nasip,çok beğendik oraları..
Of fotodan bal akıyor..

Deli Anne dedi ki...

Ohh Ada gelmiş, hoşgelmiş:) Ve hayırlı olsun, bizim de hayalimizi süsler Fethiye'de bir ev.. güzel günlerde oturun dilerim.. sevgiler:)

Özden dedi ki...

İnanamıyorummm şu anda o güzel yüzün üzerinde benim ördüğüm şapkayı gördüm ve Umur nasıl mutlu oldum anlatamam...Sizi görmesem de o kadar seviyorum ki canım arkadaşım. Güzel gamzeli kızım nasıl da büyümüş ve ne güzel haberler yazmışsın. Zaten kuzum iyi huylu bir minik hanım şimdi daha da bal olmuş anlaşılan.Eviniz size ve en önemlisi Efe'ye hayırlı olsun...Sizi çoook öpüyorum özellikle de güzel gamzeli kızımı...

Mlke-Btkn dedi ki...

Umur hoşgedlin ve ne iyi geldin yavv..
Çok sevindim sizin adınıza, Fethiyeli olduk biz ediğine, taşındım zannettim :))
Hayırlı olsun eviniz, güle güle oturmak nasip etsin llahım...Ada için ve Efe için süper gerçekten...deniz, limon ağaçları, bah.e ohh mis miss...

öpüyorum sizi çokkk..daha sık yaz lütfen ;)

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

nihayet geldin, hoşgeldin.
yazlık hayırlı olsun, efe de çok sevinecek eminim :)

krizlerin biteceği müjdesi içimi rahatlattı, bizde dönem dönem gidiyo geri geliyor. Bitecek ama..
ikisinin kitap okulamaları harika değil mi, bizimki de karnına yatarak yapıyo bu işi.. çok tatlılar..

ilknur malcı dedi ki...

siz çok şekersiniz iyiki döndünüz