4 Mayıs 2011 Çarşamba

biz geçen ay...

Madem zamanında yazamadık o zaman geçen aydan bir derleme yapalım.
Biz geçen ay
Yiğit'in üçüncü doğumgünündeydik.
Gorki sayesinde biraraya geldik, lezzetli mamalar yedik ve çok eğlendik. Yiğit, her zamanki gibi çok tatlıydı. Gözlerinin içi parlıyordu mutluluktan.
Bu vesile arkadaşlarımızla hasret giderdik. Herkes oradaydı. Ayça ile Demir,
Sermin ile Çınar
Burcu ile Arda 
Yedik içtik eğlendik sonra Çiğdem teyzemizin bizim için bilet aldığı tiyatro oyununu seyretmeye gittik. Heyecanımızı küplerle oynayarak, koşup oynayarak bastırmaya çalıştık.
Zeynep, her zamanki gibi muhteşem pozlar verdi. Tokaları, kolyeleriyle bir minik hanımefendiydi.
Munise Selin ise kendi başına takıldı. Koştu, oynadı, mutluluk çığlıkları attı.
Derken oyun başladı.  Müjdat Gezen Tiyatrosu oyuncuları, Pinokyo'yu oynadılar. Ben şahsen, Kurnaz Tilki ile Kedi'yi canlandıran oyunculara çok saygı duydum. Tek kelimeyle muhteşemdiler.
Oyun bitimi bir sürpriz bekliyordu bizi. Oyuncular çocuklarla tanıştılar. Bir baktık ki Ada Hanım Pinokyo'nun kucağındaydı.

16 yorum:

Buket dedi ki...

Çok tatlısınız hepiniz de Maşallah sizlere...

Tibetin annesi dedi ki...

Canım benim, mutlu olduğu nasılda belli. Allah hep güldürsün yüzünü inşallah :)

gezicini dedi ki...

senin çektiğin fotoğraflar çok güzel. eline sağlık.
iyi ki varsınız..
sevgiler
gorki

AYÇA dedi ki...

Çok güzel çekmişsin.
Cmt görüşmek dileğiyle.. Öpüyorum :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ben Adacığımın ayakkbılarına bayıldım, kendisine zaten diyecek söz yok :)
Mutlu olmuş geçen ay çokça, hep gülsün, hep mutlu olsun fıstığım..
Öpüyorum sizi...

anne kaleminden dedi ki...

orada biz de oyuncak hikayelerine gitmiştik, çok iyi oyuncular... ada hanım da epey boyluymuş bak, pinokyonun kucağına çıkında daha iyi anlaşıldı.. umurcum fotolar süper, bayıldım :)))

Anne İş'te dedi ki...

Her ayları sevgiyle,sevinçle dolsun Umur'cum...Pinokyonun kucağında nasıl da şaşkın yavrum:)

yaruze... dedi ki...

merhaba,
Ada ile ilk tanışmamız.Çok sevimli güzel Ada...Yüzü hep gülsün hayat boyu..
Takibe devam.
Bize de bekleriz:)
Sevgiler...

bilge ve annesi dedi ki...

ay annesi bu kız geçen ay koskocaman bir kız olmuş. Fotoğraflar öyle gösteriyor, yerim ben güzel gamzeleri öpüyorum kocaman sizi

bahriye-krm dedi ki...

severek takip ettiğim anne ve çocukları bir arada...hepiniz çok güzelsiniz :))

Zeynep dedi ki...

Anneler ve kuzuları pozlarına bayıldım :) Hep eğlensinler böyle :)

Burcu dedi ki...

Çok güzel bir gündü gerçekten, Gorkiye bu güzel gün için sana da güzel fotolar için teşekkür ederiz Umurcum...

Berna dedi ki...

Fotoğraflar harika! Bütün anneler ve yavrular çok tatlılar :) Maşallah diyorum ;)

Senin İçin dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar, tanıdık yüzleri görmek iyi geldi sabah sabah..Adacım nasıl da büyümüş Maşallah.:=)

Mlke dedi ki...

:(( ama ben neden çok kıskandım :(

esra-emir aydin dedi ki...

Ankaralı anneleri ve yavrularını görmek ne güzel.Hepsi de çok tatlılar..:)) *fotoğraflarda çok güzel çekilmiş.

Ada ne güzel korkmadan çıkmış pinokyonun kucağına..bizimki kostümlülerden çok çekiniyor.
maşallah şeker kız Ada'ya..:))