29 Ağustos 2011 Pazartesi

ada, bisiklete biniyor

Bugün önemli bir gün.
Neden mi? Çünkü Ada, bugün bisiklet sürmeyi öğrendi.
Sırf bisiklet almak için Fethiye'ye gittik.
Uzuuuun dolaşmalar sonucu Ada Hanım, istediği bisikleti buldu.
Tekerleklerinde, selesinde prenses resimleri olan, önünde sepeti, arkasında minik bagajı pembe mi, pembe bir bisiklet.
Bir tören arabaya yüklendi bisikletimiz.
Acele yazlık eve gidildi ki bisiklet kullanmayı öğrenebilsin.
Babayla çıktılar dışarı.
On dakika sonra yanlarına gittiğimizde çoktan öğrenmişti her şeyi.
Park etmeyi,
Hatta zilini çalmayı bile...
Dedesi de nasıl döneceğini anlattı tekniğiyle
Tıpkı bana araba kullanmayı öğretirken anlattığı gibi...
Ben, bisiklete binmeyi bilmem. Onun için Ada'nın öğrenmesini çok istemiştim.
Bugün, tarihe not düşülesi bir gün.
Kızım, bisiklet sürmeyi öğrendi.

9 yorum:

Başak dedi ki...

tebrikler tatlı kızım,öpüyorum elma yanaklarından kocaman:)

Mlke dedi ki...

:)))

Ne güzel, iyi günlerde kullansın inşallah güzel kızım benim..

Elbisesine, şapkasına, bisikletine herşeyine bayıldım tabiiki, maaşallah :)

İyi bayramlar şimdiden ve iyi tatiller .)
öperim..

Zeynep dedi ki...

Maşallah Ada'ma :) Güle güle kullansın, ne de yakışmış üstüne..

Deli Anne dedi ki...

Filmlerden çıkmış gibi bu kız.. bayılacağım şimdi Umur'um.. yazık bana da.. hem de Fethiye.. ve kırk bir kere maşallah:)

Crocus dedi ki...

maşallah ne güzel de duruyor üzerinde :)

esra-emir aydin dedi ki...

Kendisi gibi elbisesi,bisikleti,herşeyi çok tatlı maşallah.:)
tebrik ederim güler yüzlü
Ada kızı.:))
İyi bayramlar
sevgiler

öykü dedi ki...

kucuk bır prenses ve tablo gıbı
opuyorum hepınızı

Robin Goodfellow dedi ki...

benim ilk bisikletim bir pinokyo idi. nasıl heyecanla beklediğimi ve sevindiğimi hatırlıyorum da , eminim Ada'da bu günü hatırlayacaktır. güle güle kullansın.

Tibetin annesi dedi ki...

çok yakışmış, çok yakışmışşşş! :))))