17 Kasım 2011 Perşembe

geçip giden...

Önce Efemiz ameliyat oldu.
Üstüne konduramadık, ertelemeye çalıştık ama doktorumuz acil deyince elimiz ayağımıza dolandı.
Bir sabah götürüp elimizle teslim ettik yabancılara. Hayatımızda ilk kez.
Neredeyse üç saat sürdü ameliyatı. Bağırsaklarında kocaman yırtıklar vardı, fıtığa neden olmuştu. Üstüne bir de mitral kapak yetersizliği çıktı. Ağladım ağladım gözlerim şişti. Ameliyat biter bitmez koşturduk yanına. Sadece beş dakika diye uyardı doktorumuz. Yüzüme bakmadı oğlum. Canı yanıyordu, bana kızıp küsmüştü. Sonra çıkardılar yanından. İkinci gün ziyarete gittiğimizde gelip yaladı beni, kuyruğunu sallardı. Hadi hadi gidelim burdan diye... Olmaz oğlum sonra deyince yine bozuldu.
Üçüncü gün aradı Ateş Bey bu çocuk ne yiyor ne içiyor çok mutsuz gelip alın diye. İki gün hiç uyumadım. Yaralarını yalamasın diye. Bütün gece oturdum başında.
En zoru anlatamamak.
"Bak oğlum ameliyat olman lazım. Ama biz hemen gelip seni alacağız. Sakın merak etme tamam mı?" diyememek. 
Ve de kimsenin anlamaması. 
Neyse şimdi iyi serseri.  
Sonra annem ameliyat oldu.
Çok zor ya insanın sevdiğini böyle beklemesi.
Hele de annesini.
Anneler, hep sağlıklı olmalı. Çocukları, onları ameliyathane kapılarında falan beklemek zorunda kalmamalı.
Şimdi o da iyi.
Ama galiba ben hastalandım. İlaçlarımı almayı unuttum. Haftasonu nabzım, 140 'a fırlayınca aklım başıma geldi. Bir süre yasaklıyorum herkese hastalanmayı.
Ada Hanım'a gelince Efe'ye çok üzüldüğü için anneannesinin ameliyat olduğunu söylemedik.  Geyip gidip Efe'yi öptü bir an önce iyileşsin diye. Geçenlerde ikisinden de ses gelmeyince çaktırmadan kafayı uzattım odaya. Efe'yi yatırmış steteskobuyla dinliyordu. Efe de kuzu kuzu yatıyordu...



18 yorum:

thalassapolis dedi ki...

Çok geçmiş olsun üstü üste gelmiş :( geçmiş gitmiş olsun inşallah bir daha da uğramasın mutlu yuvanıza hastalıklar

Meraktaydım zaten hepinize kocaman öpücükler

Almina&Deniz

Seyhan dedi ki...

çok geçmiş olsun ..

ŞÜKRAN dedi ki...

canım çok geçmişler olsun efe ye Ada ya ve annenaneye de.. Allah dert verip derman aratmmasın. çok iyi bilirim sevdiklerimizn ameliyatı esnasında kapı önünde beklemeleri dedimya önemli olan sonu hayırlı olsun maşşallah ada bir içijm su olup gidiyor bence çok sıkça resmini koymayın ne olur..kocaman öptüm.. sevgiyle sağlıkla kalın..

Deli Anne dedi ki...

Çok geçmiş olsun Umur'um .. Allah şifa versin.. Ada'yı bol bol götürseniz anneanneye yeter.. o sevgi dolu gözleri şifa niyetine geçer eminim:) sevgiler

gezicini dedi ki...

Umur kardeşim
çok geçmiş olsun. hepimiz kendi dertlerimizle koşturuyoruz. bazen unutabiliyoruz arkadaşlarımızı.
çok geçmiş olsun, sen de kendine iyi bak lütfen.
sevgiler
gorki

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Umuuurr, Çok ama çok geçmiş olsun canım. Zor günler geçirmişsiniz,birdaha tekrarlamasın inşallah. Kıyamam ben Ada'ma, doktor olmuş Efe için :)
Kendini de ihmal etme olurmu. Öpüyoruz sizi kocaman..

Berna dedi ki...

Geçmiş olsun Umur'cuğum :( Çok üzüldüm. Arka arkaya epey bir sıkıntı yaşamışsın, Allah bir daha yaşatmasın. Epeydir meraktaydım nerelerdesiniz diye...

Kendine çok dikkat et. Sevgiyle kucaklıyorum seni...

Anne İş'te dedi ki...

Çok geçmiş olsun Umur'cum..Şifalar sizleri bulsun.Güzelprensesi sevgiyle kucaklarım

Deniz dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun, geçmiş neyse ki, şükür ki

Başak dedi ki...

Adacım ne çok büyümüş,ne tatlı görünüyor.Efeye de geçmil olsun.öpüyorum kocaman.

Mlke dedi ki...

Canım, çok geçmişler olsun, sende dikkat et kendine lütfen acil şifalar dilerim...
Heh birde unutmadan özledim ama yahu :/

öperim güzel kızımı ve seni..

Naile dedi ki...

ah çok geçmiş olsun umur, toplu bir afiyet diliyorum hepinize..

Ayla dedi ki...

Herşey de gelince malesef üst üste geliyor, çok geçmiş olsun,acil şifalar dilerim

Tibetin annesi dedi ki...

Umurum neler atlatmışsınız öyle. Çok çok geçmiş olsun. evet yasaklayalım, hastalıklar kimsenin evine giremesin :(

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

geçmiş olsun geldi mi hep üstüste gelir zaten. Dilerim herkse en kıs azamanda iyileşir. Efe konusunda seni çok iyi anlıyorum, Mayanında gözleri kör oldu, katarkt oldu. Tek gözü için amleiyat gerekiyor ama masadan kalkamama durumu var, ortada kaldık.Çok üzülüyorum gördükçe ama elimden birşey gelmiyor. Anneciğin içinde en kısa sürede acil şifalar dilerim. Kocaman kucaklıyorum sizleri.

AYÇA dedi ki...

Çok çok çok gecmis olsun umurcum :( yeni okudum. Sesini duymak isterim. Öpuyorum sizi.

bilge ve annesi dedi ki...

Umurcuğum çok geçmiş olsun, Allah sağlık sihat versin, sen de dikkat et kendine, öpüyorum

anne kaleminden dedi ki...

geçmiş olsun canım, tekrarı yaşanmasın dilerim...